Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - nabíjení baterie za jízdy




Právě je pon 18. lis 2019 3:18:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nabíjení baterie za jízdy
PříspěvekNapsal: pon 20. kvě 2019 19:41:24 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 92
Bydliště: Mariánské Lázně
zdravím, sledujete někdo v programu FAPlite stav a nabíjení baterie? Mě za jízdy dobíjí minimálně a při stání na místě nabíjení vyskočí. U předchozího modelu C4 fungovalo dobíjení při brždění motorem. StartStop se mi nespouští, zřejmě z důvodu nedostatečně nabité baterie. Denně jezdím 50Km do práce a zpět. Je toto normální stav, nebo je něco špatně?

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabíjení baterie za jízdy
PříspěvekNapsal: pon 20. kvě 2019 21:44:24 
Offline

Registrován: ned 18. bře 2018 22:50:33
Příspěvky: 66
Mne sa tiez start stop nespusta, ale auto jazdi vyhradne v meste. Az po zime stacila jedna cesta 240 km na chatu a naspat a start stop nabehol. Ale uz zase nefunguje (co povazujem za vyhodu).

_________________
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
BMW X1 sDrive 18d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabíjení baterie za jízdy
PříspěvekNapsal: úte 21. kvě 2019 22:44:14 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 79
Bydliště: Praha
Pozor, aplikace FAP lite i full verze neukazuje nabiti primarni AGM baterie, ale ukazuje stav nabiti sekundarni - vysokonapetoveho kondenzatoru, ktery se pouziva pro S&S a napajeni auta v pripade vypnuti motoru.

Aplikace zobrazuje pouze napeti na svorkach hlavni baterie a pak hodnotu AncBattCharge = Ancillary battery charge level coz je uroven nabiti pridavne baterie - konfrontovano s diagnostikou DiagBox.

Co se tyce nefunkcnosti systemu S&S muze mit vice vlivu, jednim z nich je stav hlavniho akumulatoru, me to delalo to same, ale po vymene baterky S&S opet funguje. Dalsim je stav pridavne baterie a jejiho nabiti (mam dojem ze min je 80%).

to martinekjung>
co se tyce urovne dobijeni je to spojeno s otackami alternatoru a ucinnosti vyroby elektriny. Alternátor pracuje na principu elektromagnetické indukce – ve vodiči je indukováno napětí, pokud se vodič a magnetické pole vůči sobě pohybují.

Pri jizde auto potrebuje nejake mnozstvi energie, ktera nezavisi na rychlosti auta, ale na zapnutych spotrebicich
Volnobeh = pomale otacky => nutne vyssi buzeni alternatoru pro vyrobu energie => vyssi zatizeni alternatoru
Jizda cca 2000 ot/min = vyssi otacky => neni nutne tak vysoke buzeni => nizsi zatizeni alternatoru

Vse toto ridi ridici jednotka pro inteligentni dobijeni

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz