Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Výměna jiné převodovky- teorie http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=953 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Relaxcz [ úte 23. úno 2010 17:12:57 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna jiné převodovky- teorie |
Rád bych znal vaše názory ( ať už jízdně, tak třeba namáhání atd... ) , co by to dělalo, kdybych vyměnil převodovku za nějakou s kratšíma převodama- třeba z 1.4 Nejsem kdoví jak zkušený automechanik, takže se ptám zatím v rovině teorie. Díky |
Autor: | cukrar [ úte 23. úno 2010 18:09:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Relaxcz píše: Rád bych znal vaše názory ( ať už jízdně, tak třeba namáhání atd... ) , co by to dělalo, kdybych vyměnil převodovku za nějakou s kratšíma převodama- třeba z 1.4 Nejsem kdoví jak zkušený automechanik, takže se ptám zatím v rovině teorie. Díky Ani si neřekl kam a do čeho? To je pak těžké... |
Autor: | Relaxcz [ stř 24. úno 2010 19:21:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Jsem trochu zaskočen tímto dotazem... Myšleno do mého auta- viz podpis. |
Autor: | cukrar [ pát 26. úno 2010 22:05:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Relaxcz píše: Jsem trochu zaskočen tímto dotazem... Myšleno do mého auta- viz podpis. o.k. takže do 1.6 (110PS) dát z 1.4 (75PS) tak schválně co myslíš? 1. Převodovka cca 20tis nová (u staré nemáš nikdy jistotu, že se nevysere. 2. plus vydělání komplet celýho motoru ven (na půl dne práce) mechoš si veme tak 3,5tis 3. realita je taková, jaký to má přesný smysl- nikdo také neví jak dlouho vydrží převodovka, která je stavěná na poloviční výkon. Patrně vydrží jen polovinu. Jo a co se týče motoru asi bude daleko vyšší spotřeba. kvůli kratším převodům by se měla zvětšit i akcelerace. 4. Takže se rozhodni sám, jak uvážíš je na tobě, ale konečné rozhodnutí bude jen a jen na tobě. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 26. úno 2010 22:11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
a pocitate s tim ze ty motory uz nejsou stejne ze prevodovky maji jine uchyceni jak na strane spojky tak na strane silentbloku? |
Autor: | Vena garážmistr [ pát 26. úno 2010 22:39:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Když tak mě opravte ale podle mě se nechá sehnat i auto které má jinej stálej převodovej poměr a přitom by mělo stejnej motor jako ty.Já bych to řešil asi takhle že bych zprvu hledal toto než začít bastlit převodovku z jinýho motoru na svuj je to řekl bych dost technicky náročné.A ve finále je to asi i na zápis do TP a teda vyběhávat ty lejstra bych nechtěl.Tudíž zustal bych u teoretického dotazu. |
Autor: | Relaxcz [ ned 28. úno 2010 16:26:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Šlo mě hlavně o to, jaké to vyvolá reakce a vidím, že hodně negativní. Takže, názory znám a můžu říct, že je to blbej nápad. Ale kdyby to šlo, byl bych s autem spokojenější.... |
Autor: | vlado [ ned 28. úno 2010 17:58:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Napad to nie je zly ja som dlho riesil aspon na 5 znizit otacky .Pri 130 km som mam 2900 , a ked uz mame par dobrych ciest zacalo to ist do spotreby .Preto keby sa dali ine kolieska , z inej prevodovky , alebo vlastnej vyroby a mat tak 2500 tomu by som sa potesil . |
Autor: | -=Ice=- [ pon 01. bře 2010 16:24:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
kdysi jsem řešil podobný problém ale ne výměnu převodovky ale do mojí se dala udělat uprava a přidat tam jedno kolečko navíc. ale nevím jak je to s místem v současných či zda se to ještě dělá. tenkrát to bylo v 4stupnovém manuálu a chtěl jsem tam dát 5tý stupen ale i ta jsem to nikdy nerealizoval. |
Autor: | Jan Vaníček [ pon 01. bře 2010 22:54:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna jiné převodovky- teorie |
Mělo to mít tedy za následek "oživení" auta, nebo snížení otáček? Předpokládám, že oživení, souhlasím, že u 1,6 je nepříjemná jednička, ale jinak nemám problém, když chci aby to jelo, točím pořád nad 3000 ot. a je po problému. A ono světe div se, kupodivu to ani moc víc nežere, protože právě benzinové šestnáctiventily si umí namíchat lepší směs vzduchu a benzínu při vyšších otáčkách. Ještě jeden poznatek: mě se třeba líbí jezdits 1,6 50 na 3, to je absolutně perfektní, motor točí slabě nad 2000 ot., na 4 by to bylo většinou trápení (dle sklonu) a nenutí mě to jezdit rychlejc, to je třeba rozdíl s 1,4, kdy to točí na 3 ca 2500, na 4 sice míň, ale zase je to tišší a svádí to jezdit neúmyslně rychlejc ... . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |