Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Top Up Coolant level
Právě je úte 26. lis 2024 1:00:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Top Up Coolant level
PříspěvekNapsal: pát 24. črc 2015 12:37:52 
Offline

Registrován: ned 21. říj 2012 12:07:02
Příspěvky: 2
Bydliště: Ostrava
Uz dva roky se potykam s touto chybovou hlaskou Top Up Coolant level. Znackovy servis na testech nic nezjistil. Chladici kapalina nechybi. Nikde neunika.
Cas od casu se chybove hlaseni objevi opet a po nekolika desitkach sekund zmizi. V poslednich mesicich se tato hlaska objevuje hned po staru, jindy po hodine jizdy. Nekdy jenom jednou a pak uz ne a jindy opakovane aby nakonec hlaska zustala trvala do vypnuti motoru. Po nastartovani se hlaska objevi opet stejnym zpusobem jak popisuji vyse. S tim se samozrejme objevi i rozsvicena cervena kontrolka teplomeru chladici kapaliny.
V servisu jsem byl minimalne trikrat s touto zavadou a testy v servisu rikaji ze je vse OK a neni pry co opravovat a ja jezdim s autem, u nehoz mi chybi objektivni informace o tom, je-li jedna z mnoha provoznich podminek motoru v poradku. Ze by servis preventivne vymenil tepelne cidlo v castce par stokorun ani napad. Setkal jste se nekdo s timto "neresitelnym" problemem ? Takze jsem se svoji toleranci ke znacce a servisu Citroen propracoval ke konci zaruky a auto je porad neopraveno. Citroen uz opravdu nikdy.

_________________
C4 Picasso, 155 HP, BMP 6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Top Up Coolant level
PříspěvekNapsal: pát 24. črc 2015 12:53:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Když už jsi, jak sám píšeš v jiném vlákně, tolik četl a študoval na tomto fóru, tak jsi jistě zaznamenal, že odbornost autorizovaných servisů Citroen je na nule, místy i pod ní. Bohužel, s tím nic nenaděláme. Ale budiž ti útěchou, že ani jiný značky na tom nejsou o mnoho lépe. Obrať se na někoho, kdo se v citroenech vyzná a nechtěj pomoc od autorizáku, protože tam se jí nedočkáš. Taktiku o prodlužování opravy až do uplynutí záruky, tu mají propracovanou brilantně.
Z tvé blízkosti vím jen o jednom odborníkovi - autodiag. Tel. 777091012

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Top Up Coolant level
PříspěvekNapsal: pát 24. črc 2015 13:13:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 07. pro 2014 16:37:40
Příspěvky: 8
Bydliště: Ostrava
Podle mých dosavadních zkušeností se všichni vyznají ve všem do doby, dokud se nemá přejít od slov činům.
Ale to je asi téma nad rámec diskuse. Pokud mám auto v záruce, moc možností jít jinam nemám.
Děkuji za tip. Ostrava Olomouc je cca 100 km. V Ostravě a nebo blízkém okolí o nikom nevíš ?
Děkuji za informaci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Top Up Coolant level
PříspěvekNapsal: pát 24. črc 2015 13:46:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Blíž nevím. Ale 100 km je maličkost v porovnání se zbytečně nalítanýma km do autorizáků. Já třeba jezdím za kvalitním servisem až do Piešťan. Samozřejmě že ne kvůli žárovce, ale větší a složitější opravy se mi v pohodě zaplatí.
Netvrdím, že se musí v záruce hned měnit díly u někoho v garáži. Ale je třeba všechno zdiagnostikovat a některý věci se dají opravit či vyměnit a v autorizáku nemusí nic vědět. Jasně, pokud to má být drahá věc, tak musíš se zárukou k nim, nebo platit ze svého, ale pokud se to dá finančně zvládnout, tak raději zaplatím za opravu odborníkovi, než mít u autorizáku několik let nefunkční auto. Možností je ale víc. Odborník může třeba závadu odhalit a oprava se provede v autorizáku na záruku.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Top Up Coolant level
PříspěvekNapsal: sob 01. srp 2015 19:15:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ne všechno diagnostika odhalí a pak záleží na zkušenostech mechanika.Tohle bych si tipl na nějakou zradu v kabeláži,nezačalo to dělat třeba po zimě?Zoxidovaný spoj je sviňa.
Ale,tady jsem našel odkaz na jiné fórum,kde píší,že stačí malý úbytek chladící kapaliny.
https://www.peugeot-club.com/index.php? ... ant-level/

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz