Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Inteligentní nabíjení, baterka a Stop&Start
Právě je čtv 23. kvě 2024 18:36:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 01. srp 2020 23:53:21 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Ano vysokokapacitní.

Jinak dneska jsem si všiml při brzdění motorem, že zatížení alternatoru bylo 26% a po lehkém seslapnuti plynu klesl na 19% a pak na 12% při přibližně stejných Ota ka h motoru..

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03. srp 2020 9:14:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2018 12:16:47
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha
To je normální, má to inteligentní nabíjení = nabíjí se hlavně při brzdění motorem, aby se šetřila nafta. Pokud je baterie nabitá naplno, alternátor nejede vůbec a vše se bere z kondenzátoru / baterie

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Business Plus 2015, 2.0 BlueHDI 110kW + automat - pohodový koráb
Mitsubishi Colt 2006, 1,3 MPi 70kW + manuál - stíhačka do města


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. kvě 2021 12:01:08 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 11:47:49
Příspěvky: 158
Bydliště: Ústecký kraj
Tak chování S+S a baterky je u mě přesně dle popisu. Baterku mám nejspíš origo, takže má 5 let a 160 tis. Auto normálně funguje, ale S+S se nespustí, nejspíš se baterka nikdy nedobije naplno, aby se dobil i kondenzátor. Pouze když dám auto na nabíječku, tak pak chvíli funguje. Má cenu ji měnit? Absence S+S mi nevadí, spíš aby to nebyla předzvěst toho, že baterka odchází. Zas to není taková investice.

_________________
C3 1.1i X 2007 Takdle červenej jak to Ferrari - poměr krása/cena nejlepší ve své třídě. :D
Berlingo 1.6 16V 2004 Spacelight - rodinný koráb
C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 135 2015 Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. kvě 2021 12:18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7360
Bydliště: Kolín
spis odchazi kondenzator :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 21. kvě 2021 19:19:54 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Nedochází kondenzátor, odchází baterie. Auto se snaží nabít baterku na určité napětí a teprve poté začne nabíjet koník na S+S a k tomu nedochází. Jak píše "midlander" po nabití baterie na plno pomocí nabíječky auto začne dobíjet kondenzátor a pak funguje S+S...
Jelikož je baterie již lehce ve zkratu - dochází k samovybijeni tak to vydrží jen chvíli, poté opět přesměruje všechnu energii k dobíjení hlavní baterie a S+S se ne aktivuje.

Když se vezme diagnostika je to vidět, pokud je kondenzátor nabit pod 78% nespustí se S+S a nezávisí na jeho životnosti. Za poslední 3 roky co to sleduji tak auto mělo "zdraví" kondenzátoru 70% při koupi před 3 lety, na podzim kdy jsem moc nejezdil tak to klesli na 50% a teď opět více jezdíme a mám 80%.

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2021 20:53:47 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 11:47:49
Příspěvky: 158
Bydliště: Ústecký kraj
update: tak u mě se po cca hodině jízdy baterka dobila naplno a s+s začal fungovat. takže je to asi hlavně o tom, že se mi přes týden za 30 minut jízdy do práce nestihne dobít naplno.

_________________
C3 1.1i X 2007 Takdle červenej jak to Ferrari - poměr krása/cena nejlepší ve své třídě. :D
Berlingo 1.6 16V 2004 Spacelight - rodinný koráb
C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 135 2015 Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2021 21:00:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. kvě 2020 21:54:28
Příspěvky: 87
A taky čím je tepleji, tak tím častěji S&S funguje (asi se zlepšuje kapacita baterie). Třeba na jaře se mi nevypnul motor skoro nikdy (jen po opravdu dlouhé jízdě). Dokud nastartuji, tak mi to nevadí.

_________________
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi S&S 110kW BVA6 r.v.2016
Peugeot 807 2.0 HDi 100kW r.v.2007 (prodáno)
Peugeot 406 Break 2.0 HDi 80kW r.v.2001 (prodáno)
Škoda Forman 1.3LPG Lovato 43kW r.v.1992 (prodáno)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz