Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
Právě je sob 23. lis 2024 2:56:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2012 22:15:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Také se podělím o pár fotek a poznatků mého "nezralého" Citróna ;)
Obrázek
Obrázek
Citroen Evasion 2.0HDi, 81kW, RHZ (8V)
Rok výroby: 2000
Najeto: 140000km (12.2013)
Počet míst v TP: 8
Tažné: BOSAL 1300Kg
Alarm: Jablotron
Okna: Přední elektrická, zbytek manualní

Úpravy:
- Chip na 97kW (by Straki007) - POROVNÁNÍ: http://youtu.be/Y3m3uuEUA2w?hd=1 - ZRYCHLENÍ 0-120Km/h @97kW: http://youtu.be/B46OAsPW5DQ?hd=1
- Subwoofer
- el.zrcátka připojená na central - VIDEO:http://youtu.be/an2VqeEwHK0?hd=1 - NÁVOD:http://blog.chury721.cz/?p=742
- Projektorové loga CITROEN na předních dveřích
- Autokamera - http://blog.chury721.cz/?p=385
- Automatický rozsvěceč světel

Plánované opravy:
- Opravit pravý nabouraný prah se šoupačkama(ty už mám)
- Jiný přední nárazník.
- Zprovoznit Webasto přes svoje ovládání (časové relé na impuls)

Historie:
Auto kupoval otec v ČR r.2003, já ho mám po něm od r.2010.
Co si vzpomínám, za dobu co měl auto otec se měnilo (kromě běžné údržby a drobností):
Spojka(kromě 2.hmot.setrvačníku), servo řízení, pravé zadní ložisko, přední tlumiče, levé rameno, rozvody.
Za dobu co ho mám já:
Alternátor, žhaviče, servo řízení ,řemenice klín.ř., hadice od IC, IC, elktromag.ventil turba, kotoueče (ATe) a destičky (Icer), zaslepení EGR ventilu.

Jinak s autem jsem spokojený, výkon je dostatečný(třeba oproti 2,1Td s se stejnýma KW).
Co chci to naložim, odvezu(když se nevejde čapnu sedačku a dám pryč nebo posunu o řadu dál). Pohodlí je bezkonkurenční.

GALERIE:
http://evasion.chury721.cz/galerie/?dir=photos

SPOTŘEBA:
Obrázek

CITROEN SERVICE INFO:
    Všeobecné:
    Datum počátku záruky: 18.4.2000
    DRUH VÝROBKU: OSOBNÍ VOZIDLO
    OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU: CITROEN
    MODELOVÁ ŘADA: EVASION
    TYP KAROSERIE: SEDAN RODINNÁ
    ÚROVEŇ VÝBAVY: HORNÍ SPODNÍ
    MOTOR: VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP
    PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ : MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5
    TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ: VELUR VERCORS "LH"
    BARVA ČALOUNĚNÍ: "FL"
    PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE): MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA ML5T
    MOTOR (TYP): MOTOR TYP EW/DW
    PŘÍDAVNÝ EMBLÉM: 2 0 HDI
    PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ: BEZ PŘÍD MONOGRAMU
    Výbava:
    TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ VELUR VERCORS "LH"
    ALARM: BEZ ALARMU
    ZAPALOVAČ CIGARET: PŘEDNÍ ZAPALOVAČ CIGARET
    ZADNÍ OPĚRKA HLAVY: ZAD OPĚRKA HLAVY SEŘÍDITELNÁ
    PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY: OPĚRKA HLAVY PŘED SEŘÍDITELNÁ
    ZADNÍ SEDADLO: ZADNÍ ODDĚL SEDADLA 3-MÍST
    PŘÍDAVNÉ SEDADLO: BEZ PŘÍDAVNÉHO SEDÁKU
    LOKETNÍ OPĚRKA ZADNÍHO SEDADLA: BEZ ZAD LOK OPĚR
    VNITŘNÍ ALARM: ZVUKOVÝ HLÁSIČ ZAPOMENUTÍ ROZS SVĚTEL
    KRYT ZAVAZADEL (TYP): KRYT ZAVAZADEL POHYBLIVÝ
    RÁDIO-TELEFON: BEZ PŘEDVYBAVENÍ TELEFONEM
    KRYT ZAVAZADEL: S KRYTEM ZAVAZADEL
    ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS: BLOK NAVÍJEČ PÁSU+2-BOD P BEZ NAV
    PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS: PÁS S PŘEDPÍNAČEM BEZ SIGNALIZACE
    PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA): ZEMĚ S CHLADNÝM PODNEBÍM
    RYCHLOSTNÍ STUPNICE: STUPNICE V KM/H
    VNITŘNÍ VYBAVENÍ (KLIČKY): PŘED KLIKY+ZAD S TÁHLY
    OTÁČKOMĚR: RUČIČKOVÝ OTÁČKOMĚR
    PŘÍPRAVA PRO RÁDIO: NAPÁJ ANTÉNY PŘIJÍMAČE VÝŠ REP PŘED/ZAD
    STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE): ŘÍZENÍ VLEVO
    DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ: MONTÁŽ DÁLKOVÉHO OVL
    PŘÍDAVNÉ TOPENÍ: PŘÍDAVNÉ TOPENÍ AUTOMATICKÉ
    VENTILAČNÍ JEDNOTKA: JEDNOTKA TOPENÍ 1 VĚTR OTVOR
    VYBAVENÍ PŘÍSTROJOVÉ DESKY: PŘED OK KRYT KLIM ZRNITÝ+OBÁLK
    OBMĚNA VNITŘNÍHO ZAŘÍZENÍ A VYBAVENÍ: OSAZENÍ STANDARDNÍ VNITŘNÍ VÝBAVY
    RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA: ČTEČKA KARTY+BODOVÁ SVÍTIDLA
    PRACOVNÍ STOLEK: BEZ PRAC DESKY
    OBLOŽENÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU: PANEL ZAD POSTR TEP V143 S REP BEZ KON
    SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY): 4 ČÍSELNÍKY
    REPRODUKTOR: BEZ REPRODUKTORŮ
    OVLÁDÁNÍ AUTORÁDIA: BEZ DÁLKOVÉ OVL AUTORÁDIA
    VNITŘNÍ OBLOŽENÍ ZADNÍCH VÝKLOPNÝCH DVEŘÍ: VNIT ZAD PŘEP KOBEREC F178
    OPĚRKA HLAVY NA PŘÍDAVNÉM SEDADLE: BEZ OPĚRKY HLAVY PŘÍDAV SED
    LOKETNÍ OPĚRKA NA PŘÍDAVNÉM SEDADLE: BEZ LOK OPĚR DOD SEDÁKU
    PYLOVÝ FILTR: BEZ PYLOVÉHO FILTRU
    OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE: OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE MANUÁLNÍ
    OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE: OVL PŘED SEDADLA SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ
    NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE: OPĚRADLO ŘIDIČE SKLOPNÉ
    NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE: OPĚRADLO SPOLUJEZDCE SKLOPNÉ
    DÍLY OBLOŽENÍ INTERIÉRU: OBLOŽENÍ STŘECHY BEZ TKANINY
    LOKETNÍ OPĚRKA PŘEDNÍHO SEDADLA: MONTÁŽ BEZ PŘEDNÍ LOK OPĚRKY
    UKAZATEL VNĚJŠÍ TEPLOTY: BEZ INDIKÁTORU VNĚJŠÍ TEPLOTY
    KOMPAKTNÍ DISK: BEZ MONTÁŽE KOMPAKTNÍHO DISKU
    ODKLÁDACÍ SCHRÁNKA: BEZ PŘIHRÁDKY
    SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA: MANUÁLNÍ OVL OTEVÍRÁNÍ ZAD OKNA
    SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE: OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE SEKVENČNÍ OVL
    SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE: OTEV PŘED OKEN SPOLUJ ELEKTRICKÉ OVL
    HODINY: DIGITÁLNÍ HODINY
    BEZPEČNOSTNÍ PÁS PŘÍDAVNÉHO SEDADLA: SEDÁK DOD NAVÍJEČ
    KOSMETICKÉ ZRCÁTKO: ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC BEZ OSVĚTLENÍ
    UKAZATEL HLADINY OLEJE: BEZ SNÍMAČE HLADINY OLEJE
    VYHŘÍVACÍ VLOŽKA: NEVYHŘÍVANÉ SED
    AIRBAG SPOLUJEZDCE: NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE
    KANÁL TOPENÍ: VEDENÍ TOPENÍ PŘED
    PALUBNÍ POČÍTAČ: BEZ PALUBNÍHO POČÍTAČE
    SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY: MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ
    OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA: BEZ OCHRANY PŘED MÍST
    ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ: BEZ AUTORÁDIA
    CHLAZENÍ KLIMATIZACE: KLIMATIZACE JEDNODUCHÁ
    TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI): BEZ REGULACE RYCHLOSTI
    OVLÁDÁNÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE: BEZ ZDVIH ZAŘ NA STRANĚ ŘIDIČE
    REOSTAT: S REOSTATEM
    REGULACE KLIMATIZACE / TEPLOTY: BEZ REGULACE KLIM /TEPL
    ÚLOŽNÉ PROSTORY (DALŠÍ): ULOŽNÉ PROST PŘED-ZAD DVEŘÍ PR A LEV
    AIRBAG ŘIDIČE: NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ ŘIDIČE
    KOBEREC: KOBEREC S OČKY F089
    ČASOVAČ OSVĚTLENÍ: BEZ ČASOVACÍ JEDNOTKY
    KONTAKT / SPÍNACÍ SKŘÍNKA: TRANSPONDÉR
    UKAZATEL TEPLOTY CHLADICÍ KAPALINY: INDIK TEPL CHL KAP+ČERVENÁ KONTROLKA
    OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ: UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ
    ZADNÍ OKNO (TYP): VYHŘÍVANÉ ZAD OKNO
    OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH): SKLOP SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY
    OKNO (TYP): PŘEDNÍ OKNO NEATERMICKÉ
    VOLANT: PĚN VOLANT
    ZAMYKÁNÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU: ODKLADNÍ PŘIHRÁDKY BEZ UZAMYK


_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek


Naposledy upravil chury721 dne ned 08. bře 2015 16:20:43, celkově upraveno 12

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: pát 17. kvě 2013 0:13:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Dlouho jsem nic nedodal ...

- Se zaslepeným EGR ventilem jezdím aktuálně za 7l/100km(město), v zimně se to malinko zvýšilo(bez zaslepení byla spotřeba skoro 8l).
Obrázek

- Minulou zimu mi zamrzla nafta z Benziny (nikdy už mě tam neuviděj) i přes to že jsem nešetřil aditivy. Pal.fitr vypadal moc hezky, proto teď mením 2x za rok.
Obrázek

- Letos jsem provizorně odpojil chlazení vracečky do nádrže(ale tak aby se to popř. dalo vrátit - plastovky debilní).
Obrázek

- Při vyšších ot. jak 2500 skočil motor do nouzového režimu, který odpojil spínání turba, takže auto skoro nejelo. Diagnostika hlásila nízký tlak v sacím potrubí. Kompletně jsem rozebral trubky překontroloval, ale furt to samé. Při jízdě byl trochu slyšet unikající vzduch. Nakonec po měsíci při výměně oleje na kanále jsem si všiml, že je zevnitř zaolejovaný nárazník. Po rozebrání byla na IC viditelná prasklina. Starší IC jsem sehnal za 1000,-Kč.
Obrázek

- Odešel mi snímač tlaku ve vstřikovací liště naštěstí diagnostika nahlásila přesně, takže jsem nehledal koupil kolem 3tis a vyměnil, docela drahota na takovou blbost.

- Odešlo mi čerpadlo v nádrži. Nejspíš vzhledem k zamrzlé naftě popsané výše (blikne rezerva hned jedu k pumpě - takže do sucha nikdy čerpadlo nejelo). Příznaky byly, že když jsem přidal nad 2500-3000ot., tak motor chcípnul a musel jsem počkat cca půl minuty než šel znova nastartovat (docela dobré při předjíždění - asi nějakej save mode). Diagnostika hlásila málo paliva ve střikovací liště, mysleli jsme si, že je prostřelený nějaký střik, což nebyl žádný po odzkoušení za 2tis. Další příčinu jsme označili Vysokotlaké čerpadlo nebo čerpadlo v nádrži. Šel jsem jednodušší cestou a vyměnil čerpadlo v nádrži a je po problému. Furt krásná částka oproti částce za vysokotlaké čerpadlo :-D
- Při montování nového čerpadla se asi špajcnul plovák, takže mě čeká ještě znova lezení do nádrže, takže zatím jezdím na kilometry. Vychází mi to na 1000km/1nádrž těsně než blkne rezerva :-)
Obrázek

Po roce mi odešel starší alternátor, který jsem sehnal (prý zánovní haha ... měl najeto tak 300tis), protože když odešel původní, tak měl rotor trochu vybroušený (odešel kolem 100tis-kvůli regulátoru), ale tento byl úplně vybroušený a bez uhlíků. Nový se mi moc kupovat nechtělo vzhedem k ceně a zase nějaký starší, abych dopadl stejně také ne. Tak jsem udělal z původního a tohoto alternátoru jeden. Z původního alternátoru nešel sundat rotor, tak jsem musel nechat nalisovat nové kroužky za 800,-Kč a z původního regulátoru byly uhlíky OK, ale regulátor KO. Jelikož byla plastová kostra tohoto regulátoru dosti vypaléná musel jsem použít původní. Přehození samotného pozdra regulátoru (zn. ST) byo dosti náročné, protože se musí dát pryč ochraná gumová hmota a potom "utrhat" 9 ocelových nožiček. K původnímu pouzdru se všechny nohy musely přivařit COčkem. Nakonec jsem vše podařilo a zalil jsem pastou Reinz.
Obrázek
Obrázek

- Tak jsem 28.6.2013 nádrž vyndal, protože půl roku jezdit ukazování paliva je fakt na palici :-)
Problém byl v odporové dráze plováku, přesněji jazýčku který po ní běhá, neměl dostatečný kontakt. Nejspíše se tak stalo když se plovák dával zpátky do nádrže. Nyní už konečně ukazuje 8-)
Obrázek

_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek


Naposledy upravil chury721 dne pon 11. srp 2014 4:27:47, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: ned 27. říj 2013 14:49:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Od včerejšího dne mám chip jednotky z 80kW na 97kW, brzy se podělím o pár zkušeností, spotřeba - výkon.
Každopádně dojem z první jízdy:
- Auto lépe táhne
- Turbo zabírá už od nějakých 1500-1600 ot. (předtím 1700ot.) a táhne až do 3000 ot.
- Možná by se hodila nálepka No-smoke, No-fun :D :D - když se tomu fakt šlápne na krk, tak to pěkně začoudí
- Asi budu častěji měnit kouče s destičkami :D
- A brzo i spojka, jelikož jí při 5tce s plným plynem občas protočim. Najeto cca 60tis, hold jí asi nadělal starý setrvák, který se při výměně nechal.

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=Y3m3uuEUA2w

_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek


Naposledy upravil chury721 dne úte 21. led 2014 18:42:16, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: ned 27. říj 2013 14:56:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
dotaz na zrcatka, nejake schema zapojeni??

planuju neco podobneho ale jen na central

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 21. led 2014 18:17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Pokusil jsem se to nějak znázornit v EAGLU(viz příloha). V podstatě se mění červeně zakroužkouvaná oblast.

Budu to co nevidět dělat také na P806, takže udělám i nějaké fotky, v podstatě je to jednoduché je potřeba aby do dveří šlo PLUS(+) natvrdo(normálně tam jde když je otočený klíček) = zrcátka pujdou bez klíčku. Jediné co by mohlo vadit že svítejí tlačítka, ale to nesežere nic.
Potom je potřeba 4diody nebo 2xdiodový můstek co vydrží velký proud. Já použil z ATX PC zdroje.
Z centralu je potřeba najít 2 kabely(impuls zavřít, otevřít), dájí se najít kdekoliv ve dveřích u řidiče a natáhnout je ke kabelum od přepínače na zrcátka.
Tam je potřeba diody dát za vypínač na kabely, které vedou do ovládací krabičky zrcátek. Pak už stačí jen k tomu připojit kabely s impulsy s centralu. Hotovo.

Jediná nevýhoda toho celého je, že když se rychle odemkne a zamkne auto, zrcátka se zaseknou v poloze kde byly. Stejně jako když se na tlačítku rychle zmáčkne sklopit-vyklopit. :)


Přílohy:
Poznámka: schema
zrcatka_evasion.png [14.88 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 21. led 2014 18:51:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak sice pozde ale prece, uz mi to funguje asi 2 mesice
trvale PLUS mam vyresene pres spozdovaci rele ktere se aktivuje az kdyz vuz zamkne (odemkne) a drzi seple asi jen 25 vterin
mam tazeny extra kabel do dveri ale slo by to i jinac
svoje schema rad poskytnu pokud budete chtit (je to vlastne to same jen doplnene o to rele)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 21. led 2014 23:50:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Odepsal bych dříve, ale nepřišlo mi upozornění musim se mrknout do nastavení :)

Tak právě takhle jsem si ušetřil tahání dalšího kabelu, použil jsem ten z klíčku jen jsem ho dal přes pojistku na stálé PLUS :)

_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: stř 22. led 2014 6:40:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
jenze tim jsou aktivni i okna a staci sikovnej dratek a clovek je ve voze asi za minutu

ono by to rele mohlo byt pod palubkou a z centralu jen privedene ovladani, tim odpada extra kabel do dveri

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: stř 22. led 2014 20:23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Tak já mám aktivní okna až po otočení klíčku, tímto předěláním(myslim že to byl bílý kabel), se aktivovaly natvrdo zrcátka a osvětlení tlačítek, nic víc.
K oknum vede další kabel o dost tlustčí.

_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: stř 22. led 2014 20:49:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
osobne sem to neskousel ale kdyz sem se na to dival tak u me to byl cerveny kabel k zrcatkum a byl rozdvojeny pro elektroniku okna na ridicovy dvere
tak nebo tak, oba jsme spokojeni :mrgreen:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: pon 27. led 2014 21:47:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. pro 2011 21:32:38
Příspěvky: 40
Kamera:
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Ještě jsem si dodělal takovou blbost - LEDkové logo, ve tmě to vypadá pěkně a hlavně to osvětluje povrch pod dveřma :)

ObrázekObrázek

_________________
Peugeot 305 - 1989 - 1.9D - XUD9 - nezmar
Citroen Evasion - 2000 - 2.0HDi - RHZ - 80kW @97kW
Obrázek


Naposledy upravil chury721 dne pon 11. srp 2014 4:30:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 28. led 2014 19:10:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Zdarec,prosim tě co to tam máš za logo,,,vypadá to dost dobře,,,zkus hodit ještě pár foto a info co a jak jsi kde zapojil a udělal.
Ahlavně kde jsi koupil. :shock:
Díkes... ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 28. led 2014 19:18:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
j.pajinek > skus hledat na aukru, nebo treba google myslim ze to je projektorove logo :lol:
PS: https://www.google.cz/search?q=projektorove+logo

a tady je moje verze kamery ve voze > http://havlicek-lukas.rajce.idnes.cz/Kamera/




EDIT:


chury721 >mas tam puvodni zarovkove svetlo nebo ne ??
j.pajinek > u C4 GP by to slo zapojit podobne jak klasicke osvetleni prahu pri otevreni dveri viz moje garaz C4

ja planuju dat nejakou vysocesvitivou LEDku (10mm) do zrcatek ktere se jen po odemceni rozsviti :P

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 28. led 2014 21:26:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
... :roll: ups... se přiznám že jsem to ,,,linej hledat,,, hodil do placu jako otázku někomu kdo to už dělal. ;)
Ale každopádně děkuji za postrčení a na youtube je toho až dost jak to dobře vypadá,nevím teda jak to pujde s místem v tapecu dveří ale zřejmě do toho pujdu.Jo to napojení od zrcátek mě také hned napadlo.

Nejsem zastáncem tuningu jako - čiptuning,hrozné spojlery,barvy,neony,stroboskop a já ještě nevím co hrozného - mám rád takovou tu decentní dodělávku v podstatě to co značka dá do luxusní výbavy ovšem tohle vypadá dost dobře. ;)

Svícení do zrcátek jsem dělal do Mondea které jsem měl předtím,dal jsem tam smd diodu bílé barvy a docela to dost slušně svítilo vše jsem zalel tavnou pistolou a když si vzpomenu jak jsem dodělával piny do konektoru ve dveřích abych nemusel hnusně tahat kabel z kabiny tak mám ruce dodřené ještě dodnes. :lol:

Jinak ta tvá kamera,,,Lukáši,,,je dobře schovaná,co to máš za tip. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Citroen Evasion 2.0HDi rv.:2000
PříspěvekNapsal: úte 28. led 2014 21:40:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
uz nevim ale neco od gembirdu nebo jak se ta firma jmenuje
EDIT: asi starsi model tady tehle > http://interlink.tsbohemia.cz/kamera-do ... 78205.html

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz