Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Grand C4 spacetourer - jaká motorizace




Právě je sob 06. čer 2020 12:39:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Grand C4 spacetourer - jaká motorizace
PříspěvekNapsal: úte 19. bře 2019 16:43:43 
Offline

Registrován: úte 19. bře 2019 16:31:33
Příspěvky: 10
Zdravím všechny,
chtěl bych Vás požádat o radu. Hledám MPV, které příležitostně převeze 7 osob. Jsme 4-členná rodina (děti 3 a 1 rok). Rádi bychom občas převezli babičku a dědu nebo kamarády. Ročně najedeme cca 10 tisíc km. Takže ideální je pro nás benzín. Jezdíme hodně po městě a okolí. Jednou za 14 dní delší trasa cca 130 km.

Původně jsem chtěl koupit VW Touran s motorem 1.5 TSI, který se ale od včerejšího dne podle sdělení prodejce přestal vyrábět. Na druhém místě v našem výběru byl Grand C4 SpaceTourer.
Jaký je Váš názor na základní motor 1.2 puretech? Podle tabulek vypadá v pohodě. Při testovací jízdě mi přišel dostačující. Bohužel jsem ji jel sám. Nevím tedy, co s autem udělá, když do něj naložím rodinu i s kočárkem. Máte někdo zkušenosti? Nebo by bylo lepší koupit 1.5 diesel (skladovky se dají sehnat za pěknou cenu), který má větší krouťák? Rozpočtem bych chtěl zůstat kolem 550 000 Kč.

Moc díky za názory a různé úhly pohledu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. bře 2019 18:03:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 253
Bydliště: Červený Kostelec
Zdravím, mám již druhé C4Picasso,....obě byly 1.6HDi,....7lidí + rakev na dovolenou naprosto v pohodě a spotřeba 5.4, te´d mám nevější technospace,..opět 1.6HDi a taky super, chtěl jsem vysloveně ropáka. Takže za mne nafta 1.6 plně dostačující, a 2.0HDi je sázka na jistotu, super motor. A to to používám podobným způsobem jako ty. Za benzín nemohu mluvit,...nemám zkušenosti, bo jsme tu (myslím v okolí bydliště) s Picassama samí ropáci. Tak :-)

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 7:24:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 24. pro 2018 8:51:35
Příspěvky: 39
Mám 1.2 a můžu říct, že i v 6 lidech + plný zbytek kufru v pohodě. Na dálnici tomu taky výkon nechybí (pokud se jede mezi 130-150, více to umí taky, ale už to není tak pružné). Na okreskách naprosto v pohodě. Neplánuju za tím tahat karavan, takže si myslím, že benzín v poho stačí. Co se týče spotřeby, po městě teď v zimě s novým autem kolem 7-7,5, ale s teplem a najetýma kilometrama se spotřeba snižuje :) Aplikace třeba pardubice-ostrava teď ukázala 6,2 průměr (6,4 tam a 6,0 zpět, připočetl bych tak 0,5)
Mám manuál, a tam mě trochu štve hlasitá převodovka v rychlostech okolo 50 km/h. Jinak super pohodlné auto, prostoru habaděj, a přitom zvenčí není tak moc velké.

_________________
Grand C4 Spacetourer Shine 2018, 1.2 Puretech 130 S&S MAN6


Naposledy upravil mpolovincak dne stř 20. bře 2019 18:12:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 9:38:06 
Offline

Registrován: sob 16. úno 2019 19:05:58
Příspěvky: 56
Připojuji se ke kolegovi s 1.2. Kromě zvuku v nižších otáčkách a při studeném motoru, který mi úplně v uchu neladí, tomu motoru nemám co vytknout. Plynuje graduje, má 230nm a v základu s ním auto má jen 1125kg. Od toho se odvíjí i jízda s lehkým motorem na předku, auto umí být velmi mrštné. Testovali jsem jízdu v 7 lidech, osobně jsem deficit výkonu nepociťoval, samozřejmě při běžné jízdě. Zkoušel jsem s autem vyrazit i na prázné okresky a trochu svižně se svézt, to jest, auto držet mezi 4-5 tis. otáčkami. Překvapivě tuhle disciplínu zvládá dobře, i když zábava to samozřejmě není tak velká jako s běžným osbákem v benzínu. Zvuk ve vyšších otáčkách naopak je mému uchu lahodící.

Touran mi přijde že má poměrně značně menší prostor uvnitř, navíc prostřední sedadlo je neplnohodnotné, tedy nestejné jako ostatní dvě. 1,5 TSI naopak může být celkem slušné svezení. Ale já na koncern zanevřel, po tom, co jsem vlastnil čtyřkového Golfa před léty, tolik nákladů na servis jesem u auta ještě nezažil a to to byl jednoduchý neoturbený 8V benzín 1,6.

_________________
C4 Grand - nový a voňavý - r.v. 2018 - 1.2 96KW už s filtrem pevných částic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 12:01:40 
Offline

Registrován: úte 19. bře 2019 16:31:33
Příspěvky: 10
Moc děkuju za zaslání zkušeností. Mám nabídku na 1.5 HDi za 524 000 Kč. Výbavou mi to dostačuje. Mám spíš nějaký ostych k tomu třívalci. Ale jestli to jede 130 - 150 km/h naložené, tak to je pro mně pohoda. Budu ještě chvíli rozmýšlet:) Citroen má akci do konce března.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 13:31:22 
Offline

Registrován: úte 19. bře 2019 16:31:33
Příspěvky: 10
Ještě bych se chtěl zeptat na nějaké nástrahy, které by mě mohly potkat? Rád bych to auto měl 10 let. Je tam nějaký průšvih nebo něco na co si dát pozor?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 14:06:39 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
to pescadero>

doporuceni zaplatit si asistenci na 5 let a 80000 km, otec kolegy v praci si koupil Peugeota Partner Teepee a odesla mu presne po dvou letech a 1 mesici nadrzka na AdBlue - oprava 25000,- (a bez toho diesel nejede)
Ale ty budes asi kupovat auto pofaceliftu a tim padem je trochu vic vychytanejsi, odstraneny mouchy, ktere vznikly v prubehu najezdu predchozich majitelu.

to Georgeisin>

prosim te chtel bych se zeptat, kde jsi prisel na hmotnost 1125 kg??? Dle oficialnich podkladu co jsem nasel na webu je provozni hmotnost 1395 kg, tj pohotovostni hmotnost + 75 kg za ridice - viz obr ... pohotovostni hmotnost 1130 kg udava Skoda Auto u Fabie v kombiku a to s 1.0TSi motorem, tak by me zajimalo jak ty muzes mit tak lehke auto???


Přílohy:
hmotnost.jpg
hmotnost.jpg [ 66.94 KiB | Zobrazeno 4988 krát ]

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 14:27:36 
Offline

Registrován: sob 16. úno 2019 19:05:58
Příspěvky: 56
Srovnání.


Přílohy:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 42.23 KiB | Zobrazeno 4984 krát ]

_________________
C4 Grand - nový a voňavý - r.v. 2018 - 1.2 96KW už s filtrem pevných částic
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 14:32:31 
Offline

Registrován: sob 16. úno 2019 19:05:58
Příspěvky: 56
Tady máš srovnání průběhu roč momentu, ten benzín je krásně vyhlazený s vyšším rozsahem využitelných otáček. Ne nadarmo je to 3x za sebou maloobjemový benzín roku.

Ta váha, no do oficiálních podkladů jsem se nekoukal, opisuju ji ze štítku na karoserii u spolujezdce. Nafotím a pošlu. Já tomu taky nemohl uvěřit, ale tak říkal jsem si, je to vyražený na hliníku, musí to bejt pravda :).

_________________
C4 Grand - nový a voňavý - r.v. 2018 - 1.2 96KW už s filtrem pevných částic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 15:30:47 
Offline

Registrován: sob 16. úno 2019 19:05:58
Příspěvky: 56
Já mám na dveřích tohle. Fotka ustrihnuta, nad tím je jenom moje VIN a nějaký jiný údaje.


Přílohy:
IMG_20190320_141543~2-800x578.jpg
IMG_20190320_141543~2-800x578.jpg [ 58.92 KiB | Zobrazeno 4979 krát ]

_________________
C4 Grand - nový a voňavý - r.v. 2018 - 1.2 96KW už s filtrem pevných částic
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 15:42:51 
Offline

Registrován: sob 16. úno 2019 19:05:58
Příspěvky: 56
Provozní totiž znamená auto + řidič 75kg + všechny provozni kapaliny do plna + nějaká bagaž.

_________________
C4 Grand - nový a voňavý - r.v. 2018 - 1.2 96KW už s filtrem pevných částic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 16:16:35 
Offline

Registrován: úte 19. bře 2019 16:31:33
Příspěvky: 10
to > Forny

jj budu kupovat úplně nové. Mají tam záruku na 5 let v ceně v rámci březnové akce. Tak snad už budou mouchy vychytány.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 16:20:33 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
to Georgeisin>

promin, ale to je rozlozeni maximalniho zatizeni na jednotlive napravy - 1 predni, 2 zadni, kdyz je sectes, tak dostanec tu cifru nad tim tj. tech 2095 kg + zatizeni strechy + zatizeni z privesu

3195 kg je celkova maximalni hmotnost jizdni soupravy (auto + brzdeny prives)


Přílohy:
Poznámka: z velkeho technicaku pro 2.0 HDi
hmotnosti2.jpg
hmotnosti2.jpg [ 77.92 KiB | Zobrazeno 4975 krát ]

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 16:26:31 
Offline

Registrován: sob 16. úno 2019 19:05:58
Příspěvky: 56
Oukej, tak sorry, to mi nedošlo. Díky za opravu.

_________________
C4 Grand - nový a voňavý - r.v. 2018 - 1.2 96KW už s filtrem pevných částic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2019 17:30:55 
Offline

Registrován: stř 27. úno 2019 11:58:36
Příspěvky: 28
Hmm, zrovna dnes sme zaplatili 520 za mierne ojazdeny (34k, leto 2017) 2.0 HDI Shine EAT6 + panorama + xenony. Ja by som radsej noveho, ale za podobny peniaz by bol len 1.2 feel s manualom (a ja proste chcem ten aisin), vsetky ponuky na nove s pouzitelnym motorom (2.0 hdi alebo 1.6 puretech) a automatom eat8 a rozumnou vybavou boli okolo 700-750 tisic :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz