Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Správné startování nafty tlačítkem http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=184&t=9961 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Palib [ stř 12. říj 2016 14:10:56 ] |
Předmět příspěvku: | Správné startování nafty tlačítkem |
Ahoj VŠEM, díky moc za tohle forum, které mi odpovědělo na mnohé otázky před koupí C4 Grand 1,6 Hdi. Zatím panuje spokojenost, ale jak to bývá vyskytlo se pár otázek, na které jsem se snažil najít odpověď, ale ne vždy jsem byl úspěšný. Vzhledem k tomu, že jsem diesel nevlastnil A nechci nic zkazit, proto mě zajímá, jak správně nastartovat motor. Jde o "žhavení naftového motoru", kde by se mělo počkat až kontrolka zhasne, ale prakticky to jde jen na dva kroky. Tzn. po příchodu do auta zmačknout start/stop bez spojkové pedálu a po zhasnutí kontrolky zašlapnout a zmačknout znovu. POCHOPIL JSEM TO SPRÁVNĚ?? Kdyby jste našli chvilku odpovědět mi i na následující otázky, byl bych rád. - Automatická brzda, při rozjezdu po nastartování mi přijde protitlak brzdy obrovský, až to zvedá auto, většinou to řeším znova zamačknutím spojky a pak už to jde v pohodě. Předpokládám, že tohle není standatní a pořeším to v servisu. - O tuhším cvakajícím řazení tu bylo psáno, ale vyřešil to někdo v servisu?? Připadá mi, že v posledních 2-3cm chodu páky to citelně i slyšitelně lupne. Jde si zvyknout na všechno, ale manželka má strach, že něco dělá blbě... - Řeším vanu do zavazadlového prostoru, mám 7. místnou verzi, a chtěl bych hlavně co nejvíce skladnou v případně nutnosti ji sbalit. Psalo se zde o vaně z Kauflandu, kterou jsem nenašel, může mi prosím dát někdo tip, kde takovou najdu. DĚKUJI |
Autor: | Palladin [ stř 12. říj 2016 16:29:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
Ručku deaktivujem (odbrzdím) jemným pridaním plynu pri stlačenej spojke, robil som to tak aj na predchádzajúcom aute. Po správnosti to reaguje na "rozbeh auta" = povolovanie spojky so súčasným pridávaním plynu... Vaňu som chcel riešiť, ale keď už nepotrebujeme voziť kočík a iné veci, ktoré by zašpinili kufor, dali sme tam protišmykovú podložku. Pozri do vlákna tuning. |
Autor: | j.pajinek [ stř 12. říj 2016 19:23:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
Zdar, tak odemknu auto otevřu dveře,,,auto už se připravuje na start-vstříkne elek.čerpadlo a vůz se probudí z hybernace,,,sednu do auta zmáčknu tlačítko start-stop ,,,ale jen jednou a držím ho,,, auto už jednou ukázalo kontrolku žhavení,,,bylo u nás -1stupeň a poprvé jsem škrabal sklo,,,a po pár sekundách ,,,při zmáčknutém tlačítku,,,auto nastartuje. Ano auto se odbrzdí když zmáčnu pedál plynu a vůz opravdu trochu sedne dolů než se odbrzdí ,,,normální jev,,, dělalo to tak i u předchozího Picassa. Jinak s fofr pákou ti neporadím,páč sem zdechlej řadit a už nikdy ani řadit nechci. ...budu raději ručkou šmátrat ženě na kolínko. |
Autor: | pk-tr [ stř 12. říj 2016 20:20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
K tomu startování: Zmáčku jen jednou normálně krátce a mám zmáčknutou spojku. Loni v zimě (když zrovna byla) se na různě dlouhou chvilku (asi podle potřeby auta) rozsvítila kontrolka žhavení a pak auto samo nastartovatlo - i když už jsem start tlačítko nedržel. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ stř 12. říj 2016 20:28:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
jak pisou kluci auto zacina hzavit po otevreni dveri ridice takze normalne sedni nastartuj a jed |
Autor: | Palladin [ stř 12. říj 2016 21:14:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
Ja otvorím dvere, sadnem a hneď štartujem, auto vie kedy a koľko žhaviť. Keď treba dlhšie, tak čaká po stlačení štart na nažhavenie a potom štartuje, keď nie je treba, štartuje hneď. Robil to aj Renault, akurát tam sa stláčala spojka alebo brzda. Tú možnosť spojka alebo brzda by som bral aj tu. Skôr by ma zaujímalo či už niekto deaktivoval ručnú brzdu na zimu? |
Autor: | j.pajinek [ stř 12. říj 2016 22:27:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
...já to tlačítko vždy držel neš to naskočilo,hmm tak zítra to zkusím jak pojedu do rachoty jinak jak to tu píšete. ...brzdu jsem nikdy nedeaktivoval,ač to šlo i z palubního menu ,,,mimo diagnostiku,,, nebyl důvod to dělat ta brzda tam je od toho aby brzdila a to i za zimních časů,pokud tam je problém tak se objeví i v jiných měsících mimo zimu.Mám pocit že když funguje pořád nemá co kde přituhnout,přimrznout a zreznout. |
Autor: | Palib [ čtv 13. říj 2016 7:41:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
Moc děkuji za VAŠE odpovědi!!! To PALLADIN, koupil jsi tu dírkovanou podložku a nastříhal dle velikosti kufru, drží na místě a nebo se roluje apod. . Majitelů gumové vany, bych se chtěl zeptat, zdali zakrývá i podélnou díru za 2 řadou sedadel? A rolička při stočení má cca. 15 cm průměr?? Včera jsem chtěl koupit v auto Kelly pojistné šrouby kol na 16, ale prodavač mi řekl, že Citroen má speciální šroubení a neví jestli tam jeho dva typy budou sedět. Jak to řešíte vy?? Jsou nějaké originální Citroen pojistné šrouby?? A jsou tyto šrouby opravdu ochranou kol, nebo je to chmatákům jedno, zvládnou to bez zadýchání |
Autor: | zikaa [ čtv 13. říj 2016 11:14:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
Originál pojistným šroubúm z Citroena je lepší se zdaleka vyhnout. Strašně rádi se strhnou a pak mejdou vyndat. Mě to u předchozího auta stálo cca 1200 za vyndání a musel jsem platit nové šrouby. A v autoservisu mi řekli že nejsem ojedinělý případ. Většinou ho stačí že ho v servisu více přitáhnou než citem. Říka se že jsou nejbezpečnější nesundáš je ani originál ořechem |
Autor: | Palladin [ čtv 13. říj 2016 14:32:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
To Palib, presne tak som to nastrihal s tým, že to prekryje aj tie dosky zo sedadiel. Neroluje sa to a super je, že keď bude treba 3 radu sedadiel, tak sa to dá ľahko zbaliť... |
Autor: | j.pajinek [ čtv 13. říj 2016 20:40:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Správné startování nafty tlačítkem |
...tak jsem teda zkusil start krátkým stisknutí tlačítka start-stop sešlápnutí brzdov.pedálu a funguje ,,,budu to teda tak dělat,,, již ho nebudu držet... ...bezpečnostní origo šrouby mám již šest let a zůstaly doma i na druhé Picasso,mám mechanika který ho vždy utahoval momenťákem a ne vzduchem,,,amatéři,,,je třeba si to pohlídat pokud se chodí pokaždé někam jinam přezouvat, ve správném servisu o těchto problémech ví,,,není to jenom u Citrošů,,, to jestli kola jsou dostatečně chráněna ? asi ne páč zloděj specialista když bude chtít tak kola asi ukradne,maj na to nějaké nádstavce či co a pokud jdou po konkrétní značce jsou takřka kola jeho.Ale obyčejný amatér zloděj když uvydí zámek na kolech podíve se vedle na stojící auto a tam třeba nebude vezme ty. ...tak asi tak. ...ta cena za šrouby není snad tak velká zátěž... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |