Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - filtr
Právě je čtv 18. dub 2024 13:12:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: filtr
PříspěvekNapsal: sob 25. pro 2010 19:36:00 
Offline

Registrován: stř 15. pro 2010 19:48:54
Příspěvky: 11
Zdravím dámy a pány.Máte někdo zkušenost s tímto zařízením na motoru 1.6i 16v (110k)?Pročítal jsem různá tuningová fóra a mám smíšené dojmy.Investice to zase není až tak nemalá,že,a tak tedy nevím.
Příloha:
filtr.jpg [160.45 KiB]
Zatím nestaženo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: sob 25. pro 2010 21:51:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:55:05
Příspěvky: 140
Co od toho čekáš??

_________________
Picasso 1,6 16V Exclusive lucifer r.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: ned 26. pro 2010 1:09:15 
Offline

Registrován: stř 15. pro 2010 19:48:54
Příspěvky: 11
V tom je právě ten "problém".Výrobce uvádí,že tento kit zajistí snadnější nasátí většího objemu vzduchu do motoru a tím by mělo dojít ke zvýšení výkonu o cca 5-7%.Velcí kluci na pískovišti říkali,že vzduch do motoru by měl být dodáván optimálním způsobem,to znamená nejkratší a nejpřímější cestou bez zbytečných výčnělků,ohybů a omezení z důvodu zamezení,či alespoň omezení vzniku turbulencí nasávaného vzduchu.Tenhle 1.6i 16v motor nasává vzduch do airboxu přes bedýnku ve které je vytvořeno esíčko s nasávacím otvorem u levého blatníku/podběhu.Ta bedýnka slouží nejspíše k odstínění teplého vzduchu od motoru.Přiložil jsem dlaň na tento otvor při běžícím motoru a je to trochu jako vysavač.Což potom když by přívod vzduchu byl veden přímo k váze vzduchu bez všech těch záhybů.Osobně bych to viděl na hladkou tubku s co nejméně zatáčkami a s filtrem na konci a s odstíněním teplého vzduchu.Ten K&N tam ale také má jakousi hadici, která se asi dá narovnat,no...Pak ještě velcí kluci říkali,že je potřeba "doladit" výfukovou soustavu a ještě upravit data v řídicí jednotce atd.A tak nevím,zdali je za těchto okolností přínosné tohle,nebo podobné zarízení zařídit.Možná by bylo vhodnější pořídit silnější auto,třeba Ferrari. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: ned 26. pro 2010 6:04:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:17:00
Příspěvky: 203
Bydliště: Kolín
Chcel by som poznamenat ze ten filter k&n nema clonu na zabranenie nasatiu tepleho vzduchu od motoru co je celkom na pytel. Tiez som o nom premyslel a ked v buducnu budem nahodou davat tak Twister Dynatwist od fy. Green

Obrázek
Viac foto zde

Tak som vyhrabal ako vyzera namontovany k&n na C4
Obrázek

_________________
Citroen C4 Coupe 1,6i 80kW SX VTR r.v. 2006, NaviDrive RT4, Modre podsvietene tlacidla+displeje, Moje Garaž


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: ned 26. pro 2010 10:29:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7353
Bydliště: Kolín
Hairypaw >
velci kluci na piskovisti toho nakecaji :-D kdyby bylo lepsi privadet vzduch primou cestou myslis ze konstrukteri aut by to neudelali?
to "S" v krabici je rezonator ktery ten vzduch trochu usmerni

h1po >
to je ta fotka co sem fotil u jednoho zakaznika ze?

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: ned 26. pro 2010 12:16:03 
Offline

Registrován: stř 15. pro 2010 19:48:54
Příspěvky: 11
Tímto směrem se ubíraly i mé úvahy.Je tedy vhodnější papírový filtr v airboxu nahradit bavlněným filtrem od K&N,Green,Simota atd?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: ned 26. pro 2010 12:19:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7353
Bydliště: Kolín
podle me to je jedno, dulezite je aby to nasavalo studeny vzduch (nekde z podbehu treba) a aby delka nasavani byla +- stejna jak original
tazkze muzes bud vlozku anebo neco ve stylu GREEN

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: ned 26. pro 2010 12:42:56 
Offline

Registrován: stř 15. pro 2010 19:48:54
Příspěvky: 11
Dobře,ještě bych rád věděl,jak je to s řídící jednotkou.Na různých tuning fórech píší,že je nutno tuto resetovat aby fungovala již s kalkulací jiného objemu vzduchu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: pon 27. pro 2010 8:39:39 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:48:21
Příspěvky: 83
nie je nutne resetovat, RJ si casom zvykne, ale ak ju resetujes nic nepokazis :) proces "zvykania" takto urychlis...

inac ale co ta tyka podobnych zariadeni ako hore na obrazku, myslim ze na bezne jazdenie to je zbytocnost. nejaky vykon v maximalnych otackach to pridat moze, ale myslim si ze na ukor krutiaceho momentu a ten je dolezitejsi ako vykon v maximalnych otackach. skor by som sa zameral na posilnenie motora v nizsich a strednych otackach, teda v takych ktore sa vyuzivaju dennodenne.
viac ludi potvrdilo ze po namontovani takeho filtra im podstatne klesol krutiaci moment aj ked na druhej strane vo vyssich otackach to tahalo o cosi lepsie. treba si zvazit na co sa bude auto vyuzivat, ak na denne jazdenie, uplne postacuje bavlnena vlozka miesto papierovej. takto som to vyriesil aj ja po dlhodobych studiach roznych stranok a diskusii :)

_________________
Citroen C3 1.6 16V Exclusive, podvozok Koni Sport -30mm, nastavitelna tuhost, brzdy predne CTF group N + Ferodo DS2500, brzdy zadne ATE + ATE, pancierove brzdove hadicky Goodridge, Green filter, Denso Iridium sviecky...

Citroen Saxo VTS 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: pát 04. úno 2011 14:28:29 
Offline

Registrován: úte 01. úno 2011 12:36:05
Příspěvky: 96
Bydliště: Prostějov
já mám sice zatím Fiata Multiplu 1.6 16v 76 kw a do origo boxu sání jsem si koupil bavlněný filtr zn. Green.Rozdíl mezi papírovým a bavlěným filtrem se při běžné jízdě do výkonu téměř vůbec nepodepsal.Jenom ve vysokých otáčkách motoru tolik "nedochází dech". Větší efekt má opravdu přívod chladného vzduchu.Poznat to je hlavně v letních vedrech a motor se tolik nepřehřívá.

_________________
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8 16v (2002)
Renault Kangoo 1.4i automat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz