Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

rozvody a servo
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=63&t=2947
Stránka 1 z 1

Autor:  darko [ pát 11. bře 2011 21:34:33 ]
Předmět příspěvku:  rozvody a servo

chtěl bych se zeptat na dvě věci.Moje pikaču má najeto 118 tis. km.Mám německou servisku a těm kilometrům se dá věřit. Nevím ale jestli byly měněné rozvody,serviska končí na 80 tis.km.Existuje nějaký fígl jak se to dá poznat ?
A druhá věc,Když točím volantem u stojícího auta a na volnoběh,často jde volant ztuha.Při přidání otáček v poho.Servo nikde neteče ,kapaliny je dost a žádné podezřelé zvuky se neozývají.Kde je ten zakopaný čokl ?
Jo a ještě jedna věc,nevím jestli se jedná o závadu nebo vlastnost, spojka zabírá dost zprudka a při záběru to málem zdechne,pak se auto náhle rozjede.Na displeji se žádná porucha nerožla.

Autor:  akpuolach [ sob 12. bře 2011 14:03:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Rozvody se mění po 120tis. km. Poznat se to na 100% nedá. Po ujetí pár desítek km jsou zaprášený. K tomu servu- záleží co je u tebe ztuha. Jednou rukou to utočíš? Motor by neměl zhasínat, ale udržovat nebo mírně přidat otáčky. Spojka zabírá zprudka hlavně u studeného motoru, při ohřátém se tato vlastnost lepší?

Autor:  darko [ sob 12. bře 2011 16:14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

volant jde ztuha fest,podobně jako když ho točíte při zhaslém motoru.Jakmile ale trochu přidám plyn ,točí se zlehka.Spojka zabírá náhle i při studeném i teplém motoru.Popojíždění v koloně je utrpení,připadám si při popojíždění jako absolvent autoškoly.

Autor:  darko [ sob 16. dub 2011 21:39:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

částečně vyřešeno, cukání způsoboval zaseklý krokomotorek.Stačilo promazat a jede to normálně.

Autor:  igi9 [ pát 15. črc 2011 15:26:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Presne tento istý problém s volantom som mal aj ja, bolo zlé servo čerpadlo. Cena čerpadla je okolo 300€.

Autor:  Milo-slav [ pát 01. čer 2012 22:26:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Jako automechanik vím jedno a jistě.Rozvodový řemen se mění po 60 tis.km-nejdéle vydrží 70 tis.km.Nestojí ale riskovat přeskočení řemenu a poničení motoru,včasná výměna přijde daleko levněji s porovnáním ceny za opravu motoru.
Tak P O Z O R !!!! NE 120.tis.km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Autor:  Shefik [ sob 02. čer 2012 2:03:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

A jak jsi na to přišel?
A na 1.6HDi po 240tis?
To je taky blbost?

Autor:  akpuolach [ sob 02. čer 2012 13:20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Milo-slav píše:
Jako automechanik vím jedno a jistě.Rozvodový řemen se mění po 60 tis.km-nejdéle vydrží 70 tis.km.Nestojí ale riskovat přeskočení řemenu a poničení motoru,včasná výměna přijde daleko levněji s porovnáním ceny za opravu motoru.
Tak P O Z O R !!!! NE 120.tis.km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Měnil jsem rozvoďák i po 157tis. a nevypadal nejhůř. Těch tvých 60tis. max. 70 je mimo mísu.

Autor:  tiskař [ stř 31. črc 2013 19:47:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Ahoj rád bych se připojil s otázkou.Kde najdu krokomotorek který jste namazali?Připadám si trapně ale......Jsem tiskař,ne auťák

Autor:  Kostěj [ pát 02. srp 2013 10:50:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

I výrobce předepisuje u benzínu (alespoň u mě 1.8i16V) při běžném provozu výměnu rozvodů po 120 tkm. Samozřejmě pokud by jsi s autem jezdil třeba jako taxi, určitě dříve, já jsem nechal preventivně měnit někdy kolem 95 až 100 tkm.

Autor:  pablo picasso [ ned 23. úno 2014 22:23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Milo-slav píše:
Jako automechanik vím jedno a jistě.Rozvodový řemen se mění po 60 tis.km-nejdéle vydrží 70 tis.km.Nestojí ale riskovat přeskočení řemenu a poničení motoru,včasná výměna přijde daleko levněji s porovnáním ceny za opravu motoru.
Tak P O Z O R !!!! NE 120.tis.km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)



Hlavně jako AUTOMECHANIK :geek: by si měl dodržovat servisní intervaly doporučené výrobcem :idea: :idea: :idea: .A to Citroen 60tisíc na rozvodák určitě nedává.

1,8i pikaču=120 000km a ven.

Ale při koupi ojetého vozu bych je vyměnil i kdyby mělo najeto (50 000km),co si budeme namlouvat stočit km umí dnes každej trouba. :cry:

Autor:  Fanatik [ ned 23. úno 2014 23:02:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozvody a servo

Interval na rozvodový řemen je 120 000 km, nebo 5 let. Při převážujícím provozu ve městě, nebo na krátké tratě je termín 60 000 km, nebo 5 let. Interval 120 000 km je maximum, ale je doporučeno tento nájezd zkrátit na 60 000 km až 90 000 km, nebo 5 let. ;)
U 1.6 HDI je, podle výrobce, interval max. 240 000 km nebo 10 LET. :o

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/