Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=9602
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin_2016 [ pát 12. úno 2016 23:15:13 ]
Předmět příspěvku:  Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Ahoj všem, Stal jsem se novým majitelem Berlinga 2009 1.6 Hdi 55kW Van/cargo a měl bych pár dotazu na místní odborníky.

První je jestli je vhodné tento motor nechat chipem trošku povzbudit. Vim, že se dělají i 66kw verze, liší se v necem ty motory nebo jde jen o software? Stačilo by se dostat někde na hodnoty okolo 70kw, je to u tohoto motoru reálné? A má můj 55kw fap filtr?

Druhá otazka směřuje k automatickému svícení, dá se to nějak nastavit, aby světla svítila po nastartování? Má někdo diag?

A další je otázka na pohodlí. Mám verzi se třemi místy vepředu, které jsou stejně prakticky jen dvě, protože člověk uprostřed nemá kam dat nohy a sedačky jsou doslova namacknuta a pro mě osobně je to docela zklamání co se týká prostoru i pohodlí sedaček. Dala by se najak dodelat opěrka? Řešil to tady už někdo? Snad se mnou budete tolerantní jako s nováčkem:) Předem moc děkuji za rady, tipy a triky :D

A ještě jak nastavit čas když nemám origo rádio?

Autor:  Havlicek.Lukas [ sob 13. úno 2016 0:24:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

55 nema fap
sviceni od roku 2005 u vybranych verzi - do tohoto roku reseno na 90% rele soustavou

cas bez origa jedine s display k tomu urcenemu
nebo sehnat origo radio a 2x rocne to predelavat jen kvuli casu

Autor:  Martin_2016 [ sob 13. úno 2016 0:47:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

To mi tam ten čas jako bude pořád blikat?

To vymyslel nějaký chytrák, fakt ...

Autor:  Havlicek.Lukas [ sob 13. úno 2016 12:51:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

no tak tam dej display ze socialky kterej ma cudliky
stejne ti ted pulka display nefunguje kvuli tomu ze nemas radio

Autor:  Martin_2016 [ sob 13. úno 2016 14:46:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Nakonec jsem zjistil,že asi teda mám displej že socky a ukazuje jen cas a km, dva cudliky tam mám,takže čas už je nastaven. Akorát jsem nevěděl , že tím cidlikem se dalo i otáčet.

Autor:  MiSm53 [ stř 17. úno 2016 17:05:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Ahoj,
mám stejné Berlingo Vana 1,6 HDI,55kw, třímístné.Už se mi stalo,že jsem jel ve třech,je to nouzovka,
ale někdy se to hodí.Když jedu ve dvou,sklopím opěradlo prostředního sedáku,které jsem si očalounil
a mám ho jako opěrku.Mám rok 98 a světla se mi automaticky rozsvěcují,tak jsem to už koupil jako
ojeté.Na čipování tohoto motoru jsem se tady na fóru ptal,protože to moc nejede,a někdo mi odpověděl,
že rozdíl mezi 55 a 66kw je pouze v softweru a dokonce mu to nabízeli v citroenu.Mě v Autobabiš Citroenu
Mnichovice řekli,že to není pravda,rozdíl je i v železe a vůbec mi to nedoporučili.Tak nevím,zatím jsem
to vzdal,nikdo konkrétní kdo má tento motor načipovaný se mi neozval.Také se říká,že to teď na nových
prohlídkách STK poznají při diagnostice,ale nevím.Já nemám FAP ani dvouhmotový setrvák,to je asi jediná
výhoda.Jinak pokud jedu ve dvou a prázdný,je podvozek velmi hlučný,mnohem hlučnější než u starého Berlinga a to mě docela štve.
Mi.

Autor:  MiSm53 [ úte 23. úno 2016 13:36:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

A ještě jedno doporučení při koupi ojetého Berlinga s motorem 1,6 HDI,které jsem dostal od známého
mechanika v servise Citroen v Praze V korytech.Odstranit malé sítko v přívodu oleje do turba,sundat
olejovou vanu,vyčistit sítko na olejovém čerpadle,prolisovat výpustný šroub,aby při výměně vytekl
všechen olej a měnit olej po 10 max. 15tis. km.Motor má malou olejovou náplň a rychle devastuje.Ne-
čistoty zanesou sítka,odejde turbo,nebo se zadře motor.Udajně je to častá závada,kterou ve zn. servise
řeší každý týden.
Mi.

Autor:  likii [ sob 19. bře 2016 10:19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Toto doporučení se týká i verzí BlueHDi? Nebo tam už jsou udělány příslušné konstrukční úpravy.

Autor:  Jara776 [ stř 23. bře 2016 9:50:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Zdravim,
poridil jsem si od znameho Berlingo 2013 1.6hdi 66kw 300tkm(servis jen Citroen) a mel bych par otazek.
Ma tento motor stale problem s ucpavanim saciho sitka a sitka pred turbem nebo je tenhle problem jiz u novějších verzich vyresen?

I kdyz mam v zrcatku spolujezdce cidlo teplomeru nikde ukazatel nevidim, je to jen u vyssich verzi? Nebo se to da nejak prepnut na palubnim pc napr. pres diagnostiku?

Jde zapsat do TP rozmer kol 4x108 205/55 R16? Jak?

Ma motor 66kw FAP? Jaky je rozdil v motorech 66kw a 80kw? Turbo?

Predem dekuji za rady.

Autor:  HonzaC [ stř 23. bře 2016 10:33:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Pokud mas auto opravdu rok 2013, tak si myslim, ze nemas motor 66kw ale 68kw. 68kw motory nemely takove problemy s turby jako 66kw, takze ani sitko bych nereil a jen vcas menil olej. Hod tu pripadne VIN, at se muzem ujistit co mas za motor :) A pokud nemas vykon pres 80kw tak myslim, ze FAP nemas. Ale kdyz sem das ten VIN, tak se muzem presvedcit.

Autor:  Jara776 [ stř 23. bře 2016 11:01:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

vin: VF77D9HF0DN505325 dala by se zjistit komplet historie oprav?

Jak je to s tim teplomerem a palubnim pc?

Dik

Autor:  HonzaC [ stř 23. bře 2016 11:53:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Bohuzel to neumim.

Jinak FAP tam podle Citroenu je. Jedna se o inovovany DV6 motor 8mi ventil. Sitka bych se teda nebal tak jako u tech 16ti ventilu, neslysel jsem, ze by jej z tech 8mi ventilu nekdo tahal. Ale pravdepodobne tam bude - to sitko. Jinak olejovou vanu to ma stejne blbou jako 16ti ventil -takze fakt vcas menit olej.

Autor:  Jara776 [ stř 23. bře 2016 12:08:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Jj tak aspon ze je to už ten novejsi motor tak doufam ze bude slapat :) Olej budu delat 10-12 tkm jak na všem.
Dival jsem se pod auto a filtr jsem nevidel, ale mozna jsem ho prehledl.
A jaky je rozdil v 66kw a 80kw verzi? Kdyby to bylo jen o softwaru bylo by to super. U nějakých aut to tak byva. Nebo ma pripadne nekdo zkusenost s chipem?
S tim palubnim pc a teplomerem je to jak? Podle foto co jsem hledal nemam stredovu kaplicku(displej), stacilo by ji nekde sehnat a domontovat? Bude tam natahla kabelaz?

Autor:  HonzaC [ stř 23. bře 2016 12:49:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

S tim teplomerem ti neporadim, nevim. A motor co mas ty je 92koni - to je 68kw. Ten osmiventil je 68,82,84Kw a mozna jeste neco, nevim. KAzdopadne 66 a 80 jsou ty 16v. A filtr pevnych castic mas ne pod autem ale je v motorovem prostoru - mezi motorem a chladicem, ta velka bandaska kryta tema tepelnyma stitama. Je tam teda KAT + FAP. Kat nahore, FAP ve spodni casti.

Autor:  Jara776 [ stř 23. bře 2016 13:54:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chip HDI, loketka, hodiny, sedačky

Neva treba se někdo ozve kdo se s tim setkal :) zajimave ze v tp mam 66kw, asi sa nekdo upsal :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/