Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nevíte k čemu jsou konektory - viz obrázek
Právě je sob 23. lis 2024 3:51:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 20. čer 2017 12:51:54 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 21:32:06
Příspěvky: 6
Nevíte někdo, k čemu jsou označené konektory - viz obrázek? Žena má na vožení dětiček starší (rok 2009) Grand Picasso. Přestalo jí to startovat. Dvakrát ji nakládala odtahovka. Dal jsem auto postupně do dvou servisů, z toho jeden značkový. Celkem to v servisech bylo víc než 2 týdny, vždy si nechali zaplatit několik tisíc a vrátili jako opravené, hned na to žena zase nenastartovala. Zjistil jsem sám, že po dotlačení konektorů z obrázku auto nastartuje. Prostříkal jsem je tedy kontaktolem, auto už několik dní bez problémů startuje. Nevím, co jsem udělal, je možné, že jsem to spravil?


Přílohy:
motor3.jpg [46.13 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 20. čer 2017 13:06:07 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Snimac tlaku za turbem a teplota toho stlaceneho vzduchu.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21. čer 2017 20:17:20 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 21:32:06
Příspěvky: 6
Díky. Mohu se tedy zeptat, který je který?


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne čtv 22. čer 2017 20:12:05, celkově upraveno 1
citace > viz pravidla fora


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21. čer 2017 21:09:59 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Podle mne teplota je ten pravy. Proste vem 10ku klic a jeden vyndej. Snimac teploty je takova kovova strunka v plastovem trouhelniku. Snimac tlaku , ten podle mne vlevo, je jen cudlik s dirkou.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 10:25:09 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 21:32:06
Příspěvky: 6
Všechno je jak píšete. Jen ten klíč byl menší. Na snímači tlaku je vadné těsnění. To by mohla být příčina mých problémů. Musim ho někde sehnat. Trochu mě překvapilo, že oba snímače byly dost špinavé od oleje nebo od čeho. Myslel jsem, že tam jde jen vzduch.


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne čtv 22. čer 2017 20:12:22, celkově upraveno 1
citace > viz pravidla fora


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 11:17:13 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Je to normalni. Do sani je pribrano odvetrani klikove skrine, ktere tu mastnotu zajisti vzdy. Samozrejme, mohlo by byt i z turba, kdyby uz nebylo v moc dobre kondici, ale primarne ta mastnota tam bude vzdy.

Nicmene si myslim, ze tim tesneni to asi nebude. Pochybuju, ze to nekdo sundaval a tim padem nemohlo dojit k poskozeni tesneni. BTW - co je s tim za problem?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 13:01:39 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 21:32:06
Příspěvky: 6
To těsnění ale vážně poškozené je. Jak to vzniklo nevím. Je to dovoz z Francie. Dva roky to běhalo.


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne čtv 22. čer 2017 20:12:53, celkově upraveno 1
citace > viz pravidla fora


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 13:10:55 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
To muze byt, ale ten ubytek tlaku nebude tak velky a rychly, aby to zpusobovalo neco fatalniho. Kdyz se otevre saci ventil valce, zpusobi to daleko vetsi ubytek tlaku nez tohle tesneni.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 13:44:01 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 21:32:06
Příspěvky: 6
HonzaC píše:
Nicmene si myslim, ze tim tesneni to asi nebude. Pochybuju, ze to nekdo sundaval a tim padem nemohlo dojit k poskozeni tesneni. BTW - co je s tim za problem?

Částečně jsem vysvětlil v úvodním příspěvku. Měnili mi v tom snímače otáček na klikové hřídeli a ještě nějaký jiný, jak jim ukazovala diagnostika. Teď mi technik značkového servisu v Motole říká, ze neví co s tím, že by udělal rozvody, ale taky neví, jestli to bude k něčemu. Celkem si vůbec není jistý ničím, vaše odpovědi jsou mnohem přesvědčivější. Každopádně, zatím bez jediné výjimky, když to nechce startovat, stačí zaverglovat konektory (snímači), viz předchozí diskuse a auto startuje. Už jsme použili nejmíň 10x. Pokud chcete, mohu poslat výpisy z diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 13:57:18 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
No, nejsem odbornik, nicmene chyby tu nahod. Kazdopadne to zaverglovani - to verglujete jen dvema tema konektorama? Bych pak hledal pricinu spise v tom cidle, konektoru nebo kabelazi nez v tesneni - teda za predpokladu, ze to dycky pomuze a nastartujete. Nebo verglujete i s necim jinym? Jestli chces, muzu ti pujcit cidlo toho tlaku (doufam, ze jej najdu). Kdyz se domluvime, hodim jej do bublinkove obalky a poslu. Premontujes sam, zadny servis k tomu nepotrebujes. A pak uvidis. Samozrejme, zalezi taky jak moc spechas. Podle mne to cidlo tlaku by mozna, kdyby bylo vadne diagnostika asi nemusela odhalit.

Jinak, kdyby byly vadne rozvody, tak uz bys mel budto potkany motor a nebo bys proste ani po zaverglovani nenastartoval.

Taky si dej do podpisu ze mas auto s 1,6hdi motorem. A taky do profilu napis, odkud jsi - alespon zhruba ;)

Jo a jeste doplnim. To ze se menilo cidlo otacek kliky jeste - pokud tam byla hlasena zavada, nemusi znamenat vzdy zavadu cidla, ale muze byt spatny/poskozeny magneticky tercik na remenici.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. čer 2017 15:16:29 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 21:32:06
Příspěvky: 6
Ze začátku jsem vergloval vším možným. Tyto dva konektory vyšly vylučovací metodou. Kdybyste mi čidlo půjčil, bylo by to super. Bydlím teď v Praze, původně jsem z Ostravy. Spěchám / nespěchám, žena je nervózní s tim jezdit, i když už jsem ji verglovaní naučil. Za měsíc s tim jedeme do Dubrovníku, do té doby to tak nehoří. Ještě máme malé Suzuki a to jezdí. Dva dospělí a 3 děti se do něho ale moc nevejdou. Servisy to ale řeší už 3 týdny a pořád nic, takže vlastně možná spěchám. Můj mail je petr33petr@seznam.cz. Sem bych svou adresu případně raději nepsal.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz