Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Samovolné přepnutí z automatického do manuálního režimu




Právě je sob 23. bře 2019 13:51:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2016 0:37:23 
Offline

Registrován: sob 22. říj 2016 0:21:21
Příspěvky: 1
Ahoj všem,

poslední dobou se mi několikrát stalo, že mi při jízdě vypnul automatický režim a zůstala svítit pouze zařazená rychlost (bez "A"). Stane se to z ničeho nic při plynulé jízdě, ne při řazení. Dolů jde pádlama podřazovat bez problémů, nahoru pouze do 3. Když zrychlím, na vyšší rychlost jde bez problému přeřadit systémem přepínání na neutrál a potom zase na automat (řadí hladce, žádné trhání, žádné divné zvuky)...nebo zastavit a na chvíli vypnout motor. Potom zase jede bez problému. Žádnou chybu nehlásí, opakuje se po cca 1000 km. Najeto 135000.

Díky z tipy a rady.

Honza


C4 Grand Picasso 2008; 2.0HDi; BMP6 100kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2016 22:20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1198
...že by páčka řadiče na volantu,poslední dobou u těcto Picass častá závada,unava materialu u ,,,mého staršího Picassa jsem v diag dokonce vyděl počitadlo kolikrát jsem páčkou někam přepnul a to číslo bylo hodně velké. ;)

_________________
Tesla X P100D AWD Černá Perleť ... služebka.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 19:17:06 
Offline

Registrován: stř 31. srp 2016 18:59:35
Příspěvky: 10
toto presne sa deje mne na mojom ale mne vobec njede len do 3 a konec mozem robit co chcem nic som objednany do citroenu na diagnostiku tak neviem co mi povedia ale je to hnus toto :x


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24. lis 2016 23:29:09 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Vyrezlý hliníkový korpus, ztráta tlaku oleje pro řazení. Připravte si cca 10 000.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. lis 2016 19:10:36 
Offline

Registrován: stř 31. srp 2016 18:59:35
Příspěvky: 10
u na to bolo len v elektronike preprogramovanie pocitaca 50 euro, ABS ESP automaticka rucna brzda a tempomat nejde koli EGR ventilu vymenili EGR vymazali chybu a ide vsetko, to je na hlavu egr a nejde abs esp a tempomat?? toto moze urobit len citroen. Predavam to!!! Uz nikdy viac!! Mam citroen XM 2,1TD. rocnik 2000, uz ma vyse 400000 a vsetko ide krasne startuje vsetko bez problemov a to pohodlie to nikdy nepredam, mam este aj passat 81kw. to tiez nepredam nikdy to su auta ne C4 gran picasso....!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. pro 2016 12:54:12 
Offline

Registrován: pon 27. říj 2014 16:27:49
Příspěvky: 5
Zdravím všechny.Mám ten samej problém.Včera se mi to stalo 3x.Po vypnutí zapalování a znovunastartování.bzlo vše ok.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 04. čer 2017 5:25:41 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Ahoj, tak už se ví přesně čím to bylo? Zacalo mi to také dělat :-( a to jsou dva měsíce co jsem měnil spojku i sdvojhotou... Děkuji za odpověď :-)

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 10. čer 2017 6:53:13 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Tady je to úplně mrtvý,.....chjo

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 10. čer 2017 11:22:07 
Offline

Registrován: stř 24. srp 2016 19:52:00
Příspěvky: 49
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Ahoj, zkús to tu trochu prehľadať, páčky a podobné problémy sa tu už riešili. Príčin je viacero, móže to byť nízka hladina hydraulickej kvapaliny v akčnom člene prevodovky, to možeš vizuálne skontrolovat, na plastovej nádobke sú rysky. Alebo aj poškodené prepínacie páčky(kontakty) a inak diagnostikovať, či ukáže nejakú zavadu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 10. čer 2017 11:43:00 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Macko píše:
Ahoj, zkús to tu trochu prehľadať, páčky a podobné problémy sa tu už riešili. Príčin je viacero, móže to byť nízka hladina hydraulickej kvapaliny v akčnom člene prevodovky, to možeš vizuálne skontrolovat, na plastovej nádobke sú rysky. Alebo aj poškodené prepínacie páčky(kontakty) a inak diagnostikovať, či ukáže nejakú zavadu.

Děkuji za odpověď :-) závadu to nepíše vůbec žádnou :-(

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz