Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
ZVUK C-ELYSEE 1.6HDi http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=152&t=9655 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jammaster [ stř 16. bře 2016 19:52:16 ] |
Předmět příspěvku: | ZVUK C-ELYSEE 1.6HDi |
Ahoj chlapi. Pisu jeste s jeenim problemem. Vzdycky jsem jezdil s benzinovymi motory a ted mam prvne naftu, tak se muze jednat o normalitu. Problem je takovy, ze pri vytaceni otacek 3000 a vice je slyset z motoru neprijemne cvakani. Dela to nejvice na 2,3,4 stupni rychlosti Kdyz drzim otacky do 3000 neni to slyset. Jedna se o zvlastni cvakani. Vzhledem k tomu, ze mam auto teprve 2 tydny funglovku, bych byl nerad, aby byly problemy s motorem. Mate nekdo podobnou zkusenost s timto motorem? |
Autor: | rozsafin [ čtv 17. bře 2016 8:23:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZVUK C-ELYSEE 1.6HDi |
Ahoj, moc ti neporadím, ale nedá mi to, abych se nevyjádřil. Podle mého názoru, nevím, proč bych měl motor vytáčet přes 3000. Tohle bych svému motoru dělal opravdu nerad. I při rychlosti 130 km/h motor točí nějakých 2600. Takže i když mám Elišku 2,5 roku, myslím, že přes 3000 otáček se mockrát nedostala. |
Autor: | MYLANOS [ pát 25. bře 2016 18:07:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ZVUK C-ELYSEE 1.6HDi |
je těžký specifikovat zvuk ,když ho neslyšíš, jinak jsem v podobné roli jako ty , mám první diesel a zvuky proti benzínu jsou opravdu jiné ze začátku jsem se snažil poslouchat co kde cvakne , úplně jiný zvuk to má /asi každé auto /, když zapneš klimatizaci , slyšel jsem také občas nezvyklé cvaknutí, všeobecně diesel má jiné režimy chce ho to pořádně ohřát ber že někdy je to i přes 7km, s tím točením motoru si myslím že až tak chybu neděláš ,když je ohřátý na provozní teplotu první 2 tisíce jsem ho zkoušel tak na 3000 ot a už se mi zdálo ,že to je dost jede to jako hrom i trošku víc hlučí teď mám přes 10 000km a občas ho na dálnici podřadím do mírného stoupání a dám mu i přes 4000ot, motor sice trochu víc vrní ,ale jede to jak ferrari ,občas je potřeba vyhnat z toho pavouky kolikrát je i mírně cítit filtr pevných částic. kolegovi ho čistili samozřejmě na jinejch kilometrech a točili to skoro minutu přes 4000 tisíce , zrovna tak i na emisích to točej víc ....., ale po dálnici jezdím kolem 140km/h kolem 3000ot, samozřejmě ve městě jezdím pod 2000ot/ min....ze začátku taky se snažím po rychlejší jízdě zase turbo trochu zchladit, volnější jízdou než ho vypnu , a když dojíždím na pumpu tak ho někdy nechám 2 minuty vychladit....je to přeci jen turbína , a v práci mašinu co má turbohřídelové motory chladím taky 2minuty.....jinak si začínám vážit kroutáku , je to paráda akorát někdy když chceš předjíždět , tak jsem ze začátku pozoroval že ho točím už zbytečně , jde to tam sázet podstatně rychleji než u benzinu.....zatím jsem spokojenej a učím se s motorem pracovat a poslouchat ho na ukazatel kvaltu kašlu , mám dny kdy si jedu pro spotřebu úrekord mám/ 181km Plzen Teplice se spotřebou 3,7litre měl jsem plnou a v cíli mi to ukazovalo dojezd 1200km!!!! plus 181km to máme 1381km!!!/ teoreticky si myslím že 1200km je realných ...a když se chci svézt tak jezdím kolem 5litrů.... ... takže to poslechni za studena po pár kilometrech za tepla s klimou i bez a uvidíš pokud z toho nic neteče a nikde nic výraznýho nevidíš nechal bych to co to udělá při větších km.....čus a hodně š´tastných a bezpečných km s našema elýsama.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |