Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - rozvody a servo




Právě je pon 20. srp 2018 8:59:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 21:34:33 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
chtěl bych se zeptat na dvě věci.Moje pikaču má najeto 118 tis. km.Mám německou servisku a těm kilometrům se dá věřit. Nevím ale jestli byly měněné rozvody,serviska končí na 80 tis.km.Existuje nějaký fígl jak se to dá poznat ?
A druhá věc,Když točím volantem u stojícího auta a na volnoběh,často jde volant ztuha.Při přidání otáček v poho.Servo nikde neteče ,kapaliny je dost a žádné podezřelé zvuky se neozývají.Kde je ten zakopaný čokl ?
Jo a ještě jedna věc,nevím jestli se jedná o závadu nebo vlastnost, spojka zabírá dost zprudka a při záběru to málem zdechne,pak se auto náhle rozjede.Na displeji se žádná porucha nerožla.

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 14:03:39 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:36:03
Příspěvky: 296
Bydliště: Svitavy
Rozvody se mění po 120tis. km. Poznat se to na 100% nedá. Po ujetí pár desítek km jsou zaprášený. K tomu servu- záleží co je u tebe ztuha. Jednou rukou to utočíš? Motor by neměl zhasínat, ale udržovat nebo mírně přidat otáčky. Spojka zabírá zprudka hlavně u studeného motoru, při ohřátém se tato vlastnost lepší?

_________________
Picmacek 1.8 16V 396tis.km LPG r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: sob 12. bře 2011 16:14:01 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
volant jde ztuha fest,podobně jako když ho točíte při zhaslém motoru.Jakmile ale trochu přidám plyn ,točí se zlehka.Spojka zabírá náhle i při studeném i teplém motoru.Popojíždění v koloně je utrpení,připadám si při popojíždění jako absolvent autoškoly.

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: sob 16. dub 2011 21:39:57 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
částečně vyřešeno, cukání způsoboval zaseklý krokomotorek.Stačilo promazat a jede to normálně.

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: pát 15. črc 2011 15:26:37 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
Presne tento istý problém s volantom som mal aj ja, bolo zlé servo čerpadlo. Cena čerpadla je okolo 300€.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: pát 01. čer 2012 22:26:52 
Offline

Registrován: pát 01. čer 2012 19:51:48
Příspěvky: 2
Jako automechanik vím jedno a jistě.Rozvodový řemen se mění po 60 tis.km-nejdéle vydrží 70 tis.km.Nestojí ale riskovat přeskočení řemenu a poničení motoru,včasná výměna přijde daleko levněji s porovnáním ceny za opravu motoru.
Tak P O Z O R !!!! NE 120.tis.km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 2:03:15 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 397
Bydliště: Dřísy
A jak jsi na to přišel?
A na 1.6HDi po 240tis?
To je taky blbost?

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 13:20:21 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:36:03
Příspěvky: 296
Bydliště: Svitavy
Milo-slav píše:
Jako automechanik vím jedno a jistě.Rozvodový řemen se mění po 60 tis.km-nejdéle vydrží 70 tis.km.Nestojí ale riskovat přeskočení řemenu a poničení motoru,včasná výměna přijde daleko levněji s porovnáním ceny za opravu motoru.
Tak P O Z O R !!!! NE 120.tis.km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Měnil jsem rozvoďák i po 157tis. a nevypadal nejhůř. Těch tvých 60tis. max. 70 je mimo mísu.

_________________
Picmacek 1.8 16V 396tis.km LPG r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: stř 31. črc 2013 19:47:26 
Offline

Registrován: čtv 11. črc 2013 22:05:15
Příspěvky: 44
Ahoj rád bych se připojil s otázkou.Kde najdu krokomotorek který jste namazali?Připadám si trapně ale......Jsem tiskař,ne auťák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: pát 02. srp 2013 10:50:57 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:14:59
Příspěvky: 71
I výrobce předepisuje u benzínu (alespoň u mě 1.8i16V) při běžném provozu výměnu rozvodů po 120 tkm. Samozřejmě pokud by jsi s autem jezdil třeba jako taxi, určitě dříve, já jsem nechal preventivně měnit někdy kolem 95 až 100 tkm.

_________________
"Žofré" Citroen Xsara Picasso 1.8i16V Exclusive (2001)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: ned 23. úno 2014 22:23:44 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 7:02:36
Příspěvky: 33
Milo-slav píše:
Jako automechanik vím jedno a jistě.Rozvodový řemen se mění po 60 tis.km-nejdéle vydrží 70 tis.km.Nestojí ale riskovat přeskočení řemenu a poničení motoru,včasná výměna přijde daleko levněji s porovnáním ceny za opravu motoru.
Tak P O Z O R !!!! NE 120.tis.km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)



Hlavně jako AUTOMECHANIK :geek: by si měl dodržovat servisní intervaly doporučené výrobcem :idea: :idea: :idea: .A to Citroen 60tisíc na rozvodák určitě nedává.

1,8i pikaču=120 000km a ven.

Ale při koupi ojetého vozu bych je vyměnil i kdyby mělo najeto (50 000km),co si budeme namlouvat stočit km umí dnes každej trouba. :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvody a servo
PříspěvekNapsal: ned 23. úno 2014 23:02:15 
Offline

Registrován: stř 29. zář 2010 21:02:56
Příspěvky: 176
Bydliště: Chotěboř
Interval na rozvodový řemen je 120 000 km, nebo 5 let. Při převážujícím provozu ve městě, nebo na krátké tratě je termín 60 000 km, nebo 5 let. Interval 120 000 km je maximum, ale je doporučeno tento nájezd zkrátit na 60 000 km až 90 000 km, nebo 5 let. ;)
U 1.6 HDI je, podle výrobce, interval max. 240 000 km nebo 10 LET. :o


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz