Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=6878 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | chury721 [ ned 02. zář 2012 22:15:48 ] |
Předmět příspěvku: | Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
Také se podělím o pár fotek a poznatků mého "nezralého" Citróna Citroen Evasion 2.0HDi, 81kW, RHZ (8V) Rok výroby: 2000 Najeto: 140000km (12.2013) Počet míst v TP: 8 Tažné: BOSAL 1300Kg Alarm: Jablotron Okna: Přední elektrická, zbytek manualní Úpravy: - Chip na 97kW (by Straki007) - POROVNÁNÍ: http://youtu.be/Y3m3uuEUA2w?hd=1 - ZRYCHLENÍ 0-120Km/h @97kW: http://youtu.be/B46OAsPW5DQ?hd=1 - Subwoofer - el.zrcátka připojená na central - VIDEO:http://youtu.be/an2VqeEwHK0?hd=1 - NÁVOD:http://blog.chury721.cz/?p=742 - Projektorové loga CITROEN na předních dveřích - Autokamera - http://blog.chury721.cz/?p=385 - Automatický rozsvěceč světel Plánované opravy: - Opravit pravý nabouraný prah se šoupačkama(ty už mám) - Jiný přední nárazník. - Zprovoznit Webasto přes svoje ovládání (časové relé na impuls) Historie: Auto kupoval otec v ČR r.2003, já ho mám po něm od r.2010. Co si vzpomínám, za dobu co měl auto otec se měnilo (kromě běžné údržby a drobností): Spojka(kromě 2.hmot.setrvačníku), servo řízení, pravé zadní ložisko, přední tlumiče, levé rameno, rozvody. Za dobu co ho mám já: Alternátor, žhaviče, servo řízení ,řemenice klín.ř., hadice od IC, IC, elktromag.ventil turba, kotoueče (ATe) a destičky (Icer), zaslepení EGR ventilu. Jinak s autem jsem spokojený, výkon je dostatečný(třeba oproti 2,1Td s se stejnýma KW). Co chci to naložim, odvezu(když se nevejde čapnu sedačku a dám pryč nebo posunu o řadu dál). Pohodlí je bezkonkurenční. GALERIE: http://evasion.chury721.cz/galerie/?dir=photos SPOTŘEBA: CITROEN SERVICE INFO:
Datum počátku záruky: 18.4.2000 DRUH VÝROBKU: OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU: CITROEN MODELOVÁ ŘADA: EVASION TYP KAROSERIE: SEDAN RODINNÁ ÚROVEŇ VÝBAVY: HORNÍ SPODNÍ MOTOR: VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ : MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ: VELUR VERCORS "LH" BARVA ČALOUNĚNÍ: "FL" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE): MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML5T MOTOR (TYP): MOTOR TYP EW/DW PŘÍDAVNÝ EMBLÉM: 2 0 HDI PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ: BEZ PŘÍD MONOGRAMU
TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ VELUR VERCORS "LH" ALARM: BEZ ALARMU ZAPALOVAČ CIGARET: PŘEDNÍ ZAPALOVAČ CIGARET ZADNÍ OPĚRKA HLAVY: ZAD OPĚRKA HLAVY SEŘÍDITELNÁ PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY: OPĚRKA HLAVY PŘED SEŘÍDITELNÁ ZADNÍ SEDADLO: ZADNÍ ODDĚL SEDADLA 3-MÍST PŘÍDAVNÉ SEDADLO: BEZ PŘÍDAVNÉHO SEDÁKU LOKETNÍ OPĚRKA ZADNÍHO SEDADLA: BEZ ZAD LOK OPĚR VNITŘNÍ ALARM: ZVUKOVÝ HLÁSIČ ZAPOMENUTÍ ROZS SVĚTEL KRYT ZAVAZADEL (TYP): KRYT ZAVAZADEL POHYBLIVÝ RÁDIO-TELEFON: BEZ PŘEDVYBAVENÍ TELEFONEM KRYT ZAVAZADEL: S KRYTEM ZAVAZADEL ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS: BLOK NAVÍJEČ PÁSU+2-BOD P BEZ NAV PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS: PÁS S PŘEDPÍNAČEM BEZ SIGNALIZACE PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA): ZEMĚ S CHLADNÝM PODNEBÍM RYCHLOSTNÍ STUPNICE: STUPNICE V KM/H VNITŘNÍ VYBAVENÍ (KLIČKY): PŘED KLIKY+ZAD S TÁHLY OTÁČKOMĚR: RUČIČKOVÝ OTÁČKOMĚR PŘÍPRAVA PRO RÁDIO: NAPÁJ ANTÉNY PŘIJÍMAČE VÝŠ REP PŘED/ZAD STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE): ŘÍZENÍ VLEVO DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ: MONTÁŽ DÁLKOVÉHO OVL PŘÍDAVNÉ TOPENÍ: PŘÍDAVNÉ TOPENÍ AUTOMATICKÉ VENTILAČNÍ JEDNOTKA: JEDNOTKA TOPENÍ 1 VĚTR OTVOR VYBAVENÍ PŘÍSTROJOVÉ DESKY: PŘED OK KRYT KLIM ZRNITÝ+OBÁLK OBMĚNA VNITŘNÍHO ZAŘÍZENÍ A VYBAVENÍ: OSAZENÍ STANDARDNÍ VNITŘNÍ VÝBAVY RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA: ČTEČKA KARTY+BODOVÁ SVÍTIDLA PRACOVNÍ STOLEK: BEZ PRAC DESKY OBLOŽENÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU: PANEL ZAD POSTR TEP V143 S REP BEZ KON SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY): 4 ČÍSELNÍKY REPRODUKTOR: BEZ REPRODUKTORŮ OVLÁDÁNÍ AUTORÁDIA: BEZ DÁLKOVÉ OVL AUTORÁDIA VNITŘNÍ OBLOŽENÍ ZADNÍCH VÝKLOPNÝCH DVEŘÍ: VNIT ZAD PŘEP KOBEREC F178 OPĚRKA HLAVY NA PŘÍDAVNÉM SEDADLE: BEZ OPĚRKY HLAVY PŘÍDAV SED LOKETNÍ OPĚRKA NA PŘÍDAVNÉM SEDADLE: BEZ LOK OPĚR DOD SEDÁKU PYLOVÝ FILTR: BEZ PYLOVÉHO FILTRU OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE: OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE MANUÁLNÍ OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE: OVL PŘED SEDADLA SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE: OPĚRADLO ŘIDIČE SKLOPNÉ NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE: OPĚRADLO SPOLUJEZDCE SKLOPNÉ DÍLY OBLOŽENÍ INTERIÉRU: OBLOŽENÍ STŘECHY BEZ TKANINY LOKETNÍ OPĚRKA PŘEDNÍHO SEDADLA: MONTÁŽ BEZ PŘEDNÍ LOK OPĚRKY UKAZATEL VNĚJŠÍ TEPLOTY: BEZ INDIKÁTORU VNĚJŠÍ TEPLOTY KOMPAKTNÍ DISK: BEZ MONTÁŽE KOMPAKTNÍHO DISKU ODKLÁDACÍ SCHRÁNKA: BEZ PŘIHRÁDKY SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA: MANUÁLNÍ OVL OTEVÍRÁNÍ ZAD OKNA SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE: OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE SEKVENČNÍ OVL SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE: OTEV PŘED OKEN SPOLUJ ELEKTRICKÉ OVL HODINY: DIGITÁLNÍ HODINY BEZPEČNOSTNÍ PÁS PŘÍDAVNÉHO SEDADLA: SEDÁK DOD NAVÍJEČ KOSMETICKÉ ZRCÁTKO: ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC BEZ OSVĚTLENÍ UKAZATEL HLADINY OLEJE: BEZ SNÍMAČE HLADINY OLEJE VYHŘÍVACÍ VLOŽKA: NEVYHŘÍVANÉ SED AIRBAG SPOLUJEZDCE: NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE KANÁL TOPENÍ: VEDENÍ TOPENÍ PŘED PALUBNÍ POČÍTAČ: BEZ PALUBNÍHO POČÍTAČE SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY: MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA: BEZ OCHRANY PŘED MÍST ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ: BEZ AUTORÁDIA CHLAZENÍ KLIMATIZACE: KLIMATIZACE JEDNODUCHÁ TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI): BEZ REGULACE RYCHLOSTI OVLÁDÁNÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE: BEZ ZDVIH ZAŘ NA STRANĚ ŘIDIČE REOSTAT: S REOSTATEM REGULACE KLIMATIZACE / TEPLOTY: BEZ REGULACE KLIM /TEPL ÚLOŽNÉ PROSTORY (DALŠÍ): ULOŽNÉ PROST PŘED-ZAD DVEŘÍ PR A LEV AIRBAG ŘIDIČE: NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ ŘIDIČE KOBEREC: KOBEREC S OČKY F089 ČASOVAČ OSVĚTLENÍ: BEZ ČASOVACÍ JEDNOTKY KONTAKT / SPÍNACÍ SKŘÍNKA: TRANSPONDÉR UKAZATEL TEPLOTY CHLADICÍ KAPALINY: INDIK TEPL CHL KAP+ČERVENÁ KONTROLKA OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ: UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ ZADNÍ OKNO (TYP): VYHŘÍVANÉ ZAD OKNO OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH): SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY OKNO (TYP): PŘEDNÍ OKNO NEATERMICKÉ VOLANT: PĚN VOLANT ZAMYKÁNÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU: ODKLADNÍ PŘIHRÁDKY BEZ UZAMYK |
Autor: | chury721 [ ned 27. říj 2013 14:49:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
Od včerejšího dne mám chip jednotky z 80kW na 97kW, brzy se podělím o pár zkušeností, spotřeba - výkon. Každopádně dojem z první jízdy: - Auto lépe táhne - Turbo zabírá už od nějakých 1500-1600 ot. (předtím 1700ot.) a táhne až do 3000 ot. - Možná by se hodila nálepka No-smoke, No-fun - když se tomu fakt šlápne na krk, tak to pěkně začoudí - Asi budu častěji měnit kouče s destičkami - A brzo i spojka, jelikož jí při 5tce s plným plynem občas protočim. Najeto cca 60tis, hold jí asi nadělal starý setrvák, který se při výměně nechal. Video: https://www.youtube.com/watch?v=Y3m3uuEUA2w |
Autor: | Havlicek.Lukas [ ned 27. říj 2013 14:56:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
dotaz na zrcatka, nejake schema zapojeni?? planuju neco podobneho ale jen na central |
Autor: | chury721 [ úte 21. led 2014 18:17:59 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 | ||
Pokusil jsem se to nějak znázornit v EAGLU(viz příloha). V podstatě se mění červeně zakroužkouvaná oblast. Budu to co nevidět dělat také na P806, takže udělám i nějaké fotky, v podstatě je to jednoduché je potřeba aby do dveří šlo PLUS(+) natvrdo(normálně tam jde když je otočený klíček) = zrcátka pujdou bez klíčku. Jediné co by mohlo vadit že svítejí tlačítka, ale to nesežere nic. Potom je potřeba 4diody nebo 2xdiodový můstek co vydrží velký proud. Já použil z ATX PC zdroje. Z centralu je potřeba najít 2 kabely(impuls zavřít, otevřít), dájí se najít kdekoliv ve dveřích u řidiče a natáhnout je ke kabelum od přepínače na zrcátka. Tam je potřeba diody dát za vypínač na kabely, které vedou do ovládací krabičky zrcátek. Pak už stačí jen k tomu připojit kabely s impulsy s centralu. Hotovo. Jediná nevýhoda toho celého je, že když se rychle odemkne a zamkne auto, zrcátka se zaseknou v poloze kde byly. Stejně jako když se na tlačítku rychle zmáčkne sklopit-vyklopit.
|
Autor: | Havlicek.Lukas [ úte 21. led 2014 18:51:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
tak sice pozde ale prece, uz mi to funguje asi 2 mesice trvale PLUS mam vyresene pres spozdovaci rele ktere se aktivuje az kdyz vuz zamkne (odemkne) a drzi seple asi jen 25 vterin mam tazeny extra kabel do dveri ale slo by to i jinac svoje schema rad poskytnu pokud budete chtit (je to vlastne to same jen doplnene o to rele) |
Autor: | chury721 [ úte 21. led 2014 23:50:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
Odepsal bych dříve, ale nepřišlo mi upozornění musim se mrknout do nastavení Tak právě takhle jsem si ušetřil tahání dalšího kabelu, použil jsem ten z klíčku jen jsem ho dal přes pojistku na stálé PLUS |
Autor: | Havlicek.Lukas [ stř 22. led 2014 6:40:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
jenze tim jsou aktivni i okna a staci sikovnej dratek a clovek je ve voze asi za minutu ono by to rele mohlo byt pod palubkou a z centralu jen privedene ovladani, tim odpada extra kabel do dveri |
Autor: | chury721 [ stř 22. led 2014 20:23:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
Tak já mám aktivní okna až po otočení klíčku, tímto předěláním(myslim že to byl bílý kabel), se aktivovaly natvrdo zrcátka a osvětlení tlačítek, nic víc. K oknum vede další kabel o dost tlustčí. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ stř 22. led 2014 20:49:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
osobne sem to neskousel ale kdyz sem se na to dival tak u me to byl cerveny kabel k zrcatkum a byl rozdvojeny pro elektroniku okna na ridicovy dvere tak nebo tak, oba jsme spokojeni |
Autor: | j.pajinek [ úte 28. led 2014 19:10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
Zdarec,prosim tě co to tam máš za logo,,,vypadá to dost dobře,,,zkus hodit ještě pár foto a info co a jak jsi kde zapojil a udělal. Ahlavně kde jsi koupil. Díkes... |
Autor: | Havlicek.Lukas [ úte 28. led 2014 19:18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
j.pajinek > skus hledat na aukru, nebo treba google myslim ze to je projektorove logo PS: https://www.google.cz/search?q=projektorove+logo a tady je moje verze kamery ve voze > http://havlicek-lukas.rajce.idnes.cz/Kamera/ EDIT: chury721 >mas tam puvodni zarovkove svetlo nebo ne ?? j.pajinek > u C4 GP by to slo zapojit podobne jak klasicke osvetleni prahu pri otevreni dveri viz moje garaz C4 ja planuju dat nejakou vysocesvitivou LEDku (10mm) do zrcatek ktere se jen po odemceni rozsviti |
Autor: | j.pajinek [ úte 28. led 2014 21:26:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
... ups... se přiznám že jsem to ,,,linej hledat,,, hodil do placu jako otázku někomu kdo to už dělal. Ale každopádně děkuji za postrčení a na youtube je toho až dost jak to dobře vypadá,nevím teda jak to pujde s místem v tapecu dveří ale zřejmě do toho pujdu.Jo to napojení od zrcátek mě také hned napadlo. Nejsem zastáncem tuningu jako - čiptuning,hrozné spojlery,barvy,neony,stroboskop a já ještě nevím co hrozného - mám rád takovou tu decentní dodělávku v podstatě to co značka dá do luxusní výbavy ovšem tohle vypadá dost dobře. Svícení do zrcátek jsem dělal do Mondea které jsem měl předtím,dal jsem tam smd diodu bílé barvy a docela to dost slušně svítilo vše jsem zalel tavnou pistolou a když si vzpomenu jak jsem dodělával piny do konektoru ve dveřích abych nemusel hnusně tahat kabel z kabiny tak mám ruce dodřené ještě dodnes. Jinak ta tvá kamera,,,Lukáši,,,je dobře schovaná,co to máš za tip. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ úte 28. led 2014 21:40:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000 |
uz nevim ale neco od gembirdu nebo jak se ta firma jmenuje EDIT: asi starsi model tady tehle > http://interlink.tsbohemia.cz/kamera-do ... 78205.html |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |