Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

CONNECT NAV
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=184&t=10251
Stránka 22 z 35

Autor:  sgt [ čtv 07. lis 2019 11:07:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Úplne na začiatku vlákna máš návod ako sa zaregistrovať a stiahnuť si aktuálne mapy a firmware + postup ako ich nahrať do auta.
Na stránke 18 mám návod, ako si objednať grátis TomTom LiveTraffic na dobu 3-och rokov.

Autor:  lakinooo [ čtv 07. lis 2019 19:04:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Ale ak si si uz zaplatil raz jeden rok nic gratis uz nedostanes. Skoda. 1.11 mi skoncilo predplatne. :x t

Autor:  kubisz [ čtv 07. lis 2019 22:05:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

navod je tu v topicu na prvni strance a pokud soudruzi nezmenili postup oproti prvnim CN autum, tak by to melo sedet... casto byva problem ve spatnem zformatovani karty, v jeji nizke rychlosti, nebo spatne strukture adresaru na karte...

Autor:  hidd [ pát 08. lis 2019 9:33:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Ahoj
Já to dělám podle návodu z českých stránek tady je odkaz

https://www.citroen.cz/financovani-sluz ... e-map.html

takhle mi to ukázali v servisu stačí zadat VIN a nabídne to aktualizace systému a map. Je tam i návod ale nejde mi to ještě zkusím jiný USB nosič

Autor:  kubisz [ sob 09. lis 2019 22:03:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

bylo to myslim tak, ze fleska musela byt na FAT32 (a osvedcila se automaticka velikost alokace) a musela byt celkem rychla (pri nacitani se podle me testuje rychlost prenosu a pokud vyprsi nejaky timeout, tak to nahlasi chybu)

Autor:  lakinooo [ čtv 21. lis 2019 13:54:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Včera som si chcel znovu aktivovať online službu, keďže mi vypršala.

Všetko išlo ako má, peniaze z účtu odišli, len služba sa neaktivovala. Zákaznícka podpora vo Francúzku mi pomôcť nechce, odkázali ma na slovenskú. takže nemám ani peniaze a ani službu.

Máte niekto nejaký nápad? Po pol hodinovom telefonáte s anglicky hovoriacou francúzkou som to vzdal. :-((

edit: cítim sa byť diskriminovaný, keďže nechcú vo FR riešiť môj problém keďže som zo Slovenska.

Autor:  kubisz [ čtv 21. lis 2019 21:16:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

bylo to placeny pres branu? zkusil bych kontaktovat banku... ale mozna si tim zavrete moznost k dalsi koupi... jinak bych jim mozna nerikal, odkud jsem, ale pouze VIN ;-) ale od klavesnice se mi to keca, u nas nastesti proslo dvakrat bez problemu

Autor:  lakinooo [ čtv 21. lis 2019 21:37:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Dva krat to preslo aj u mna. Na treti krat toto.

Ja im nehovorim odkial som dobrovolne. Mam sk mail. Sk telefonne cislo. Auto kupene na slovensku....

Zajtra skusim este raz zavolat.

Ale uz len nadiktovat moj mail a VIN cislo je problem....

Autor:  lakinooo [ čtv 21. lis 2019 21:54:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Najvacsia pizza je, ze je momentalne globalny vypadok funkcie kontaktny formular. Uz cca dva tyzdne nejde. A nikto nevie kedy pojde.

Autor:  kubisz [ pát 22. lis 2019 18:26:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

a neni problem teda toto? ze sice platba probehla, aktivace je prodlouzena, ale jen to ten system nezobrazuje (tudiz to nevidi ani Indka, ktera obsluhuje FR podporu (berte samozrejme s nadsazkou))? u nas to pri prvnim pokusu o zakoupeni te aktivace taky trvalo asi mesic, nez se stranka vubec zobrazila a slo zaplatit...

Autor:  lakinooo [ pát 22. lis 2019 19:32:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Kontaktny formular uz spojazdnili. Musela to byt fuska.

Autor:  MadMikeCZ [ pon 25. lis 2019 14:05:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Tak tu máme novou verzi map => 16.0.0-r0

Autor:  VitaKri [ stř 27. lis 2019 9:57:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

Ahoj.
Jsem čerstvým majitelem nového C4 Grand SpaceTourera v plné výbavě (Shine s Connect Nav se SIM ale bez DAB, které začeli nabízet až od 11/2019).

Zatím vše prozkoumávám a mám pár dotazů.
1) Zaregistroval jsem se na UK stránkách ( https://services-store.citroen.co.uk/ ) a aktivoval si bezplatné služby
- ukazuje mi to, že služba Connect Nav je již aktivní
- služba Teleservices je v procesu aktivace

2) Vlezl jsem na CZ servisní stránky ( https://www.citroen.cz/financovani-sluz ... e-map.html )
- po zadání VINka mi to nabídne aktuální FW a mapy
- FW mi nabízí ve verzi: 21.07.67.32
- mapy nabízí: 16.0.0
Stáhnul jsem FW i mapy a nainstaloval, ale FW mi to nenainstalovalo.
Pak jsem kouknul do auta a vidím, že tam mám z výroby už FW verze: 21.08.22.32

Dotazy, snad ne úplně blbé:
1) Dají se z UK stránek někde stahovat aktualizace? Nikde jsem to nenašel. Rád bych věděl, co tam nabízí za aktuální FW, když na CZ je neaktuální.
2) SIM karta slouží pouze ke stahování Traffic dat do navigace (nebo se ty data berou z TMC?) a volání SOS a servisu? Nebo se dá využít i jinak?
3) Na horní obrazovce se mi zobrazují jiné (jakoby zjednodušené) mapy než na spodní dotykové. Dá se ta horní nějak přenastavit nebo se spíš díváte na tu dolní?
4) Mám nainstalovanou na mobilu apku MyCitroen a stále zapnuté Bluethoot. Kdy se přenášejí data z auta (cesty) do mobilu? Někdy se mě načtou, hned když dokončím cestu a někdy až při příštím nastartování. Dokonce jedna trasa se mi nenačetla vůbec a pak se načetly nové. Sedí vám tyto data s palubním počítačem?
5) Jak používáte data z palubního počítače (Aktuální, Trasa1, Trasa2)? (Já si říkám, že bych Trasu 2 nikdy nenuloval pro celkové informace a Trasu 1 nuloval při každém novém natankování do plné).
6) Dá se v aktuálních informacích zobrazovat jiné hodnoty? Třeba ten čas na Start&Stopu je mi k ničemu - radši bych tam viděl, jak dlouho už jedu, protože mám manuál a na křižovatkách skoro nikdy nevyřazuji, ale stojím na spojce.

Díky.

Autor:  lakinooo [ stř 27. lis 2019 23:34:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

kubisz píše:
bylo to placeny pres branu? zkusil bych kontaktovat banku... ale mozna si tim zavrete moznost k dalsi koupi... jinak bych jim mozna nerikal, odkud jsem, ale pouze VIN ;-) ale od klavesnice se mi to keca, u nas nastesti proslo dvakrat bez problemu



Dnes som kontaktoval banku. Keby som to spravil hned mohol som mat menej starosti. Vysvetlila mi ako funguje platba kartou. Ked nieco zaplatim, peniaze mi z uctu odidu, ale neodidu k obchodnikovi, ale na nejky bankovy depozit. Obchodnik je povinny do 10 dni zaslat informacie k platbe, aby ju banka mohla zuctovat. Ak neposle platba bude naspat pripisana na ucet. Cize musim este par dni pockat a vyriesi sa to same.

Autor:  MadMikeCZ [ čtv 28. lis 2019 8:23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: CONNECT NAV

VitaKri píše:
Ahoj.

Dotazy, snad ne úplně blbé:
1) Dají se z UK stránek někde stahovat aktualizace? Nikde jsem to nenašel. Rád bych věděl, co tam nabízí za aktuální FW, když na CZ je neaktuální.
2) SIM karta slouží pouze ke stahování Traffic dat do navigace (nebo se ty data berou z TMC?) a volání SOS a servisu? Nebo se dá využít i jinak?
3) Na horní obrazovce se mi zobrazují jiné (jakoby zjednodušené) mapy než na spodní dotykové. Dá se ta horní nějak přenastavit nebo se spíš díváte na tu dolní?
4) Mám nainstalovanou na mobilu apku MyCitroen a stále zapnuté Bluethoot. Kdy se přenášejí data z auta (cesty) do mobilu? Někdy se mě načtou, hned když dokončím cestu a někdy až při příštím nastartování. Dokonce jedna trasa se mi nenačetla vůbec a pak se načetly nové. Sedí vám tyto data s palubním počítačem?
5) Jak používáte data z palubního počítače (Aktuální, Trasa1, Trasa2)? (Já si říkám, že bych Trasu 2 nikdy nenuloval pro celkové informace a Trasu 1 nuloval při každém novém natankování do plné).
6) Dá se v aktuálních informacích zobrazovat jiné hodnoty? Třeba ten čas na Start&Stopu je mi k ničemu - radši bych tam viděl, jak dlouho už jedu, protože mám manuál a na křižovatkách skoro nikdy nevyřazuji, ale stojím na spojce.

Díky.


1) CZ/UK/FR....žádný rozdíl. Borci z Citroen/Peugeot prostě udělali krpu a nabídli verzi firmwaru 8 dřív než měli (řeší se to hodně na FR forech). 7čku přes 8čku nepřehraješ, a ani se tím nemusíš trápit.
2) Co vím tak se SIM nedá využít jinak
3) Nedá. Osobně používám jenom půlku obrazovky na mapu a sem tam se tam podívám (jedním okem) při vjezdu do složitějších křižovatek abych viděl rozložení výjezdů
4) Nekončící příběh. Připrav se na to že s každým druhým updatem mobilní appky se to pokazí. Kdyby to fungovalo, tak je to super, ale teď je to zbytečná věc
5) stejně jako Ty
6) Nedá

Stránka 22 z 35 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/