Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 new a teploměr vody - vyřešeno...
Právě je pát 29. bře 2024 7:04:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: C4 new a teploměr vody - vyřešeno...
PříspěvekNapsal: úte 31. led 2012 23:13:00 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 21:14:45
Příspěvky: 2
Ahoj všem, před lety jsem měl nezapomenutelnou Xantii... Nicméně nyní přemýšlím o nové C4. Jedno mi však vrtá hlavou. Na žádných fotkách testů C4 jsem neviděl budík teploměru vody. Nebo je tam jen kontrolka? To bych asi nerozdýchal...
Uvažuji o nějakém benzínu, kolem 1,6.

Díky všem, kdož vědí a povědí.

L.M.


Naposledy upravil Nukles dne pon 06. úno 2012 23:42:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 new a teploměr vody
PříspěvekNapsal: stř 01. úno 2012 7:15:11 
Offline

Registrován: stř 01. úno 2012 7:11:56
Příspěvky: 5
Nová C4 opravdu teploměr chladicí kapaliny nemá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 new a teploměr vody
PříspěvekNapsal: stř 01. úno 2012 10:50:03 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 278
Toto je fakt, nová C4 nemá teplomer, dokonca tuším nemá ani stupídnu kotrolku studeného motora...
Naopak nová C5 má (hoci len digitálny) teplomer chladiacej kvapaliny ako aj oleja.

_________________
Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE Obrázek
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek - predané
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 new a teploměr vody
PříspěvekNapsal: čtv 02. úno 2012 23:21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:40:14
Příspěvky: 101
Nemá a není potřeba. Mezní - horní hodnota je signalizována, to bohatě stačí. Současné motory mají sofistikovaný managment teploty a není třeba s ním zatěžovat běžného uživatele. ;)

_________________
C4 N 1,6 HDi 82KW Tendance + komfort
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 new a teploměr vody
PříspěvekNapsal: pát 03. úno 2012 10:46:57 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 278
Áno, nie je potrebné s tým zaťažovať bežného užívateľa, hlavné je aby chodil 2x častejšie do servisu na výmenu turba, oleja atď... :lol:

_________________
Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE Obrázek
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek - predané
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 new a teploměr vody
PříspěvekNapsal: pát 03. úno 2012 15:55:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:40:14
Příspěvky: 101
Turbo, olej...bavili jsme se o teplotě vody. Právě že dnešní motor je zahřátý velice rychle, k nepoměru ostatních komponent. Proto by byla "hlídaná" teplota spíše matoucí, spíše by to měla být kontrolka k dosažené provozní teplotě m. oleje atd... Ale myslím, že každý rozumný uživatel chápe (nebo si alespoň přečetl manuál), že je třeba auto prohřát jízdou než po něm chci maximum výkonu."Hrátky" s teplotou jsou kvůli spotřebě - potažmo emisím, ne kvůli životnosti součástek, v tom máš pravdu.

_________________
C4 N 1,6 HDi 82KW Tendance + komfort
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 new a teploměr vody
PříspěvekNapsal: pon 06. úno 2012 11:19:33 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 278
Ak máš benzínový motor, tak tam by som nejakú kontrolku teploty neriešil, ten sa zohreje celkom rýchlo.
Naopak u nafťáka by som to požadoval ako povinnosť, hlavne cez zimu. Keď mám ráno -20°C, tak prevádzkovú teplotu motorového oleja nemám skôr ako za 10km alebo 15min jazdy. Kvôli tomu napr. vážne uvažujem o inštalácii nezávislého vykurovania.
Jednoducho neosadenie teplomera považujem za šetrenie na nesprávnom mieste.

_________________
Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE Obrázek
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek - predané
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. úno 2012 23:48:34 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 21:14:45
Příspěvky: 2
Tak Vám všem díky za reakce. Včera jsem si stáhl manuál k nové C4 (konečně jsem ho na netu našel) a opravdu, teploměr není.

Nicméně mám za to, že nová C4 je tak povedené auto, že do ní na podzim asi půjdu.

Mám zájem o benzín. Máte někdo ponětí o poruchovosti benzínových motorů?
Koneckonců i dieselových motorizací.

Jezdím většinou ve městě a tak mě ropák moc neláká. Na krátkých trasách je s tím prý spíš potíž...
To je ovšem obecná teze. Jak to máte Vy?

Díky, L. M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. úno 2012 16:13:32 
Offline

Registrován: ned 23. říj 2011 12:40:50
Příspěvky: 21
Bydliště: Slovensko
no, trochu ťa schladím....mám C4 VTi 1,6 benzín model 2011 od leta...najazdené 6500 km.....pár zásadných postrehov :
1. veľmi vysoká spotreba benzínu...priemer v lete mesto-dialnica 7,5 a teraz v zime 8-8,4
2. chýbajúci šiesty prevodový stupeň, pri rýchlosti na dialnici do 130 km/h je motor strááášne hlučný a až plače za 6-tkou, vysoké otáčky a aj spotreba
3. zvuk motora po naštartovaní je ako diesel, niečo strašné.....
4. karosársky veľmi pekné
5. vcelku príjemná akciová cena v plnej výbave, no ale pár drobností ako elektróny, koberce, gumy, zadný cúvací senzor a defendlock urobili "svoje"
6. motor v kooperácií Citroen-BMW teda určite nevyšiel....


pôvodne som mal v pláne nový Golf s novým VW motorom 1,2 TSI +turbo.....dnes už lutujem, už len kvôli spotrebe....aj keď cena bola vyššia

_________________
C4 II 1.6 VTi, červená perleť Babylon, 07/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. črc 2012 23:45:31 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:37:36
Příspěvky: 11
To sice do tohoto vlákna nepatří, protože se zde mluví o teploměru vody. Ale když už to někdo nakousnul tak moje zkušenost s motory. Měl jsem před koupí půjčený jak 1.6 benzín tak obě 1.6 nafty. No a 1.6/100k HDi vyšla vítězně. Jak spotřeba, tak hlučnost při jízdě po dálnici, tak denní ježdění na krátké trasy. Není s tím žádný problém po stránce krátkých tras. Díky 6ti kvaltu a dobrému odhlučnění je to asi to nej co C4 nabízí. Samozřejmě dvoulitr je na tom ještě lépe, ale to je zase výrazný finanční skok.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 11. pro 2012 17:45:33 
Offline

Registrován: čtv 11. říj 2012 19:56:38
Příspěvky: 117
Bydliště: Zlín
Mám 1.6 HDi šestikvalt a absence teploměru jsem se bál. V provozu to ale tolik nevadí. Pár kiláků člověk stejně automaticky jede piánko.

A co se týká topení, tak mám subjektivní pocit, že ten diesel začíná topit dřív než benzin 1,4 v C4 1.generace, kterou jsem měl předtím.

_________________
C4 II 1.6 HDi 82kW Exclusive 2012 - prodáno
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz