Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - citroen C4 picasso spacetourer 2017 2.0 hdi za jízdy chcípá
Právě je pon 25. lis 2024 16:46:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 21. zář 2020 12:19:20 
Offline

Registrován: pon 21. zář 2020 11:17:12
Příspěvky: 1
Mám Citroen C4 grand picasso - spacetourer s motorem 2.0 hdi 110 kw- Auto má najeto cca 180 tis km. Při trvalé zatěži - třeba po dálnici při delší trvalé zátěži např. do táhlého kopce rychlost cca 130 km/h a auto za jízdy chcípne. Zastavím, chvilku počkám, zapnu a vypnu zapalování a pak normálně zase nastartuju a jedu - samozřejmě svítí kontrolka motoru. Když jezdím po normální silnici brzda, plyn, zatáčky tzn. bez dlouhodobého trvalého požadavku na akceleraci, auto jezdí normálnlě.
Na autě vyměn snímač tlaku paliva - na čerpadle, a dále snímač tlaku paliva na common rail liště a stále žádná změna.
Filtr paliva vyměněn také a efekt nula.
Zajel jsem do citroenu na orig. diagnostiku - viz níže a řekli, že to budou asi vstřiky, a oprava cca 35 tis. Jeden mechanik mi zase říkál že to bude spíše čerpadlo. Nevíte někdo jakou cestou se ubírat? Abych jen nevyměnil vstřiky a závada mi zůstala.
Závady na origo diagnostice VIZ NÍŽE A PŘÍLOHA:
P2A00 - sonda nox
p0087 - tlak paliva je nižší než požadavek
p2291 - doba pro vzrůst tlaku paliva ve vysokotlakém palivovém okruhu je příliš dlouhá /mez2/
p0193-tlak paliva ve vysokotlakém palivovém okruhu - napětí komponentu je příliš vysoké
p0093 -vysokotlaký palivový systém - nedostatečná kapacita systému vstřikování pro regulaci tlaku paliva /mez2/
u1318-závada komunikace s řídici jednotkou BSI - neplatná komunikace
p2202-ohřev sondy nox - čas disponibility je příliš dlouhy
p0234-obvod sani vzduchu -tlak přeplnovaneho vzduchu je vyšši než požadavek
ODKAZ NA CELOU DIAGNOSTIKU ZDE:
https://uloz.to/file/jCst6yoMBfT3/diagn ... 092020-pdf

Napadá vás něco?
díky


Přílohy:
diagnostica C4 spacetourer 2.0 HDI06092020.pdf [3.12 MiB]
515 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 22. zář 2020 7:30:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 29. čer 2011 14:30:53
Příspěvky: 159
Aby jsi měl jistotu, vyndat čerpadlo+vstřiky a nechat otestovat na stolici.

_________________
Citroen C5 Aircross 2,0BHDi 130kw
Peugeot 308 GTi 1,6THP 200kw
Citroen C4Pic B78 2,0BHDi 110kw - EX
Citroen C5 X7 2,2HDi 125kw - EX
Citroen C3 A51 1,4i 54kw - EX
Citroen C4 VTS 130kw - EX
Citroen Saxo VTS 88kw - EX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 22. zář 2020 19:16:39 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 513
V prvom rade asi zmerat realny tlak v rampe.

Ak su snimace nove “mali” by ukazovat korektne ale clovek nikdy nevie.

Ak je nizky tlak, tak cerpadlo bude na odchode.

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz