Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Zadné sedačky
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=149&t=8228
Stránka 1 z 1

Autor:  n.bohr [ stř 23. říj 2013 18:46:17 ]
Předmět příspěvku:  Zadné sedačky

Zdravím.Mohli by ste mi poradiť,akým spôsobom sa dajú vybrať z auta zadné operadlá plus aj sedák.V návode je len toľko,že sa daju sklopiť a že zadný sedák sa odklápať,ani vybrať nedá.Ale niekde som čítal,že to nejak ide von.
Vdaka

Autor:  TomSQ [ stř 23. říj 2013 19:21:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

Neviem ako u C4 II ale pri C4 I sa dá vytiahnúť sedák a po sklopekní operadiel máš rovnú plochu. Prípadne operadlá by mali ísť vytiahnúť po odskrutkovaní pántov ale niesom si istý.

Autor:  ubdalakulan [ čtv 24. říj 2013 14:31:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

zadní sedáky se dají jednoduše vytrhnout.

Autor:  n.bohr [ čtv 24. říj 2013 16:39:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

A dajú sa vytrhnuť bez toho,že dačo zlomím,alebo odtrhnem?Lebo aj som to skúšal ťahať von,ale nejak to nešlo.Na koľkých bodoch to drží?

Autor:  n.bohr [ sob 16. lis 2013 16:59:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

už som na to prišiel admin moze temu odstranit.

Autor:  Havlicek.Lukas [ ned 17. lis 2013 9:18:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

napis jak :lol: nejlepe s fotem a ja to jen zamknu pouceni pro dalsi uzivatele je vzdy inspirujici

Autor:  n.bohr [ stř 20. lis 2013 10:47:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

:!:
Sedak na mieste drzia jednak zadne operadla pod ktore zapadne ked je dole a jednak su na podlahe dva plechove zobaciky za ktore zapadne dratova kostra sedaku.Tie sa nachadzaju tak 15-20 cm od kraja sedaku.Treba strcit ruku medzi sedak a operadla a postupne tahat smerom hore zacat od jedneho kraja a skoncit na opacnej strane.
Netreba sa bat pojde to,len sam som bol prekvapeny aka tenka je kostra sedaka a potom aj z riesenia upevnenia.Vazne uvazujem nad tym ze tie zobaciky dam prec a pojde to ovela setrnejsie vyberat.A pritom sa nic nestane nakolko ako som pisal vyssie sedak drzia este aj zadne operadla a samozrejme aj plastove panty v ktorych sa pohybuje.Teda sam od seba sa nikam nepohne

Lepsie to opisat neviem,fotku nemam,ale dam sem aspom nakres rukou.
Příloha:
zadny sedak uchytenie.jpg
zadny sedak uchytenie.jpg [ 50.62 KiB | Zobrazeno 22158 krát ]

Autor:  kerbi [ ned 01. pro 2013 14:44:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

prikladam foto. Sedak je bez nosne konstrukce, jen z peny. Po obvode je vespod jen drat, za ktery to drzi na podlaze. Na jedne strane v plastovem pantu (z nej lze po odklopeni sedak "vytrhnout". Na druhe strane je drat sedaku zaseknuty za plechovy zobacek navareny k podlaze. Odklopeni provedete tak, ze vsunete ruku mezi sedak a operadlo zhruba v miste hacku a vytahnete sedak nahoru z pod operadla. To same na druhe strane a je to.

P.

Přílohy:
Poznámka: Zajistovaci drat pod sedakem
10m.jpg
10m.jpg [ 133.79 KiB | Zobrazeno 22054 krát ]
Poznámka: Hacek
9m.jpg
9m.jpg [ 139.18 KiB | Zobrazeno 22054 krát ]
Poznámka: Pant
8m.jpg
8m.jpg [ 159.11 KiB | Zobrazeno 22054 krát ]
Poznámka: Odklopeny sedak
7m.jpg
7m.jpg [ 180.29 KiB | Zobrazeno 22054 krát ]

Autor:  Havlicek.Lukas [ ned 01. pro 2013 14:45:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

nechyby ti nahodou nad nadrzi plastove vicko ??

Autor:  kerbi [ stř 04. pro 2013 21:16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

Vicko lezi na fotce v rohu dole. Byl jsem u cerpadla, tak jsem to hned nafotil k tematu odklapeni sedaku. S navodama a manualama na C4 je to slaby, tak bychom si meli zdokumetovat co kde je alespon svepomoci ;) .
Ted treba marne hledam kabinovej filtr. Doufam ze neni v motoru pod calounenim ale nekde inteligentne a pristupne. C4 vypada dobre, ale co neni videt uz moc promysleny neni. Treba odmerovani paliva v nadrzi odpocitavanim ze spotreby, chaoticka zmet kabelu v pojistkove skrini, predni ramena ve tvaru L a ne trojuhelnikovy uzavreny ram ... Tak kdyz se budete v aute vrtat, vsechno fotte pro ostatni.

P.

Autor:  Havlicek.Lukas [ stř 04. pro 2013 21:36:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

filtr bude v motoru
palivo meri plovak
elektrika je kapitola sama o sobe

Autor:  pavjana [ stř 04. pro 2013 22:56:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

Kabinovy filtr je u C4 II v motoru pod calounenim.
Vymena viz. prilozeny pdf navod.

http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1093k.pdf

Paja

Autor:  kerbi [ čtv 05. pro 2013 20:21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

Palivo se prave nemeri, ale pro mne z nepochopitelnych duvodu odpocitava z naposledy namerene hodnoty. Plovak se zmeri jen na zacatku, porovna se s naposledy ulozenou hodnotou (jestli nedoslo k natankovani) a po nastartovani uz se jen opocitava ze vstriku. Proto se drobne dotankovani neprojevi na stavu ukazatele, melo by se natankovat alespon 10l aby zmena odporu z plovaku byla vyhodnocena jako prirustek a ne chyba mereni. Mam vyzkosueno ze to nekdy vezme i pod 10l. Resim to proto, ze mam LPG a protoze se spotreba nemeri z plovaku tak ukazatel klesa i pri jizde na LPG presto, ze se hladina benzinu nesnizuje. Po cca 350km a urcitem poctu startu RJ vyhodnoti mereni hladiny jako chybne a nacte plovak spravne. Jenze pokud mam mene nez 1/2 nadrze stihne ukazatel klesnout do rezervy a porad pipat. Tak jsem chtel prekontrolovat jak mi zapojili emulaci signalu plovaku a tim jsem zjistil, ze tam nedali emulator za 1200,- ale rele za 50,- a jeste pochybne zapojene a spolehali ze to nebudu zkoumat. Tim jsem vam nafotil sedak a nechtene i pristup k cerpadlu :) a ted budu kutit to rele.

P.

Autor:  Havlicek.Lukas [ pát 06. pro 2013 10:08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

Tom_C4 to uspesne vyresil sice draz nez jen rele ale pri kazdem startu to ukaze "skutecny" stav paliva

Autor:  kerbi [ čtv 12. pro 2013 20:22:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zadné sedačky

Diky za namet. Koukal jsem na zapojeni Toma_C4 a mne nakonec stacilo jen to rele. Ale C4 II to muze mit jine nez mel Tom. Rele spinam primo z napajeni palivoveho cerpadla. Hnedy drat od plovaku jsem zapojil na spinany kontakt rele, na klidovy kontakt jsem pripojil 50ohmovy odpor. Sepnuti klicku do prvni polohy sepne a hned vypne rele (z nejakeho duvodu cerpadlo dostava impulz 12V, ktery hned zmizi), pokud auto ted zmeri plovak pres rozeple rele, meri odpor plovaku + pridanych 50ohmu, na ukazateli paliva probehne standartni test, naskoci plna nadrz, pak zmizi a ukaze se dojezd ----. Pote nastartuji, sepne se rele, ukaze se posledni stav paliva + dojezd a po cca 5-10 sekundach se palivomer srovna na skutecny stav + prepocita dojezd. Pak uz se zas klasicky odecita dojezd i stav paliva ze spotreby, az do dalsiho startu, kdy se to opet srovna. Pro mne je dulezite vedet kolik tam mam jeste benzinu a aby mi porad nepipala fiktivne prazdna nadrz a to to splnuje. Ale jednou se mi uz stalo, ze jsem nastartoval hned bez cekani na vynulovani dojezdu a naskocila mi plna nadrz. Po dalsim startu uz byla zase v poradku, takze to chce opravdu se startem ty 2s pockat nez se vynuluje dojezd, aby se stihly nacist hodnoty s a bez pridaneho odporu. Budu to jeste pozorovat, ale uz to mam zapojene tyden a zatim to funguje.

P.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/