Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Otravné závady auta, zklamání ...
Právě je sob 23. lis 2024 5:36:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otravné závady auta, zklamání ...
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 0:51:35 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Nekvalita...

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:33:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 8:16:35 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tvuj problem je, ze sis poridil motor THP. S timhle motorem ma po 50.000km problem spousta lidi, nevim kolik mas najeto ty ted, ale v mych ocich je ten motor proste smejd. Ja mit tenhle motor a mit auto v zaruce, tak s nima jdu do soudni pre. To, ze je vse v poradku jsou jen kecy a myslim si, ze oni to dobre vedi. Jen je potreba hodit to na zakaznika, prezit zaruku a po zaruce uz ti reknou co tomu je a ze oprava bude stat ranec penez. Jeste treba uslysis, ze to poradne neprotahnes a kdesi cosi. Podivej se schvalne na peugeot forum, tam je nestastniku s timhle motorem hromada.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 11:08:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Vylej z motoru tu výrobcem doporučenou břečku a dej tam pořádný olej.Já natankoval V-Power jednou,zvedla si mi spotřeba o litr a taky adrenalin,protože auto nejelo. :( Tankuji dlouhodobě 95 u ONO + 2 panáKy Wyn's Petroleum http://citroeny.eu/do-paliva/2670-aditi ... 250ml.html a auto jede jak z praku.Žádne pocukávání po startu,žádné problémy.V motoru jsem už vyměnil 5W-40 po třetí,vždy tak po 7 tisících km,tedy žádných nesmyslných 30 tis a nyní je tam Yacco FR 5W-40 a motor si jen přede.Více si můžeš na tohle téma přečíst tady viewtopic.php?f=11&t=8656 nebo tady viewtopic.php?f=146&t=8811&p=56817#p56817
Jsou tam i odkazy na ruské fórum,kdy jsou i různá videa,jak vypadá vytahaný řetěz právě díky tomu oleji.
P.S.Vzhledem k počínajícím problémům,bych při nejbližším tankování vdechl do nádrže tohle
http://citroeny.eu/do-paliva/805-intenz ... 500ml.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 11:28:12 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Problem je, ze tyhle motory jsem desne zanesene karbonem a obavam se, ze mu ani ten wyns nepomuze. Navic problemy s rozvody.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 11:44:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tohle už jsme tady řešili v jiném vlákně,myslím že C5 s tímhle motorem a kolegovi ten Wynn's pomohl.On se ten karbon netvoří jen tak,podtočený motor tomu významně napomáhá a výměna svíček po 60 tis,co na to říct.Problém těch rozvodů a nejen nich je právě ten nevhodný olej! Kdo chce,nechť se mrkne na ten ruský web,tak jednounačně mluví o důsledcích používání těchto olejů a jednoznačně doporučují výměnu po max 8 tis bez ohledu na značku oleje.Prostě díky zvýšené tvorbě karbonu(přímovstřik) jdenten olej dříve kukat a následně pak i motor.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 12:02:34 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Mne ac ten motor stve pristup vyrobce. Tohle kdyby dovazeli do USA, tak tam uz po nich urady jedou a mluvi se o tom, jak budou odskodnovat zakazniky. Tady v Evrope je zakaznik za hlupaka, kteremu je treba nakukat, ze s tim jezdi tak a onak a ma jezdit uplne jinak, a ze je to vlastne jeho vina, ze jde motor do kopru. Pritom ti zakaznici dodrzuji vse, vcetne predepsanych prohlidek a vymen vseho co je treba. A jak jsem psal, tohle se tomuto motoru nestane pri najezdu 200.000km ale daleko daleko drive. Nezridka v 50.000 je ten motor zraly na kompletni generalku. A zajimave je, jak se obcas stane, jaka zmena nazor servisu nastane po uplynuti zaruky. V dobe zaruky nevidi zadny problem a po zaruce ti jsou schopni rict, ze je to na odpis.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 16:51:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Honzo bohužel je to tak,ale je jen na lidech,aby si šli za svým.Ale jak říkám,tyhle hraběcí rady jsou na houno a našinec a není to jen u nás si musí umět poradit.Ale to není jen u nás,ale v celé Evropě,stačí se podívat na Německé nebo jiné stránky. :idea: Vždyť ty paka už dnes cpou tyhle grcky i do starých motorů jako je třeba 1.4 8V :shock: stačí se podívat na konfigurátor výrobců olejů a nestačíš žasnout,co na tebe vypadne za olej,když si zadáš motor 1.6 16 V,no přece 5W-30 C2. :shock: :twisted: Jeden kolega se se mnou na olej fóru dohadoval,že když mu výrobce doporučuje tenhle olej,do motoru který uvádím výše,tak to přece myslí dobře.Nakonec se nechal i dík ostatním "ukecat" a vnořil Sunoco Synturo Gold 5W-40 a nestačil se divit,jak najednou auto táhne a překvapivě nemá ani vyšší spotřebu. :D Na německém fóru popisoval jeden maník s motorem THP,že tam lije 5W-50,protože jezdí pilu a motor šlape jak hodinky.Problém je,že spousta lidí slyší na úsporu paliva,takže jezdí na hudlana a pak se nestačí divit.Proto mě vždycky obestírají mrákoty,když se někdo ozve,že mu chybí u VTI 6-ka.Na co by tam asi byla,že bych jezdil po dálnici a motor točil někde kolem 2.500 ot/min?Vždyť ten motor má největší krouťák ve 4300 ot a max.výkon v 6200!Prostě nelze ten motor šudlat ani ho tahat odspodu.Jako ano,taky jedu po městě 50 na 4-ku,bo jsem líný jako sviň a tempomat pracuje až na 4-ku.Ale po rovince a jakmile chci akcelerovat nebo jedu do kopce,tak podřadím a vzhůru k 5000 i 6000 tisícům.
Jinak když si prolezeš tohle fórum,tak problémy s cukáním,netáhnutím a dalšími libůstkami kolem mají majitelé i jiných motorizací.A je to jen o snaze ušetřit neměřitelné množství paliva,což je zaručená cesta ke zku....í motoru.Svou roli také samozřejmě hraje také ta biosrágora,co se přidává v rámci ekologie do paliv a proto je nutné používat aditiva. :D A pochopitelně včas měnit olej,on totiž při těch krátkých jízdách ztrácí dost rychle čistící vlastnosti,pak se začnou v motoru tvořit ty úsady a je zle. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 17:12:31 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Díky, chlapi, za názory.

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:34:35, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 17:34:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Uvedu ti jeden příklad.V době kdy jsem prodával auta,tak zákazník odjel s novým vozem,natankoval a po ujetí dalších pár kilometrů se mu rozsvítila kontrolka motoru a přitáhli ho na odtahovce. :D Hláška nutně hned vyskočit nemusí,ale mělo by to zanechat stopu v paměti(nebo taky ne) a nebo ji mohli miškulanti v servisu vymazat a dělat mrtvého brouka.Jinak ty vstřiky jsou fakt dost citlivé,ale taky to může být tisíc dalších věcí v elektronice a ty se hledají fakt blbě.Uvedu jiný příklad,prodal jsem svého času maníkovi Oct. 1.8 T 4x4.Sláva to byla veliká,rodina,splněný sen.Po čase se auto začalo stavět na zadní v tom smyslu,že při plynulé jízdě v rovném směru se najednou aktivovalo ESP. :shock: V servisu x krát,zkušebních jízd nespočtně a nic,jen si to vzal chlapík domů,tak byl za pár dní zpátky.Nakonec auto zkončilo ve fabrice,kde cca po 2 měsíčním bádání přišli na to,že byl nějaký nalomený kablík od čidla a ten dělal tu paseku.Chce v tom servisu prostě otravovat dokud je auto v záruce,napsat na zastoupení atd.
V rychlosti jsem mrknul na německé fórum,tam popisují podobný(stejný)problém a dělala to lambda sonda.
http://www.andre-citroen-club.de/forums ... gsverlust/

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 18:18:22 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Díky za informace, Miroslave.

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:35:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 19:44:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Škoda,že jsi jako skoro všichni neuvedl odkud jsi a kam jezdíš na servis. ;) On je servis a servis,je to hodně o lidech,já třeba občas zajedu sem. http://www.c-car.cz/ Velmi vstřícné a solidní jednání, i když jednou u mého vozu také nesprávně identifikovali závadu.Jednalo se tehdy o hlučný pravý zadní kabinový ventilátor.K jejich cti budiž řečeno,že opravdu nemohli předpokládat,že nějaký mamlas při implementaci nechá kus kartónového obalu z tohoto ventilátoru v prostoru určeném pouze pro tento ventilátor. :lol: Kartón se postupem času dostal až k vrtuli,takže při spuštění ventilátoru tento vyluzoval zvuk velmi podobný tomu,kdy jsme jako mlaďoši strkali složené víčko od hořčice do zadního kola,aby to pěkně rachtalo. :D Auto mělo v té době 3,5 roku a najeto 44.000 km,takže usoudili,že ventilátor je již za zenitem a byla mi nabídnuta jeho výměna(cca 1500),což s prací(2,5 h) vycházelo bratru na 3000,-Kč.Měl jsem tehdy naspěch,takže jen zkusili(zadarmo)profouknout průduchy stlačeným vzduchem.To na chvíli pomohlo,ovšem pak se kartón vrátil na své původní místo a začalo to nanovo.Demontovali jsme z kamarádem přední sedačku spolujezdce,odklopili a byli jsme doma.Kartón byl odstraněn a ventilátor od té doby dělá co má,tedy fouká vzduch do kabiny a nehlučí. :lol: Celá operace trvala cca 15 min i s cigárem a byla zcela zdarma. :mrgreen:
P.S. A ještě mě napadla jedna věc,která zde na fóru již několikráte zazněla.Jedna věc je mít diagnostiku,druhá věc je přečíst co je na displayi a třetí věc je vědět co to vůbec znamená. :lol: ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2016 20:40:44 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Není to nic tajného, jsem z Děčínska a auto jsem koupil a servisuju v Ústí nad Labem.

_________________
C4 Picasso


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27. led 2016 6:35:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Vřele ti doporučuji zavolat a objednat se do těch Kralup. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2016 21:42:06 
Offline

Registrován: ned 15. bře 2015 17:18:24
Příspěvky: 4
No kamaráde, objednavej se kde chceš ale auto ti neopravi. Nebo ne na dlouho. Mel jsem identicky motor v peugeotu 5008. Mel jsem ho 4 roky a v roce 2014 jsem ho prodal, mel jsem najetocca50 tis. No nesčetných poruchach kdy auto padlo do nouzaku bez chybove hlasky, po dvou vymenach rozvodu (první ve 22tis, druha v cca 45tis).
Samo jsem zažil i skubani a cukani kdy se vypl tempomat a po vteřině zas bylo vše ok.
Názor servisu: Vše ok, rozvody byly inovovan, ted už nemame problém.
Při druhé výměně už bylo po zaruce,tak na otázku co stim, jestli teda bude 3.generace napinaku rozvodu či co? Mi na řekli narovinu, OPRAVTE A PRODEJTE!!!
NA NAZORY OHLEDNE SPOLEHLIVOSTI SE PTEJTE V AUTOSALONU TECHNIKU, NE PRODEJCE!
V timto konkrétní autosalone dostali od majitele příkaz proste THP neprodavat a to z duvodu velikých problemu se spolehlivosti. Od servisu jsem mel informac ze cca90% prodanych aut s THP se vratilo zpět s zavadou rozvodu. Karbon, to nebude ten problém, který te nakonec donutí to prodat.
Zmíněné závady bylo opakovane. Vždy po roce či těch cca 20 tis byly rozvody vytahane znova.
Konkrétně u me byl motor po 4 letech a 50 tis bez komprese. Jak rek mechynik z Peugeotu.je ve stavu jako po 200 tis.
Velmi nerad jsem auto prodal. Čekání na dalsi nouzak a 15tis účet za rozvody jsem ale nechtěl.
Musí říct ze servis se snažil situaci resit ale na rovinu říkali. Dily které nám chodí na opravu jsou stejne kvality jako mam v aute a ten rozvodovy retizek opravdu nevydrží dlouho. Není to nějaký výmysl se opravě vyhýbat. Auto bylo po zaruce, šlo o jiny autosalon než kde jsem koupil.
Asi bys chtěl slyset něco pozitivního, ja na to taky roky cekal ale zklamu te. Však si zadej do Peugeot fóra THP a cti. Nebo se zeptej nezaujateho technika kdekoli u peugeotu či citroenu.
A to ze je to motor delany s bmw. Na to už jsem alergický. Bmw to nezmiňuje raděj nikde. Proste se ten motor hrube nepoved. Však koukni i bmw fóra či na cenný bmw 1 s 1.6benzinem.
Co ti poradit...byt hajzl reklamovat reklamovat reklamovat. Prodali ti neco o čem musí vědět ze je na hovno. Nebud vul jako ja a nenechej se uchlacholit povidanim ze ted už jde o novou generaci napinaku a ze to už bude ok
Nakonec jsem dal koncernu Peugeot-citroen vydělat znova, ač jsem se zadek ze už nikdy. Koupil jsem grrand picasso ale s 2.0hdi.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2016 6:45:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Pěkné,a copak ti tam dávali za olej,Total Ineo ECS 5W-30?Pokud ano,tak se nediv,že to takhle pokaždé dopadlo. :D Dával jsem sem na fórum a do různých vláken odkazy jak "blahodárně" působí tahle pleťová voda na rozvodový řetěz a benzínové motory. :twisted: A ještě když se navíc mění olej po doporučených 30 tis. tak je hotovo.Já jsem koupil ojetinu VTI a když mi po první výměně začal olej mizet a po ostřejší jízdě se z nalévacího otvoru kouřilo jako by tam indiáni kouřili dýmku míru začal jednat a změnil olej.Od té doby auto jede úplně jinak,tam kde jsem dřív musel podřadit tahá jak blázen atd.A co se týče těch servisů,nedávno tu jeden kolega popisoval anabázi s FAP filtrem.Bylo to sice na Slovensku,ale troufám si tvrdit,že většinou je to u nás to samé.Nakonec zajel do servisu v Maďarsku,kde byli velmi udiveni,proč chce měnit filtr,když oni mají zkušenosti,že ten v podstatě přežije auto.Tady jsou prostě výměnáři,kteří pouze nakrátko odstraní důsledek,ale ne příčinu. :twisted:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz