Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - hřeben řízení




Právě je sob 22. zář 2018 4:23:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pon 17. lis 2014 19:06:28 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 74
Bydliště: Mariánské Lázně
mám problém s řízením, při zatočení doprava za jízdy a při následném vrácení kol něco jakoby praskne někde u motoru. Původně jsem si myslel že je to horní uložení tlumiče, ale v servisu mi řekli že je to vůle v řízení. Byla spadlá manžeta na hřebenu a zřejmě se tam dostal bordel, který to vydřel. Nové stojí kolem 20tis :-) ale je možná i repase za cca 6tis. Dále něco tluče jako když jsou čepy v háji. Je možné že by třeba čepy takhle praskaly? Má s tím někdo tady zkušenost?
Dnes jsem měnil kola na zimní, tak jsem se na to podíval když už to bylo dole a manžetu jsem nasadil a zajistil (hrozný přístup) ale na té manžetě je vývod na hadičku která tam vede někde od serva asi. Připadá mi to jako na přimazávaní toho hřebenu, který je vlastně v té manžetě schovaný. Nevíte někdo co to je?

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pon 17. lis 2014 19:48:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Mám zkušenosti, že když jsou špatné homokinetické klouby (snad to píši dobře) na předních kolech, tak při plném zatočení na jakoukoli stranu dochází také k praskání.
Měl jsem ale děravou tu gumovou chráničku a pak už to jde rychle.
Při normálním zatáčení se to nepozná, ale jen při větším "rejdu".

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pon 17. lis 2014 19:54:12 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 74
Bydliště: Mariánské Lázně
tohle je jen na jednu stranu a ne vždy a někdy to loupne víc a někdy míň

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pát 30. led 2015 21:26:15 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 74
Bydliště: Mariánské Lázně
tak vyměněn hřeben řízení a vše OK, přestalo praskání a bouchání, krásné ticho :-)
jen mi jde teď trochu víc ztuha řízení, olej v servu je tak nevím čím to může být. Servo funguje, ale jakoby míň.

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pát 30. led 2015 21:29:17 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1080
Bydliště: Frýdecko-Místecko
A dával jsi nové nebo repas? A případně kolik to stálo, jestli se nejedná o tajnou informaci ;)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pát 30. led 2015 21:43:13 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 74
Bydliště: Mariánské Lázně
nové je jedině originál za cca20tis, dále je možnost repase za cca6tis ale musíš vyndat hřeben, poslat na repas a pak zase namontovat, když jsem to zjišťoval tak jsem to odhadl na 14 dní mít rozebrané auto. Tak jsem našel z vrakoviště za 2tis a výměna (sundání nápravnice) s novými čepy a geometrií byla za 5,5tis
jen mi jeď divné že to jde tak ztuha a to jsem ten hřeben zkoukl když přišel a šel krásně volně točit

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: pát 30. led 2015 22:45:16 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1080
Bydliště: Frýdecko-Místecko
A byl to presne stejny typ? Nebo byl pro jinou motorizaci? Ja jen, jestli se nemusi neco nastavit v diagnostice - neco co upravi chrakteristiku cerpadla posilovace v pripade, ze dasi rizeni z jineho modelu.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: sob 31. led 2015 18:23:58 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 74
Bydliště: Mariánské Lázně
taky mě to napadlo, budu muset o tom něco zjistit asi :-)

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: sob 31. led 2015 18:40:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6488
Bydliště: Kolín
diag asi ne

ale nasel sem 3 ruzne typy

60 LYPD
60 LYPK
60 LYDK

otazka jak zjistit jaky je v nich rozdil ale napriklad ten prvni se dava k tem novym THP

prostredni do urciteho data na naftaky

a posledni do tech zbylejch aut

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: ned 01. úno 2015 18:42:56 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 74
Bydliště: Mariánské Lázně
podle serviceboxu přímo na moje vin je 60LYPD ale já mám 1,6Hdi
hřeben který jsem sehnal byl zřejmě z 308 Peugeot, byly tam jiné tyčky a čepy, ale šlo to vše přehodit z mého starého. Před montáží bylo vše změřeno a vše sedělo (myslím délka hřebenu a rozteče děr)


Přílohy:
Bez názvu2.jpg
Bez názvu2.jpg [ 145.83 KiB | Zobrazeno 4841 krát ]

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2015 18:43:53 
Offline

Registrován: úte 01. led 2013 21:33:18
Příspěvky: 182
tak když to tu pročítám, začínám se bát jestli nemám taky hřeben v pr... taky mi tam jakoby lupe, dělá mi to když stojím a otáčím volantem, dokonce i když při parkování v rejdu šlápnu na brzdu :(

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI BMP6,Silver Exclusive
Opel Zafira 2001 2.0 DTH
Opel Vectra 1997 1.6 LPG
Škoda 105 GLS LPG
Škoda 105 L
Škoda 100


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2015 19:26:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 518
tak já se připojím, při couvání v levém rejdu mě při zabrzdění taky něco loupne od nápravy. A ted hledej šmudlo.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG LandiRenzo, BMP6, 2008
Eurogas šel do...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2015 19:42:01 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1080
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Taky se pridam. Kdyz couvam a nemusim mit ani kola v rejdu. Muzu jet i pomalu a pak i pri slabem klepnuti do brzdoveho pedalu neco ve predu klepne. Dela to jen pri jizde vzad. A pokud chci aby to podruhe bouchlo vice, tak musim potahnout vpred.

Vypada to pomalu na seriovy problem :D

Ale myslim si, ze rizenim to nebude. Jsem si rikal, jestli to nedelaji brzdove desky.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: čtv 16. dub 2015 17:05:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
Tiež pozorujem taký problém, keď stojím ale aj keď idem tak mi pri otáčaní volantu vpredu niečo puká, stačí otočiť volantom tak štvrť až pol otáčky aj na jednu aj na druhu stranu. Chcem sa opýtať skúsenejších,že či by to nemohli byť aj len čapy riadenia?

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hřeben řízení
PříspěvekNapsal: čtv 16. dub 2015 18:11:34 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1080
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pri otaceni si spise myslim, ze to budou loziska ulozeni tlumicu. Tlumice jsem menil temer pred rokem a loziska byla pekne rezava.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz