Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
C4 1,6 e-hdi 84kw/115k-trhání motoru http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=159&t=8522 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | golem [ pát 04. dub 2014 8:16:42 ] |
Předmět příspěvku: | C4 1,6 e-hdi 84kw/115k-trhání motoru |
Zdravím všechny.Mám takový problém.Auto je nové (říjen 2013)najeto 7 500 km.Před tím jsem naftu neměl.Teď jsem začal registrovat, pokud jedu rychleji po dálnici a sundám nohu z plynu tak auto cuká,trhá pod zadkem.Pokud jezdím lehká noha na plynu (na spotřebu) nic a vše je v pohodě. Druhá věc FAP.Zhruba do 6000 tis. km jsem nic neregistroval až teď,jedu stabilní rychlostí do 100 km na 5 rych.stupeň a auto začne trhat, jako by mě někdo kopal do zadku.Vím že pokud začne regenerace FAP tak auto ztratí výkon,ale v podstatě kromě toho bych neměl poznat že regenerace probíhá.Na Dia. v citroenu mi na nic nepřišli(žádná chyba)pouze to podle KM a zanesení ukazovalo že proběhla regenerace FAP.To by i souhlasilo protože pak je vše (do ujetí zhruba 600-700 km) zase v pohodě.Technik mi řekl že neregistrují od zákazníků takové problémy s trháním.... při reg.FAP.Domluvili jsme se ŽE POKUD to začne dělat znovu (do ujetí zhruba 600-700 km) tak 100% to dělá ta regenerace. Pročítal jsem různá fóra a ten samý problém mělo vícero lidí s HDI.Nakonec byl problém v klapce sání-prasklá hadička. VIZ:pokud má auto FAP tak má tzv. rozvětvený sání při normálním stavu kdy není spůštěná regenerace stlačený vzduch od turba jde hadicí do intercooleru a odtud přes otevřenou chcípací klaku do plast. sání a do motoru ale v moměntě kdy vznikne potřeba FAP regenerovat se tato klapka přes pneu.ventil uzavírá a ve stejný moment se otvírá klapka do sání z hadice přímo od turbodmychadla (teda vzduch jde mimo intercooler) za ůčelem zvýšení teploty výfuk.plynů na požadovaných 500stupňu celsia aditiva jsou vsříknuty do nafty který sniží teplotu vzplanutí usazených částic ve filtru o cca 100stupňu a v tom byl celej problém klapka která pouští obtok se v ten moment neotevřela a motor se začal dusit neměl prostě kyslík.Na vině byla prsklá podtlak. hadička vedoucí od pneu ventilu výstup OUT, takže výměna cca 2cm gumové hadičky a vše je OK. Nechce se mi věřit ( ALE ASI BUDU MUSET) že by se to vše mohlo dít na novém autě a motoru který má najeto pouze 7500 km? Děkuji za každou radu. |
Autor: | HonzaC [ pát 04. dub 2014 10:02:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 1,6 e-hdi 84kw/115k-trhání motoru |
Sám jsem zvědavý na řešení, protože jsem si myslel, ze už mám vyřešeno, ale ani po vyčištění EGR to není pořád ono. Mám teda najeto více cca 190.000, ale pořád s tím bojuju. A mám verzi bez obtokového ventilu intercooleru. Teď právě mám nachystanou jinou váhu vzduchu. Na dignostice taky vůbec nic nenašli. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 04. dub 2014 13:19:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 1,6 e-hdi 84kw/115k-trhání motoru |
pravdepodobne se jedna o C4 druhe genetrace takze presunuju tam kam to patri |
Autor: | golem [ pát 04. dub 2014 18:30:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 1,6 e-hdi 84kw/115k-trhání motoru |
Ano, jedná se o C4 druhe genetrace.Omlouvám se, že jsem to nezaložil kde to patřilo. |
Autor: | Lubos84 [ úte 06. kvě 2014 15:51:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 1,6 e-hdi 84kw/115k-trhání motoru |
mne to podobne trhalo s rovnakym motorom. prevazne za studena od 4-5 prevodoveho stupna a trvalo to asi minutu, kym to zmyzlo. niekde na forach som sa docital, ze tento problem vyriesi novy soft pre riadiacu jednotku a naozaj to pomohlo a zima 2013-2014 uz bola bez trhania |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |