Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Klepání u předního levého kola
Právě je čtv 28. bře 2024 15:12:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klepání u předního levého kola
PříspěvekNapsal: čtv 20. čer 2019 16:36:54 
Offline

Registrován: čtv 20. čer 2019 16:27:34
Příspěvky: 2
Zdravím, mám C4 II exclusive. Když vjedu na nějakou nerovnost, tak mě něco klepe u kola. Při jízdě po dobré silnici je to v pohodě. Vyměnil jsem tyčku stabilizátoru, ale je to pořád stejné, příčina musí být někde jinde. Nevíte někdo, co by to mohlo dělat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání u předního levého kola
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2019 5:10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
A co kulový čep,také byl vyměněn?A jak vypadá uložení tlumiče?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání u předního levého kola
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2019 12:10:11 
Offline

Registrován: čtv 20. čer 2019 16:27:34
Příspěvky: 2
Ano tyč byla vyměněna včetně čepu. Tlumič nejeví známky poškození, je dotáhnutý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání u předního levého kola
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2019 12:57:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nejsem si jist,zda si rozumíme.Mám na mysli kulové čepy ramenech,Horní a zejména dolní.Pak by mohl být také problém v uložení samotného stabilizátoru,vymačkané silentbloky.Kolik má auto najeto?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání u předního levého kola
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2019 15:04:59 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tak od stolu ti to stejne nikdo nerekne.

Ale pokud uz to poslouchas, tak zkus poslouchat, ze ktere strany to jde. Treba bouchani z prave strany dokaze zpusobit i zdravy silenblok motoru (horni zaves). Muzes hledat kovove bouchani a ona ten zvuk mezitim vyluzuje guma pri kontaktu s hlinikovym telem silentbloku. Takovy tupejsi kovovy zvuk, vicekrat za sebou a projevuje se hlavne pri jizde do zatacky, kdy ten motor ma tendenci jit do strany.

A jak psal kolega, muze to zpusobovat i tzv. spodni kulovy cep v rameni/tehlici. Ten, pokud je vymlaceny hodne, dokazou odhalit na STK na trasaku. Nebo dokoze pri prejezdu nerovnosti bouchat odlomeny kus pruziny predniho kola. Vizualne ani nic nepoznas - ze je zlomena. On ten konec je v buzirce a ta ten odlomeny kus drzi, ze neupadne, ale pri ostre nerovnosti umi pekne ostre kovove zvonit. Zkontrolujes tak, ze sahnes do misky tlumice z zkusis, zda ten konec je pevny nebo tam jen tak v te buzirce lezi.

A takovych veci tam muze byt vicero.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz