Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

C5 HDI 2.2 biturbo
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=7607
Stránka 2 z 2

Autor:  Mikra [ čtv 21. bře 2013 19:16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

Ale nic na tom není špatnýho. Jenom si přečti název vlákna a otázky. Jde tu o biturbo a nemá cenu ho srovnávat s čímkoliv jiným. Za chvíli sem přibudou odpovědi, že Octávka jezdí ještě za míň a bude to pokračovat tím, že diesel je na cesty po městě na prd a kdo o něm uvažuje je debil.
Radím držet se tématu. ;)

Autor:  Pijer [ čtv 21. bře 2013 19:37:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

V tom případě pro tebe platí to samé, protože sice máš dotazovaný motor, ale uvádění tvé spotřeby a jízdních vlastností nemá smysl, protože tahle diskuze je o Citroën C5, C5 tourer II.generace X7 od rv. 2008 ;-)
Jinak je mi to vlastně fuk, protože Škodofku jsem nikdy žádnou nevlastnil :-)

Autor:  Mikra [ čtv 21. bře 2013 20:25:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

troskalp píše:
Kolik vam tak žere kdyz jezdite normalne?a to váží fakt skoro 2tuny?az trochu spadnou ceny tak nad nim taky dost vazne uvažuju jen ne kombi ale sedan

Takhle zněla otázka, tak jsem odpověděl.
A téma se týká konkrétně těchto aut.
1) Citroen C5
2) Citroen C5 tourer II. generace X7 od rv. 2008
A vlákno je o C5 2.2 HDi biturbo.
Myslíš že nepíšu o Citroen C5 2.2 HDi biturbo?
Nikde nebylo psáno, že se jedná pouze o X7.

Nemůžu za to, že celá sekce se jmenuje nejednoznačně. V samotným obsahu je to zřetelný, že je zde rozdělení pro starší a novější C5, ale ve vlákně už to tak jasný není.

Autor:  sgt [ pát 22. bře 2013 13:57:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

Pijer píše:
Jinak podle techničáku váha 1840kg viz. příloha


No ja mám prevádzkovú 1811kg ;-)

Autor:  OneGin [ ned 31. bře 2013 12:37:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

No mozno som ja pochybyl, ze som nedopísal ze X7 teda tá najnovšia, ale myslel som ze to bude jasné, kedze v obsahu je uvedená x7. Ale vôbec to to nie je na škodu veci, ze prebehlo také malé porovnanie medzi týmito dvomi typmi a kvôli tomu si netreba íst "do vlasov" ;) . Za odpovede dakujem.
Takze mala by to byt 2.2 hdi biturbo 125kw X7, v čiernej metal, len este som sa nerozhodol či to bude sedan, ktorý sa mi velmi páči, alebo kombi čo zase je o dost praktickejší. Zatial je to tak 60:40. Prevodovka 6M. Ročník od 2009 a s hydrou.
Ak tu sú majitelia týchto korábov, rád uvítam ich skúsenosti.

Autor:  X7mak [ stř 10. dub 2013 23:21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

Jsem vlastníkem C5 III/X7 2.2 biturbo Exclusive s 6M z roku 2009. Je to parádní stroj, za ty peníze (koupil jsem lehce ojetý v DE). Statistika spotřeby je po 75 000km zde http://www.spritmonitor.de/en/detail/534928.html?page=2. Je fakt, že je vyšší, než jsem čekal, ale jezdíme buď krátké trasy školka,škola,obchod, nebo delší po dálnici rychlostmi na hranici zákona. Neuplatní se tedy tam, kde má nejnižší spotřebu, tedy na šestku při nějakých 80-100km/h, kdy si motor jen brumlá a žere málo. Pojížďky po městě se studeným motorem jsou cca za 9l/100km, dálnice se dá kolem 7-7,5 l/100km, ale teď jsem jel s prázdným autem 750km v kuse Praha- Švýcarsko za 6,7l/100km (decentně 130km/h, jen místy 180km/h při předjíždění). Motor je silný, pro moji spíše klidnější pohodovou jízdu až zbytečně. Převodovka 6M není moc šťastně postavená, šestka lze řadit od 80km/h a tak je už motor zbytečně při 130km/h vytočený. Pětku lze řadit při 70km/h. Tu pětku i šestku bych určitě prodloužil, motor má krouťáku dost a dost a spotřeba by mohla trochu spadnout. Manželka má problémy správně řadit, zbytečně vytáčí motor, protože uvnitř je takové ticho, že jí to nevadí, že jede 80km/h na trojku, když už tam může dát šestku.
Po přesednutí z předchozích Focusů, VW Polo a Astry H do C5/X7 je to úžasná tichá jízda I.třídou (za kterou zaplatíme trochu vyšší spotřebou, naštěstí nikoliv cenou auta). Hydractive je parádní pro menší hrboly, na větších už člověka překvapí drncnutí, jako u pružin (o to větší je to šok, když si člověk zvykne na to, že auto jede jako na polštáři).
Co se v autě nepodařilo? Ergonomie ovládání elektroniky je zoufalá. I po půl roce stále hledám, jak se některé funkce ovládají, je tam tolik tlačítek a menu a displejů, že i pro ajťáka je to trochu moc. Spolehlivost elektroniky asi taky nebude úžasná, už bylo měněno ovládání klimačky, CD mechanika a auto se mi teď velmi brzo "uspává" do ekonomického módu šetření energií,takže odmítá otvírat motorkem kufr, svítit,hrát.
Místa na zadních sedadlech by mohlo být u tak velkého auta o trošku víc, ale asi jsem se moc zmlsal.
"Sportovní" sedadla bych si odpustil, vyhřívání, elektrické nastavování, masáže, paměti, to bych nechal, ale to vykrojení sedáku mi nesedí, hrbol, držící stehna mně tlačí do levé nohy. Podle mně to vybrání až tak moc velké nemusí být, auto je spíš pro klidnější jízdu, než pro "sportování" s velkými odstředivými silami.
Hydractive někomu nesedí, soused zvyklý na BMW (X3,5kový kombík, teď 3 kupé) by C5/X7 ani po přepnutí do režimu odpružení Sport nebral, člověk necítí vůbec, co se pod koly děje, což je dobře (klid,pohodlí,neunavuje) i špatně (na sněhu, ledu, při sportovní jízdě). Pro dlouhou, klidnou jízdu a rodinné pochrupávání při jízdě po D1 i v pravém rozbitém pruhu je to paráda.
Motor zatím bez problémů měnil se jen olej, filtry. Do nádrže liju Tank Ono a VIF.
Myslím, že pokud se auto nebude nějak sypat a skousnete pochybnosti kolegů ohledně značky, je to za málo peněz hóóódně muziky. (a i pochybující kolegové, když se svezli a viděli X7 v Exclusive a slyšeli cenu, trošku změnili názor :lol: ).

Autor:  Pijer [ čtv 11. dub 2013 8:42:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

Ve všem naprostý souhlas. Jedině v té části o elektronice bych nebyl tak přísný - jak co se týče ergonomie, tak poruchovosti.
Brzké přepínání do economy módu teď řeším také, měl by na to mít vliv i startovací proud baterie (novou baterií s velkou kapacitou ale s nízkým startovacím proudem si člověk nepomůže - origo baterie má 800A) , potom prý ještě může být na vině jednotka vyhodnocující odběr, případně nějaká oxidace v systému.

Autor:  roman-jc [ pát 19. dub 2013 6:41:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

taky nezbývá než souhlasit , mam 3.0 hdi, myslim,ža by nebylo na škodu kouknout na auto i s touhle motorizací, co se týče spotřeby,tak na to co jezdim se pohybuju mezi 7-8l, jinak dálky okolo 6,5, on až ta velký skok ve výkonu mezi 2,2 a 3.0 neni,ale V6 má takový kultivovanější chod, hlavně mě za tenhle názor nekamenujte :roll: ( janak ma C5 tourer X7)

Autor:  JanVláčil [ pát 06. čer 2014 6:44:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

Motor 2,2 HDI biturbo mám... Mám najeto 140 000 a motor stále přede jako kocour jsem sním nejvíc spokojený. Slabší motor jedině 2.0 nižší bych nedoporučoval vzhledem k váze auta ;) Na motoru jsem nedělal pomale nic kromě výměna olejů a filtrů. Pokud se člověk o motor stará na nejvyšší úrovni tak mu motor zajistí vysokou spolehlivost. Slabina asi jedině ty vstřiky nic jiného. Motor jinak táhne hodně dobře i v plném počtu lidí v autě a plným kufrem ;)

____________________________________________________________________________________________________________________

Citroen C5 Tourer Exclusive 2,2 HDI biturbo r.v. 2009

Autor:  dpadevet [ úte 10. čer 2014 19:27:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: C5 HDI 2.2 biturbo

Na C5 II Break mám s 2.2 biturbo najeto cca 240 000 km (auto kupováno při 160 000). Jediné, co se dělalo byly rozvody při 220 tkm, jinak vše OK. V zimě tomu ráda zamrzá nafta - má to velmi jemný filtr, když se při -20 a níž víc šlápne na plyn (stačí jet do kopce), tak to zahlásí závadu a nehodlá jí to vymazat. Stejný problém měla i jiná auta s tímto motorem (montovalo se to i do nějakého teréňáku a Volva tuším). Naštěstí se auto po chvíli rozehřeje a jede normálně, jenom s tou závadou se pak musí na diagnostiku ji vymazat. Párkrát mi to vyhodilo nějakou podivnou závadu, nikdo nevěděl čím to je a sama od sebe přešla a už se neobjevila. Spotřeba kolem 9,2l, ale moc jsem ji nikdy nešetřil - dálnice tempomatových 150, I třída 110-120, okresky 70-110, město 50-60. Jednou jsem jel vyloženě na úsporu a dostal se na 5 litrů - ale ta nuda za to nestojí :D Při normální jízdě město - mimo město kolem 8,2l. Motor bych určitě doporučil a po ničem slabším bych nekoukal. Automat v naprosté pohodě, žádný problém s ním nikdy nebyl. Teď mám nově 3.0HDI X7 a asi už nechci nic jiného - spotřeba i s mou nohou 6,5-7l :-) BTW: Pokoukni ještě po modernizované verzi, ta má tuším 155 nebo 150 kW...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/