Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
tempomat, odhlucnenie http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=152&t=8153 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | ipetrk [ čtv 15. kvě 2014 15:40:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Hoď sem prosím případně obrázek či odkaz na anténu.. já koukal na ty ploutvičky, ale prd tomu rozumím. Btw. co máš za motor? Jinak ono se zdá, že to jde zleva, ale zkoušel jsem se za jízdy naklonit ke spolujezdci a mám pocit, že spolujezdec to zase slyší z prava ![]() |
Autor: | fíra [ sob 17. kvě 2014 10:02:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Takže anténa vyměněná.Včera jsem nalítal asi 400km po vlastech českých a myslím,že jsem žádné pazvuky jako před tím už neregistroval.Co se citlivosti týká,tak mi přijde že se nezměnila.To ale budu moct posoudit až se dostanu do míst kde jsem bezpečně věděl jak to hraje. Anténa je asi 15cm dlouhý pedrek. Další zjištění a dojmy budou na jiné vlákno.Topení/větrání. |
Autor: | ipetrk [ sob 17. kvě 2014 20:00:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Takže výměna antény za hladkou odstraní ten šum / svistot? Super, auto bude už za chvíli doma... Tak to pak budu muset pořešit taky. Anténa je šroubovací? Nebo jak probíhá výměna? Jaký máš problém s topením / věteráním? |
Autor: | fíra [ sob 17. kvě 2014 20:46:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Je to šroubovací,M5 vnější. S topením nemám problém.Spíš asi poznatek.Jen to musím ještě ověřit provozem.Všude píší,že to je manuelní jen s elekronickým ovládánim.Mě ale příjde,že se chová skoro stejně jako v Xantii.Navíc vedle sropního světla je malá mřížka.Nevím k čemu.Že by teplotní čidlo?Nevím.Třeba je vše jinak. |
Autor: | ipetrk [ ned 18. kvě 2014 1:22:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Tak pokud je to přes M5, tak by měl stačit jakejkoli kompatibilní "drát" a nemělo by dojít ke ztrátě signálu... (doufám). Z krátký jízdy (cca 2 x 250 km) jsem byl topením taky překvapenej. Přišlo mi, že se nemusí moc ovládat a že teplota se na určitý stupeň nezvyšuje / nesnižuje, ale že si drží určitý stupeň. Jak se chovala klima v Xantii? Ty mřížka nahoře u lampičky je pro mikrofon pro hlasitý handsfree - ale funguje jen s vyšším autorádiem (s BT). Mřížka je ve všech modelech / verzích, ale mikrofon je jen s BT rádiem ![]() |
Autor: | fíra [ ned 18. kvě 2014 9:16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
OK.Dík za vysvětlení k mřížce.A já se divil,že BT chodí tak dobře. Ano.Topení se mi takto chová.Se stoupající teplotou v kabině klesá teplota vyfukovaného vzduchu. V Xantii to fungovalo v podstatě taky tak.Nastavenou teplotu si to regulovalo mícháním teplého a studeného vzduchu.A s klimou to samé.Kompresor to nevypínalo.Pokud vím. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ ned 18. kvě 2014 14:30:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
v kabine je cidlo teploty v topeni je cidlo na teplotu vyfukovaneho vzduchu |
Autor: | fíra [ ned 18. kvě 2014 15:15:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Dík.V topení jsem čidlo registroval. |
Autor: | ipetrk [ ned 18. kvě 2014 15:58:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Tak teď by to chtělo už jen zjistit přibližný teploty pro jednotlivý dílky ![]() btw. odkud jste vzali, že v kabině je teplotní čidlo? |
Autor: | Havlicek.Lukas [ ned 18. kvě 2014 16:37:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
tak to se omlouvam za mystifikaci ma samo jen jedno a to cidlo v klimatizeru ktery hlida nastavenou teplotu |
Autor: | Mikra [ ned 18. kvě 2014 17:34:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
C5 v kabině čidlo má. A malinkým větráčkem. |
Autor: | ipetrk [ ned 18. kvě 2014 18:03:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Tzn. když je 5 dílek třeba 22 stupňů, tak to do kabiny tlačí pořád stejně teplej vzduch. Takže pak mi nesedí ta info o tom, že by vzduch z výdechů postupně chladl, aby to v autě pořád drželo teplotu... C5 je trochu jinej level ![]() |
Autor: | Mikra [ ned 18. kvě 2014 18:44:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Level, nelevel, pokud je klima digitální, tak by neměla určovat teplotu interiéru podle teploty vzduchu u ohřívacího tělesa, ale udržovat ji takovou jakou chceš v tom interiéru mít. V citroenu (a myslím že nejenom tam) to dokonce dotáhli tak daleko, že neřídí teplotu uvnitř jen čidlem teploty v klimatizéru, ale dokonce podle čidla venkovního světla a taky venkovního čidla teploty. Pokud svítí slunce, nastaví ti nižší teplotu a směřuje ji víc k obličeji, abys měl pocit pohody, pokud je tma, ohřívá ti spíš nohy a tak všelijak zamotaně. Je to trochu složitější, než jen foukání někam. A C5 to mají v digi klimě už dlouhou řadu let, tak proč by něco takovýho nemohl mít v dnešní době i ten zmíněný nižší level? Vždyť klimatizace dnes dávají málem i do skůtrů. ![]() Tím ovšem nechci říct, že to Elysée má. To nevím, jen tak to dávám k dobru. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ ned 18. kvě 2014 19:02:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
ted sem na ellyse koukal a zadne cidlo slunecniho zareni za oknem nema a klima neni digital ale pouze jen manual takze chladi a podle "nastavene" teploty pridava teply vzduch |
Autor: | ipetrk [ ned 18. kvě 2014 23:29:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tempomat, odhlucnenie |
Tak ono koukat je jedna věc a jezdit v ní druhá. Občas popis výrobce a dealera úplně nesedí... Ať tak či tak, léta jsem se vozil / jezdil v autech s duální digi klimou (někdy duál + nastavení teploty pro pasažéry vzadu). A přesto mi přišlo, že v c-elysée je opravdu teplotní pohoda. Ano, je potřeba občas sáhnout na nastavení teploty / větráku, ale oproti klasickýmu manuálu (např. zkušenosti s Toyotou Yaris) to bylo jen párkrát. V Toyotě to bylo furt moc teplo / zima... |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |