Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Líný motor http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=149&t=8703 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sector [ pát 18. črc 2014 11:56:04 ] |
Předmět příspěvku: | Líný motor |
Zdravim, potreboval bych, prosim, radu. Na rychlosti od 2 do 5 mam liny motor, jednoduse zrychleni mezi 2 a 3 tisici otacky trva strasne dlouho. Pokud otacky presahnou 3k tak auto doslova vystreli. Ve vyssich otackach auto jezdi paradne, ale po meste a na mirnem kopci muzu mackat plyn na podlahu jak chci, ale rychlost se nabira strasne pomalu. Napriklad jel jsem do kopce, stoupani cca 15-20%, tahla silnice, schtel jsem se to vyjet na 3 rychl. stupen v rychlosti 70+ kmh, ale musel jsem podradit na 2. Na trojce byl plnynovy pedal na podlaze, ale s otackamy to ani nehlo. Byl jsem v autorizovanem servisu na diagnostice a mvse je bez problemu, zadna zavada. Prave jsem mel zapujcene na tyden stejne auto 1.6 benzin (najeto 2000km) a to lita jak z praku. Znamena to, ze jsem motor ve svem aute, ktere ma ted najeto necelych 25 tisic spatne zajel? Ptal jsem se servisu, jak to, ze to nahradni auto je proste dynamictejsi - oni argumentovali tim, ze od 0 mu davaji zabrat na maximalku, protoze jedi casto dlouhe trasy tak ho nesetri. |
Autor: | HonzaC [ pát 18. črc 2014 12:37:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
A to máš úplně stejný motor? Nebo stejné je jen to, že je to benzín a 1,6 obsah? Měli jsme Fiata 1,6 16V a tam to bylo zcela stejné jako u tebe - mezi 2000-3000 to auto bylo úplně zdechlé a nástup přišel, až když se ručička převalila přes 3000ot. Nebyla to ale závada, ale vlastnost toho motoru . Ten motor byl postaven tak, aby jezdil EKOlogicky. |
Autor: | sector [ pát 18. črc 2014 13:34:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Ano, auto bylo uplne stejne, jen se vybavou lisilo - nemelo BT a USB. 1.6 VTi 120k, 88kW. Prave jsem se jeste koukal do smlouvy o zapujceni vozu jestli to neni nahodou jiny |
Autor: | HonzaC [ pát 18. črc 2014 15:01:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Hmm, tak pak se třeba zkusit poptat, zda tam není nějaký aktualizovaný software. My s tím Fiatem najezdili 140.000km a bylo to pořád stejné. Když jsi chtěl jet svižně, musl jsi to držet nad 3000ot. Se spotřebou nebyl žádný problém, když jsi to nehonil, tak spotřeba do 7mi litrů (většinou do 6,5 a byl to kombík), když se to točilo, tak do 8mi litrů. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 18. črc 2014 15:05:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
je to blby ale skousel nekdo udelat autu diagnostiku zda to nevykazuje nejake chyby ?? prece jenom pujceny vuz mel najeto urcite mnohem mene takze byl bez zavad |
Autor: | sector [ pát 18. črc 2014 15:23:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Moje auto ma najeto bez par kilometru 25 000km. Pujcene auto, kdyz jsem ho bral, melo najeto 1900km, najel jsem s nim cca 400km a to prevazne po meste. U meho auta delali diagnostiku na jare v citroen servisu - bez zavad. Ale od jara po dnesni den, neni zadny rozdil v dynamice motoru :/ Jsem z Varu, kam se pripadne obratit na nejakou lepsi diagnostiku auta? |
Autor: | sector [ pát 18. črc 2014 15:44:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
HonzaC píše: Hmm, tak pak se třeba zkusit poptat, zda tam není nějaký aktualizovaný software. My s tím Fiatem najezdili 140.000km a bylo to pořád stejné. Když jsi chtěl jet svižně, musl jsi to držet nad 3000ot. Se spotřebou nebyl žádný problém, když jsi to nehonil, tak spotřeba do 7mi litrů (většinou do 6,5 a byl to kombík), když se to točilo, tak do 8mi litrů. To jsem se prave neptal, ale zacatkem roku zadny novy SW nebyl |
Autor: | Sokol [ ned 20. črc 2014 14:26:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Jak je na tom vzduchový filtr? |
Autor: | sector [ pon 21. črc 2014 9:28:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Byl vymeneny v ramci garancky v 16000km - mel by byt v pohode, ale jak rikam, ten je lenivy uz delsi dobu :/ |
Autor: | kerbi [ pon 21. črc 2014 18:31:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
mam to stejne, mezi 2-3t je auto mrtvy, zadna dynamika. Nad 3t zabere a vyrazi. Puvodne jezdilo zive v celem rozsahu, ale ja jezdim hlavne plynule a docela usporne, tak motor postupne zlenivel. Kolega v praci to mel s Oktavkou stejne, v servisu nic nenasli, nakonec mu doporucili aby jezdil draveji a zase se to zlepsilo. Kdyz mi nastavovali mapu motoru na LPG, technik rikal, ze se dnesni motory prizpusobuji ridici, vic nez si mysli. Jakym stylem jezdite? |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pon 21. črc 2014 18:42:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
o ochcavek zatuhavali klapky na turbu tam to chapu u novych aut je potreba mu dat obcas na prdel ono se pak nauci na "dedkostyl" a horkotezko se bude ucit jinac |
Autor: | sector [ stř 23. črc 2014 13:51:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Tak cely minuly rok jsem najezdil 16.000km prevazne mimo mesto v prumerne rychlosti 70-80kmh. Ted mam pres 25.000km a prevazne jezdim po meste, kde prumerna rychlost je 27-35kmh - takze asi zlenivel motor? Boha jeho, to jsem nevedel, ze se neco takoveho deje. Navic prekvapuje me jak rychle klesaji otacky kdyz pridam na 3,5-4t.ot. (na trojce) a preradim (na ctyrku), hned je mam pod 2000 a zase to pomalu leze nahoru. Nejdesivejsi je to v aute, kdyz jsou 3 cestujici (vcetne ridice) a zapnuta klimatizace a mirny kopec. Pred par dny jsem takto jel, na 3 rychlost a mackal jsem plyn na podlahu, ale auto jelo furt 42kmh bez jakehokoliv zrychleni. P.S. Zvlasni, mel jsem pred tim stareho rovera 1.6 benzin (sedan) i po 200 000km byl porad zivy. Nedovedu si predstavit co bude s Citronem v tomto poctu km |
Autor: | marcel.tokar [ stř 13. srp 2014 10:00:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
S tým by som šiel do servisu. Z 3,5-4000 otáčok pri preradení do štvorky ak klesnú otáčky na 2000 sa mi zdá vela. |
Autor: | Miroslav Lengyel [ ned 31. srp 2014 11:32:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Zdarec kolego, tak jaký je stav, nějaký posun vpřed? Jinak co se motoru týče, lenivce z něj uděláš docela snadno, zvláště tehdy pokud se budeš řídit radami výrobce jako je například tahle: Při rychlosti 50 km/h jeďte na "pětku" místo na "trojku", čímž ušetříte až 20 - 25 % paliva. No palivo možná ušetříš, já tedy na PP žádný rozdíl neviděl, co se ale stane určitě je, že budeš mít záhy zakarbonovaný motor jako prase. Další kapitola je použitý olej, ten co doporučuje výrobce je omaštěná voda, která se úspěšně spaluje spolu s benzínem. Výsledek je opotřebení motoru a opět zakarbonování motoru. Pokud máš zájem, tak si přečti tohle vlákno viewtopic.php?f=11&t=8656 myslím že budeš záhy v obraze. Jinak já jsem po zjištění uvedených skutečností nalil do paliva VIF, motor dostal pořádně do péra, olej jsem vypustil, nalil do motoru pořádný olej a od té doby šepot květin. |
Autor: | Stene [ čtv 20. lis 2014 18:37:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Líný motor |
Já dodávám do paliva také VIF a v tomto motoru je to opravdu znát |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |