Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=6139 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Acer [ čtv 24. kvě 2012 22:00:18 ] |
Předmět příspěvku: | C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Zdravím Vás. Dne 18.5.2012 jsem zakoupil v AAA v Ostravě vůz a stal se plnohodnotným majitelem: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 110 BVM 5 Najeto 57,000 km. r.v. 2007 Cena: 139,000,- Na straně řidiče lehce promáčklé dveře v rohu hned u předního spoileru. Na straně spolujezdce škráblé "zadní dveře" *Po třech dnech ježdění odešla autobaterie, nahrazeno za novou "Banner" *Využil jsem jarní servisní prohlídky zdarma a nechal vůz zkontrolovat přímo u servisu Citroen. *Zjištěna lehká vůle u tyček stabilizátoru které způsobují lehké ťukání na nerovném terénu. *Nalezl jsem povolené pravé přední světlo, respektive plastové výstuže které jej drží byly prasklé a světlo šlo po otevření kapoty skoro vyndat. Opraveno provizorně navrtáním dírky a stáhnutím stahovací páskou. Doplnění chybějících plastových "čudlíků" do míst kde chyběly. Rád bych zjistil původ a co předcházelo těm prasklým dílům. Mám jen trošku obavy z té ceny, jestli to není po nějakém větším ťukanci, ačkoliv v servise nenašli nic vážného. Pokuď má někdo přístup ke zdrojům kde se obyčejný smrtelník nedostane (500,- je mi líto dávat), zde je VIN vozidla: VF7LA9HYC74660285 byl bych rád třeba i za kontakt na původní majitelku nebo prostě trošku informací z historie vozu. Doufám že zapadnu do rodinky a rád se zůčastním srazů, před tímhle jsem vlastnil firemní Peugeot 206+ (nový facelift) rv. 2010, najeto 17tis. Vzhledem k tomu že firma slábne, Peugeot musel pryč. Tohle nové auto na mě jeví dojem sportovního třídveře a oproti Peugeotu 206+ si nemůžu vynachválit prostornost. Řazení jako u Peugeotu. Překvapen jsem byl z tempomatu a omezovače rychlost, pěkná "fičura" Doufám že zapadnu do rodinky a rád se zůčastním srazů, před tímhle jsem vlastnil firemní Peugeot 206+ (nový facelift) rv. 2010, najeto 17tis. Vzhledem k tomu že firma slábne, Peugeot musel pryč. PS: Ještě dodám že jezdím s Brněnskou SPZ ačkoliv jsem z Frýdku-Místku. Pokud je někomu povědomá, klidně se ozvěte: 4B9 4921 |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 25. kvě 2012 5:52:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
svetla se lamou snadno staci lehky naraz, existuje original opravna sada cca 900 kc na jedno svetlo, puvodni packy se podle navodu urezou a prisroubuji se tam nove z opravne sady |
Autor: | Acer [ pát 25. kvě 2012 6:25:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Dobré vědět, jen to zatím nebudu moc hrotit, než ho panáčka pořádně zajedu Tak samo ty tyčky stabilizátoru, oprava jedné 1000,- CZK. Technik v Citroenu povídal, že pokud to neuletí (extrémní případ), tak se s tím dá v pohodě žít. |
Autor: | michal88 [ pát 25. kvě 2012 10:53:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
S tím ověřením a kontaktem na původní majitelku je to trochu složitější. Musel bys do Citroënu, kde se tento vůz servisoval, což pokud není servisní knížka, je to těžké. Ty informace o původu by Ti pak dali ne za poplatek. Samozřejmě, pokud musí daný servis zjišťovat, kde vůbec bylo tohle VIN servisováno přes oficiální zastoupení v Prahe, tak to něco stojí času a ten se platí. Ale zkus napsat nebo zavolat rovnou na zastoupení. Třeba Ti tyto inforace poskytnou (byť asi ne kontakt na majitelku, ale minimálně by mohli říci, kde, v kolika a jak bylo auto servisováno). Tohle je na to formulář: Kód: http://www.citroen.cz/kontakty/kontaktovat-znacku/kvuli-vozu/
|
Autor: | Acer [ pát 25. kvě 2012 11:30:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Servisní knížku to má, paní je tam uvedená. Bohužel uvedené telefonní číslo již neexistuje. Podle jména jsem ji nenašel ani třeba na facebooku. V Citroenu koukal, našel nějaký záznam o škodě 22tis a výjezd Citroen Assistance, ale podrobnosti žádné nenašel, přitom v jsou v systému Cebia 2 záznamy o nehodě a 3x info o tachometru, tak jsem měl trošku obavy. Garanční prohlídky absolvovala ale pak jak kdyby se slehla zem a již autorizovaný servis nenavštívila. Poslední záznam o tachometru v roce 2009 kdy měla najeto nějakých 19tis km. To by prý mohlo odpovídat nynějšímu stavu 57tis. Spíš mi šlo o to jestli to někde křapla, ať vím na co dát pozor či jestli tam nebyl nějaký vážnější problém kvůli kterého to prodala. Každopádně děkuji za novou informaci |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 25. kvě 2012 11:41:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
57 tisic za 5 let to je celkem malo hlavne na naftaka, mozna proto to nakonec prodala protoze to bylo nerentabilni |
Autor: | michal88 [ pát 25. kvě 2012 12:00:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Pokud to má servisní knížku a tys volal do servisu, kde auto bylo servisováno (a bylo tam i opravované po nehodě), tak by Ti měli říct, co na tom vyměňovali a dle toho si udělat i obrázek, jak moc to bylo bouraný. Paní asi jezdila max. po dobu záruky (2 roky) a pak jezdit přestala (nebo jezdila do jiného autorizovaného servisu a nepředkládala servisní knížku), což dělá hodně lidí. Každopádně, co na tom bylo měněné, by Ti měli říct jak v servise, kde to servisované bylo (v jiném ne, nebo za poplatek), ale to samé by Ti měli říct i na oficiálním zastoupení, protože aut. servisy musí tyto údaje posílat na zastoupení (i co bylo měněno nebo pokud servis opravoval na pojistné plnění atd. a eviduje se to pod VIN vozidla a jménem - stačí ale znát VIN). Horší je, pokud se nehoda stala a paní s tou opravou byla jinde, to nikde nezjistí, resp. mohla by to říci ta paní, ale pokud číslo neexistuje, nejspíš se to nikdy nedozvíš. |
Autor: | Acer [ pát 25. kvě 2012 14:17:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Havlicek.Lukas píše: 57 tisic za 5 let to je celkem malo hlavne na naftaka, mozna proto to nakonec prodala protoze to bylo nerentabilni Tak já na předešlém Peugeotu 206+ nalítal 17 tisíc od novoty po dobu necelého roku a půl. Jezdil jsem s ním jen do práce pár kilometrů.. nejdál byl asi v Luhačovicích či Brně a to jen zřídka.. tak mi těch 57 tis. přišlo tak nějak mým stylem jízdy normální Můžu tedy jen doufat že je vše ok 190km/h maximálka prověřena, také jsem zjistil že v zatáčce sem tam na kanálu uskočí zadek auta, ale nic hrozného. Jen nemám absolutně žádné zkušenosti s turbem. Předpokládám tedy že to dle mého odhadu sepíná na 2tis otáčkách a projevuje se znatelnou akcelerací, nic víc v tom zřejmě hledat nemusím. |
Autor: | michal88 [ pát 25. kvě 2012 14:54:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Při zabrání turba by mělo být lehce (skoro neznatelně) slyšet jakoby vysokofrekvenční pískání (do sedačky by to opřít mělo, ale tyhle motory už to mají vychytané, takže tah před a po záběru turba by měl být víceméně lineární). Teda asi záleží na odhlučnění a dál a dál, samozřejmě to nesmí být slyšet nějak výrazněji, to pak značí to, že turbo jde do kytek. Ale to bys poznal i na úbytku olejové náplně (i když, může být úbytek malý, ale náplň postupně ubývá). |
Autor: | Shefik [ pát 25. kvě 2012 15:08:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Turbo spíná nad 1500ot/min. Ale vzhledem k tomu, že tam je variabilní naklápění lopatek není náběh citelný. Je potřeba lít kvalitní olej a nechat turbo dotáčet. Někdo to špatně nazývá vychladnutím). Co se týká zadní nápravy. Taky mi to odskakovalo a pak začala náprava bouchat. Bylo to tlumičema a hlavně ztvrdlou gumou v horním uložení. Originál je dost tvrdý a vydrží jen pár let (vliv km je minimální). |
Autor: | Acer [ ned 27. kvě 2012 15:48:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Zatím jsem nezaslechl ani náznak nějakého pískání Nevím či je to dobře nebo špatně |
Autor: | Acer [ sob 04. srp 2012 17:46:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Dnes zakoupeno úspěšně zadní křídlo odtud: http://www.stylla.cz/citroen-9/c4-3dv-04-66/ Za přijatelných 1800,- . Kdybych to prý nebral přes aukro dal by mi jinou cenu. Pro kamaráda jsem vysmlouval křídlo za 1400,- na Peugeota 307. Křídlo je z pevného laminátu, vše lesklé a nepoškrábané. Kupodivu krásně sedí a drží i v nepřipevněném stavu jak přibité. Dostal jsem gratis tubu lepidla. Křídlo má na bocích plechové výstupky které se zahnou pod okno a rám. Dále má spoiler speciální důlky připravené na lepidlo. Právě jsem ho potáhnul karbonem a chystám se ven křídlo připevnit. Kdyby to někoho zajímalo, můžu dodat fotky. |
Autor: | troskalp [ sob 04. srp 2012 19:11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
Určitě sem hod fotky..coupé bez křídla vypadá divně.takové poloviční |
Autor: | Havlicek.Lukas [ sob 04. srp 2012 20:27:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
to kridlo se ti tak za rok mirne prohne uz sem jich par prohnutych videl |
Autor: | Acer [ sob 04. srp 2012 21:25:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C4 Coupé 3-dveřové 1.6 HDI 80kw 110 BVM 5 |
S tím karbonem jsem se dupal půl dne a stejně stojí za prd.. přemýšlím co teďkom. Koupil jsem v Tescu autosprej.. černý magic. metalíza .. a nebo mám ještě roli karbonu.. Zkuste mi pomoct s výběrem .. auto je komplet černé a víko motoru je v karbonu, mám to křídlo stříknout tím sprejem nebo zkusit na druhý pokus ten karbon? O normálním laku jsem ani nepřemýšlel.. kde lakovna, tam vyděrač Dík za tipy .. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |