Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Zase to cukání......... http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=63&t=5803 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | lojzeg [ sob 07. dub 2012 19:19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Zase to cukání......... |
Tak vás tady pěkně všechny zdravím.Mám 1.8 16V 2001.A teď problém.Při normální jízdě se stává že auto nejde za plynem.Musím sešlápnout plyn až na podlahu a pak to jede.Jinak se to prostě dusí.Můžete mi poradit čím by to mohlo být?Mohla by to být lambda?Zkrátka a dobře co s tím?A ještě jeden problém.Bouchlo mi kolo.Přední pravé a trochu mi to tam udělalo rotyku.Vytekla brzdovka,hadice v pytli.Ale od té doby mi to na display vyhazuje chybu ABS a svítí i kontrolka a občas na display vylítne i vada brzd.Kde bych našel nějaké to čidlo nebo snímač ABS na tom kole?Zkusil bych ho odpojit jestli bude na display pořád na chyba. |
Autor: | akpuolach [ pon 09. dub 2012 20:15:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
To cukání bych odhadoval na špatnou cívku v zapalovací liště. Ke kolu vedou dvě neželezné věci, jedna je brzdová hadička a druhý je káblík k čidlu ABS. Šroubek, který drží čidlo, bývá většinou dost orezlý. Pozor při povolování. |
Autor: | lojzeg [ pon 09. dub 2012 20:33:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Předem dik že si se ozval.Jelikož jsem amatér mužu se zeptat kde tu lištu najdu?Popřípadě nějaké foto?A jak zjistím jestli je ta lišta špatná?Jsem z Ledče nad Sázavou tak kdyby nějaký machr bydlel poblíž tak není problém k němu zajet.Na delší cestu se s tím bojím.. |
Autor: | akpuolach [ úte 10. dub 2012 12:10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Zapalovací lišta sedí přímo na svíčkách a je přichycena třemi šrouby k motoru. Je pod tím stříbrným krytem a jdou k ní kablíky z pravé strany(pohled zepředu, pod nádobkou brzdové kapaliny). |
Autor: | lojzeg [ stř 18. dub 2012 18:37:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Tak že vás všechny zdravím a děkuji za rady.Auto bylo na diagnostice a ukázalo se že jsou špatný lambda sondy.Je spatné vyhřívání.Jde to opravit anebo se musí vyměnit obě lambdy?Koukal jsem na ceny a je to pěkná pálka.Předem dík za rady. |
Autor: | chocho [ stř 18. dub 2012 20:48:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Mal som podobný problém, výmena obidvoch sond urobila s autom malý div. Stíšilo sa, ide ochotne za plynom, motor je kultivovanejší. Sondu neopravíš, jedine výmena... Ale rozdiel je poznať! |
Autor: | akpuolach [ stř 18. dub 2012 21:16:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Dával jsi originál nebo univerzál? Kolik vyšly? |
Autor: | Kostěj [ čtv 19. dub 2012 14:23:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Nerad bych se pletl, ale svého času někdo tady či na sesterském fóru řešil podobný problém a nakonec to dopadlo tak, že lambdy zůstaly původní na svém místě, stačilo prý prohnat zahřáté auto na cestě po určitou dobu při vyšších otáčkách, vyšší teplota v potrubí prý sondu opálila a vyčistila od nánosů a bylo vše v pořádku. Lambdě prý škodí zanášení zplodinami po nedokonalém spalování, zejména pokud člověk motor trápí na nízkých otázkách. Zkus ještě pohledat, buď to bylo na foru tady nebo na www.xsara.cz (omlouvám se adminovi za konkurenční odkaz v zájmu dobré věci). |
Autor: | chocho [ sob 21. dub 2012 9:23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Akpuolach,tak tu pozerám do faktúry a vyčítal som z nej toto: lambda sonda LS31602 číslo 0258986602..............89,58 Eur lambda sonda LS07 číslo 0258986507..............65,06 Eur Strýko Google tvrdí, že je to univerzal od Bosch Pretože mám plyn, tak mi mechanik vymenil vtedy aj sviečky, vraj som mal nevhodné. Dal mi tam: EYQUEM RFN52HZ3A v cene 13,75 za ks odvtedy je kľud, pre istotu klepem na všetko drevené okolo seba, vrátane vlastnej hlavy. |
Autor: | lojzeg [ sob 21. dub 2012 18:07:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Zdarec pánové.Tak jsem dneska přivezl auto a ejhle,ono to jezdí.Nakonec lambdy jen nějak pročistil.Ale hlavně vyměnil svíčky.Budu to pozorovat a když to zase začne cukat tak dojde asi i na ty lambdy když diagnistika ukázala že je s nima něco v nepořádku. |
Autor: | chocho [ sob 21. dub 2012 19:23:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Písal si, že diagnostika ukázal vadné vyhrievanie. To nejakým prečistením asi neodstránil. Jedine si viem predstaviť vadné vodiče k vyhrievaniu, čo sa opraviť samozrejme dá ak je to na mieste opravitelnom. Mne to tiež vyhadzovalo podobnú chybu, istotu som mal po diagnostike na osciloskope, až tam odborník vidí ako na tom sonda je. |
Autor: | pablo picasso [ stř 25. črc 2012 19:14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Mám ten samí problém,ale jen při studeném motoru. Ve střední poloze plynu se motor jakoby dusí,po chvilce se motor ohřeje a vše maká jak má. To cukání se neprojevuje pravidelně např:7 dní O.K a pak 1 den to cuká. Tak nevím co to může být? Xsara picasso 1.8 16v r.v.2000 |
Autor: | wonderkind [ úte 10. pro 2013 13:41:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Měl jsem stejný problém a pomohla výměna cívek a čidlo. Cívky 4500,- Kč. Od té doby jede jak má. |
Autor: | Grindingman [ stř 11. pro 2013 21:20:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Těma cívkama myslíš zapalovací lištu a které čidlo jsi měnil Taky řeším cukání při studeném motoru |
Autor: | krchna [ pát 18. zář 2015 17:45:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase to cukání......... |
Zdravím všechny, mám Picasso r.v 2002 1,8 16v. Už dva roky se potýkám s následujícím problémem. Při staru (nejčastěji za studena, není ale podmínkou) má motor tendenci chcípnout. Při samotné jízdě třeba při podřazení do křižovatky auto zhasne, nebo při zastavení na volnoběh vyletí otáčky a drží. Stává se, že otáčky taky rychle kolísají. Kontrolka závad se nerozsvítí. Diagnostika ukazuje závadu Teplota vody /výkon. Při smazání závady auto zhasne a nejde nastartovat. Po odpojení baterky vše zase naskočí včetně závady v pc. Škrtící klapka čistá, krokový motorek a čidlo teploty vody nové. Jediný co pomáhá je vyčištění čidla teploty nasávaného vzduchu. Občas v něm najdu olejovej film. Už nevim... Má někdo podobnou zkušenost? Díky |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |