Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Řízení
Právě je čtv 23. kvě 2024 19:26:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řízení
PříspěvekNapsal: pát 18. led 2013 20:34:22 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
Zdarec chlapáci,jednou tak chci odjed,sáhnu na volant,pootočím volantem a jako by nešlo servo,tak sem se přes velkou dřinu rozjel a pak ve volantu cuklo a servo šlo.ted mi to začalo delat pořád že jde,nejde,nebo jde jen trochu.....nejhorší jsou ty přechody kdy vím že nejde,jde ztuha a pak v zatáčce to cukne uvolní se a celé auto jde uplně jinde než chci......kostka?čerpadlo?

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: pát 18. led 2013 22:23:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Jak vypadají sítka v nádobce? Kloub na tyči řízení? Je to v pohodě?

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob 19. led 2013 9:23:28 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Kdy jsi naposledy měnil hydrauliku?

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: sob 19. led 2013 11:41:21 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
No hydraulika má najeto tak 30 tis.km a sítka jsem kontroloval tak cca na podzim.Hardyspojka vypada ok a kloub taky-podle točení volantem a vizualní kontrole.vymontovaný jsem ho ale neměl.dneska jsem opět vyjel a servo mi nešlo ani po cca 5km,ale zjistil sem,že když sešlápnu brzdu,předek se nepatrně potopí tak na chvilku jde.nemůže třeba kapalina zamrzat?bo když se oteplí a auto pořádně projede a prohřeje tak jde.

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 9:12:44 
Offline

Registrován: stř 09. pro 2009 20:24:33
Příspěvky: 97
Bydliště: Olomouc
pokud je vsechni jine OK tak je to podle mne spatnym cerpadlem,Pokud zacne slabnout tak prvni prestava tlacit rizeni,
I kdyz mi obcas tuhlo servo a bylo to spatnou kostkou
spatny kloubek poznas poradne snad jen kdyz ho vytahnes. ale volant tuhne jen v urcite casti otocky.

_________________
Citroen XM D12 \ 1990 interier komplet exclusive 2000 včetně palubovky digiklimy,Zender

Citroen XM 2.0i 8v / 1991 LPG ,podvozek a palubovka xm 2000, a bude MUSKETIER :-)
Talbot ( Tagora-Samba - Solara-1510)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 14:31:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Divné je to, že pokud sešlápne brzdu, tak má posilovač snahu fachat. Já bych zkusil od toho nejjednoduššího, tedy vyndat a vyčistit sítka. Pak se až věnovat kostce a čerpadlu.

Fous 2,1td: A jak dlouho je to časově? LHM (stejně jako i jiné oleje) stárne i věkem. Pokud ji tam máš ale kratší dobu, jak cca rok až dva, tak dejme tomu... Mě na Xa pod nulu nechtěl posilovač na studeném autě fachat když se stáří kapaliny blížilo dvěma letům (a cca 40 tisíc km).

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2013 20:09:32 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
Notak sem pro jistotu a klid v duši kuknul na sítka-uplne vpohodě krásné čisté.jen vevnitř toho velkého byla na spodu trocha kovových pilin :shock: cca 10 kousků.....asi fakt jde čerpadlo do pryč.......kloubek sem promazal vazelínkou ve spreji i když to dělám tak jednou za 3 měsíce a už to chodí vpoho.dneska sem najel 100km a neudělalo mi to ani jednou.kapalina má tak 2 roky,možná 2.5

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz