Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Designové úpravy http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=152&t=8864 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ipetrk [ pát 31. říj 2014 10:44:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Přiznám se, že tuzingovým úpravám moc nehovím, ale tvůj vizuální upgrade je celkem povedený. Dokonce o černé střeše a vlepu černého proužku dolů do prostoru zadního nárazníku (jak máš ty) jsem taky uvažoval. Jenže nakonec jsem od černý střechy upustil (po dovolené v Chorvatsku, kde i bez černý střechy bylo teplo). Co se týká toho polepu spodku zadního nárazníku, přemýšlím teď spíš o tom, že bych tam nalepil červenou reflexní fólii (buď dělenou - tedy kousek vpravo a kousek vlevo - jako to má třeba nová Oktáva, nebo prostě do celýho toho výklenku dlouhej pruh). Budeš měnit i disky (do černa)? Co máš za motorizaci? To odhlučnění mě docela zajímá |
Autor: | wataboo [ pát 31. říj 2014 12:34:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
No neuveris, ale ja byl taky na dovoleny v Chorvatsku a uz na novem citronu Cetl jsem tady na foru jak o tom nekdo psal ( mozna ty ). Ja jsem se toho malinko bal, protoze mam 1,2 VTi a s hodne nalozenym autem ( dva lidi a plny kufr a zadni lavice ) jsem opravdu netusil v jake kondici to Eliska zvladne. Ale zvladla a dokonce uz i s cernou strechou. Muzu rict ze jsem ten rozdil nepoznal. Mozna k vuly AC ( pouzival jsem ji stridave ) mozna jsem si to neuvedomoval, ale cerna strecha mi teplotu v aute nijak nedramatizovala. Ten cerny difuzor jeste neni komplet. Jak rikas o reflexnich pruzich jak ma Okta, presne to tam jeste schazi, plus hezkou koncovku vyfuku. Urcite pouziju prouzky na kazdou stranu. Jen je dobre usadit a bude to vypadat dobre. Tunning taky nemam rad. Ale tento "decent" jak tomu rikam ja, nic nepokazi. Lidi se ku podivu za autem otaci. Predni okna nemam zatmavena, ale zadni bocni a zadni ano. Plus jeste pruh na celnim skle ( vim ze by nemnel byt Jinak kola budu asi strikat plastydipem na cerno. Ale jsou to jen 15ky, proto se bojim ze se opticky jeste zmensi. Ale plastydip je tekuta folie, tak to kdyz tak ztrhnu. To odhlucneni resim od zacatka jak Elysee mam. Nebudeme si nic nalhavat......setrilo se. Ale kufr jiz vytlumeny mam ( JE TO ZNAT ) a chci strechu a podlahu jeste dodelat. Pouzivam levnejsi verzi DYNAMATU. Ten je drahy jak svina a myslim ze Ceska verze bohate staci. Klidne se ptej, rad odpovim / pomuzu. |
Autor: | ipetrk [ pon 03. lis 2014 15:24:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Aha, já si říkal, jestli nemáš nějakou 1.6. Jojo, já o cestě do chorvatska taky psal. Já byl spokojenej Tak u mě to začne a asi i skončí těmi červenými proužky. Možná... ale to je otázkou, se přesvědčím, abych koupil nějakou koncovku výfuku, protože to brčko co tam teď je, je srandovní. Já zatmavení zadních oken řešil slunečníma clonama na míru (origo citroen). Pokud člověk není blízko, vypadá okno zatmaveně a není to problém sundat. Ale zajímá mě to odhlučnění. Čím jsi to dělal, jak jsi to dělal a jaké jsou asi náklady - plus váha materiálu. Fakt se mi nechce do kufru nacpat 30 kg tlumení... |
Autor: | ipetrk [ stř 05. lis 2014 0:41:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Mimochodem, co se designových úprav týká... Peugeot umožňuje 301 poladit už z továrny, koukněte sem: Katalog Peugeot 301, doplňky Linie S A tady to samý, ale ve frantíkovštině. Líběj se mi moc ty dekorační polepy na zadní sloupek (konkrétně ty pruhy) a pak ta krytka na zpětný vnitřní zrcátko (bílá s kostkama...). Citroen z tý sady nabízí koncovku výfuku, spojler, chromový krytky na vnější zpětný zrcátka a chromový rámečky mlhovek. Akorát cenu nastavili šíleně. Ta krytka na zpětný vnitřní zrcátko je za 1500,- Kus plastu. Uvidíme, jestli to čínaň nebude mít za 10 dolarů... |
Autor: | Havlicek.Lukas [ stř 05. lis 2014 6:32:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
cinan to bude mit levnejsi az se mu poradi to nekde okopirovat |
Autor: | wataboo [ pon 10. lis 2014 9:45:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Nuze koncovku vyfuku 100% budu kupovat taky a jeste posledni vec budou veterny clony na okna. Asi vsechna...mozna jenom dopredu. Uvidim podle ceny. Co se tyce tlumiciho materialu, pouzivam tohle http://www.revilohifi.cz/montazni-mater ... -akce.html Neni to presne ten typ co mam ja, ale je to podobne. Mne to prinesl kolega do prace od sveho znameho co ma servis a prodava podobne materialy. Vaha neni az tak zavratna. Je pravda ze kdyz to nalepis vsude, vaha auta asi o neco stoupne. Ale u mne a ja mam zatim jen vytlumeny kufr, se nic na spotrebe nezmnenilo. Budu jeste tlumit podbehy kolem kol. Sundam ty platy a primo na plech nelepim tyto tlumici platy a opet zalozim plasty. Pak bude hluk od kol doufam uplne minimalni. Dalsi vyzva pak bude podlaha. S tim asi zajdu do servisu a pozadam je o odstrojeni celeho podvozku zevnitr. Tam se asi vaha tech platu ukaze, protoze budu aplikovat tlumeni po cele plose. Ale efekt je dokonaly. Znami tak komplet vytlumil Oktavku 1,9 TDI a rikam ti prekvapilo mne to a poradne. Mas pocit jako bys jel po snehu. Vse je maximalne tlumene. On to ale ma i na strese a komplet vsechyn sloupky. Muj odhad je....50 kilo.....vim. Neni to malo. Ale jestli to na spotrebe udela max dve desetinky....tak je to moc. Chorvatsko jsem udelal za 5,7 litru a to bylo auto napechovane a zrovna jsem se neloudal. Proto myslim ze to razantne vadit nebude. V kufru jsem odstrojil dno a bocni dekle. Pod ne, primo na vnitrni stranu karoserie jsem nalepil ty tlumici platy. Strop kufru ( jak je osvetleni ) zadne oblozeni nebylo, proto jsem lepil primo na plech. Pracuje se s tim dobre, jde to dobre strihat a drzi to jako pribite Viko jsem zatim neresil .Libi se mi jaky ma odskok po otervreni a nechci o to prijit. Ty platy by ho zatizili. Zjistim presne nazev toho materialu ci jsem pouzil ja. Cena byla 105 korun za plat. rozmery......nevim presne. Tusim (37,5 x 26,5cm) Podivej se na tuto stranku. Je tam toho vice http://www.ahifi.cz/tlumeni-odhlucneni-vozidel/ A promin za pozdni odpoved. Resim ted hypo a casu je malo |
Autor: | ziki.r [ pon 10. lis 2014 11:30:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Kluci z činy umí spoustu věcí na c-elysee http://www.aliexpress.com/item/High-Qua ... 35177.html |
Autor: | ipetrk [ stř 19. lis 2014 23:50:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
==>wataboo: No, je to inspirace. Budu se nad tím muset zamyslet. Vytlumit kufr a podběhy. Tak dalece jako ty s odstrojením to neplánuju, ale možná polepit strop. Uvidíme. Každopádně tlumit víko kufru je mi taky líto, protože se bojím toho, co ty, že bychom přišli o odskok... Každopádně co takovýto TUNING? A tady malá ochutnávka z odkazu: |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pát 21. lis 2014 5:59:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
No pane jo,takhle to vypadá jako auto o třídu výš,ale aby za chvíli uvezlo samo sebe. Dej ho do garáže krasavců. |
Autor: | troskalp [ pát 21. lis 2014 11:51:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Jen ty male kola sou tam hrozne |
Autor: | Miroslav Lengyel [ sob 22. lis 2014 11:32:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Zase tak hrozné to není.Když na to dáš větší kola s nízkoprofilovými pneumatikami,tak přijdeš jednak o komfort a vzhledem ke stavu našich komunikací taky o podvozek a řízení. |
Autor: | troskalp [ sob 22. lis 2014 16:46:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
205/45 17 a zas tak tvrde sem to nemel.pochybuju ze elina má tvrdší podvozek než moje a na 50 profilu by to nebylo tak tvrde |
Autor: | ipetrk [ úte 25. lis 2014 10:11:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Tak ony ty 16 jsou největší, co tam jde podle TP dát. Jasný, co se tuningu týká, tak by se šikly i větší, ale pak už by to byl docela kostitřas. Navíc - pokud srovnám s tím, co jezdí po silnicích (viz. Rapid na 14 atp.) tak to s těma 16 vypadá jak limo... |
Autor: | Michalis [ čtv 04. pro 2014 14:05:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Designové úpravy |
Ahoj pěkné úpravy, kde jsi to všechno sehnal, je to z Číny. Jestli můžeš dej sem odkaz. Já jsem koukal ale kromě žraloka jsem nic nenašel |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |