Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Novy Cactus
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=185&t=9133
Stránka 12 z 14

Autor:  Miroslav Lengyel [ pon 30. led 2017 15:55:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Ale tak dá se to,ale jen po rovince na bubláka. ;) A právě proto,že mám turbo kde byť ten výkon nastupuje mnohem dřív než u atmo,tak ten zvuk prostě není zrovna ono. :? Takže mě když naskočí nápověda,tak to ještě chvíli podržím,ale povětšinou jezdím 50 za 3 a 70 za 4.Také záleží na sešlápnutí plynového pedálu,když ho sešlápneš pořádně,tak ta nápovědě naskočí mnohem později,ovšem pak už holt nejedeš za 5 l/100. :lol:

Autor:  Quintes [ pát 19. kvě 2017 18:00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Tak sa hlásim po dlhšej dobe...

Spotreba nech robím čo robím, priemer 6,5 :D
Podvozok v pohode, motor na mesto silný až až, jazdné vlastnosti: fakt je trocha nedotáčavý
Bol som už na prvej garančnej prehliadke, 180 eur ( olej 0W30, filter, peľový filter, čistenie klímy, a drobnosti ako voda do ostrekovačov)
Riešil som fólie, to je v pohode, ale chcel som zabudovať subwoofer do kufra, taký malý, lenže problém s kabelážou... Riešil som to s origo servisom, tak záruka by padla len na poškodenie spôsobené mojim zásahom ( poškodenie rádia a pod). Skúšal chlapík nájsť niekde v ponuke dorábku audio systému, kvôli kabeláži, nič také v ponuke nie je.. Povedal mi rovno, ak si dokážem nainštalovať kabeláž sám, nevidí v tom problém.. a že cvoky na tapacírum sotja 50 centov :D Potrebujem potiahnúť spredu len +12V, a signál stačí z repro zo zadných dverí... len riešim zapínací kábel +5V.. ten od rádia nepôjde určite...

Autor:  Miroslav Lengyel [ pát 19. kvě 2017 18:53:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Mám teď od posledního vynulování PP průměr 6.2 a to jezdím jak ...no nebudu to radši komentovat. :lol: Jinak dlouhodobý průměr za posledních cca 3000 km 6.0,olej jsem už měnil 2 x,ofiko servis bude až v říjnu.Že by trpěl nedotáčivostí pocit nemám,stalo se mi jen jednou a to bylo ještě navlhlo,že zapracovalo ESP,ale to byl pouze mžik.Nepočítám samozřejmě jízdu na sněhu dveřmi napřed,tam ale funguje Grip control na jedničku. ;) Jinak samozřejmě ONO 98+2 panáky Wynn´s. :D

Autor:  Quintes [ pát 19. kvě 2017 18:56:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

A koľko máš najazdených km???

Autor:  Miroslav Lengyel [ pát 19. kvě 2017 18:58:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Cca 8.500 km.

Autor:  Quintes [ pát 19. kvě 2017 19:06:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

ja podobne, cca 7200, a tá spotreba je u teba nižšia.... hm.. ja dávam len 100 oktánový, 98 som nikde nenašiel.

Autor:  Miroslav Lengyel [ pát 19. kvě 2017 19:16:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Vždyť jsem to už psal,mně přišlo,že na ten 100 oct to jelo tak nějak hůř,lepší je buď aditivovaná BA 95 a vůbec nejlepší mi přijde 98 + Wynn´s.A možná své udělal záběh,já měnil olej poprvé ve 2.500 km,podruhé v 6,000 km. :D

Autor:  Quintes [ pát 19. kvě 2017 19:20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

tak ja som kupoval predvádzačku, a tá mala už 7 mesiacov.. no olej som menil až ja, po zhruba 5000 km najazdených mnou.., tak neviem.. problém je že u nás nikde 98 už nepredávajú

Autor:  Miroslav Lengyel [ pát 19. kvě 2017 21:31:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Tak zkus pár nádrží prémiovou BA 95 nebo běžnou BA 95+ 2 panáky aditiva(VIF,Wynn´s) a uvidíš.Vtip je v tom,že ten motor byl stavěn na BA 95,dokonce E10,ale protože se v našich krajích rozmohly problémy s cukáním motoru po startu,tak u Citroenu usoudili,že máme normální BA 95 nekvalitní)podobně jako v Chorvatsku a Maďarsku a šmahem doporučili tankovat 98-100.Samozřejmě aniž by kdokoliv zjišťoval,zda to pocukávání není třeba tím,že většina těch stěžovatelů jezdí s podtočeným motorem a zadělává si tak na tvorbu karbonu,protože se nejednalo pouze o motory 1.2 e-THP,ale i běžné 1.2 Puretech.Jinak výměna oleje po 5.000 km není zase taková tragédie,jako kdybys ho tam nechal napoprvé 10 tkm. ;)

Autor:  Quintes [ sob 27. kvě 2017 19:02:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Takže, dnes som sa poriadne pozrel na káblovačku v aute (ten subwoofer ma štve :D ).. a bude trocha problém, s hlavným plusovým káblom od batérie.. poistná skrinka je totiž pod kapotou... nejaké káble sú pod prístrojovkou, ale je to bieda... a v kufri je akurát krabička na cúvacie senzory, a uzemnenie... 4o sa týka prívodu z reproduktorov v dverách, tam problém nebude, dať dole plasty zo stĺpikov, a pripojiť sa na káble od repro zo zadných dverí, potiahnúť ich do kufra (ak rátam so zosilovačom, ktorý má aj tzv. vysoký vstup). nebudem musieť dávať dole tapacíra, aj keď to nei je ťažké. tí čo nemajú repro v zadných dverách, holt smola, jedine potiahnúť z predných dverí.. len fakt, ten plusový kábel ma štve... aj keď mám malý motor 1.2, miesta tam nejak nie je... ak by mal niekto nejaký odkaz na stránku, kde niečo podobné niekto riešil, budem rád.

Autor:  Miroslav Lengyel [ sob 27. kvě 2017 22:09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

No já zase pro změnu přišel v týdnu na drobnou závadu,jaksi přestalo fungovat otvírání kufru při zamknutém autě. Byť je funkce aktivovaná,tak na displayi svítí červený křížek a zámek na prostřední tlačítko nereaguje.Zkoušel jsem i tovární nastavení a tyše abatyše,takže v říjnu při servisu budou mít chlapci co dělat. :D

Autor:  martmas [ pát 02. čer 2017 11:01:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Poslušně hlásím, mám stejný problém - zámek kufru nereaguje na extra tlačítko na ovladači dálkáče. Já pro změnu zkoušel přes tablet diagnostiku a prý - nemám zavřený kufr :shock:

Autor:  Miroslav Lengyel [ pát 02. čer 2017 13:31:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

No zřejmě tam bude nějaký problém,ale zámek to nebude,spíš to tlačítko na dveřích.Ale není to mrtvé úplně,to by nešlo auto automaticky zamknout po rozjezdu.No uvidíme,v říjnu jedu na garančku,už jsem jim to nahlásil,tak ať se starají. ;)

Autor:  bohdan [ úte 06. čer 2017 11:50:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

A jak presne pouzivate to otevirani dveri? Protoze mne prijde ten postup dost silenej. Drzet otevirani kufru na dalkovym cca 5 sec az bliknou smerovky a potom az se da urcitou dobu pomoci klasickyho tlacitka na kufru a to jenom pokud je to samozrejmne povoleny. Jsem si naivne myslel, ze to bude o dost jednoduchsi v case kdyz se na vetsine aut kufr sam i pekne zvedne.

Autor:  Miroslav Lengyel [ úte 06. čer 2017 15:21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Novy Cactus

Že bych to špatně četl?Jdu to schválně vyzkoušet,ale já to pochopil tak,že po aktivaci zmáčknu tlačítko na ovladači kufr se otevře.

Stránka 12 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/