Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - ELM327
Právě je čtv 28. bře 2024 17:06:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 01. kvě 2013 9:09:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
ne chybu :lol: tu modrou vecicku

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 01. kvě 2013 9:39:19 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
No jazdim kazdy den. Zeby auto stalo 5 dni na parkovisku, tak to nie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 01. kvě 2013 12:31:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Havlicek.Lukas píše:
ne chybu :lol: tu modrou vecicku


:-D ... se zastav v Trutnově a já ti to klidně pujcim. Směr Kolín cestu nemám, minulý víkend jsem byl v HK, ale to jsem ještě neměl tu modrou věcičku.
Jinak co se pytle týče, tak si myslím, že i po vymazání chyby bude svítit, pokud nebude závada odstraněna. Nebo myslíš, že by ti to dokázalo říct podle kódu chyby, že je problém třeba v kroužku pod volantem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 01. kvě 2013 12:36:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
presne, pokud to umi vycist chyby rekne kde, vim ze mam 2 pytle jen nevim jestli tam jeste jsou :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: úte 14. kvě 2013 21:37:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Tak bez pytle by mela svitit kontrolka, i kdyz na Xantii taky kontrolku na pytle nemam (ale pytle mám)
Mám jeste takovy dotaz k samotny ELM, taky po vas chce pri kazdem pripojeni PIN Bluetooth? (Docela otravne)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 15. kvě 2013 8:25:20 
Offline

Registrován: sob 20. dub 2013 20:06:46
Příspěvky: 6
Samotný ELM pin nepotřebuje. ELM327 je jen jedna soucastka uvnitr a docela zajimava. Lidi který píšou, že to hodili do koše, zřejmě nevědí co vlastně dělá a slibovali si něco pro co nebyla stvořená. Záleží jakej máš uvnitř BT modul. Mám tu jeden, kterej PIN vůbec nechce. Spáří se ochotně s čímkoliv. Mě by to naopak nevadilo mít tam pin. Mám ten ELM modul trvale v autě a mám na něj trvale připojený vlastní palubní počítač, takže jsem ten BT modul vyhodil a připojil PP drátama, aby se mi na to nenapojoval kdejakej chodec s telefonem :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 15. kvě 2013 10:35:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Me slo o to, jestli to je normalni, ze chce furt kod pro parovani i kdyz ho v nastaveni mám sparovany a povoleny. Zadavani kodu pri prvnim sparovani beru, to vylucuje pripojeni nahodneho chodce z ulice, navic pri vypnuti klicku se modul odpoji, i kdyz na nem sviti LEDka.
Nebo jestli to chce kod proto ze ho vyndavam a on ma uchovane sparovane zarizeni jen v nejake RAMce, ktera se po odpojeni napajeni smaze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 15. kvě 2013 11:23:26 
Offline

Registrován: sob 20. dub 2013 20:06:46
Příspěvky: 6
Tak to ti nepovim, cinani dokazou vselicos. S jinym BT zarizenim ti to nedela? Nebo je mozny ze si ten BT modul nepamatuje parovani.

S tim odpojenim po vypnuti klicku je to sporny. Ono zalezi jaky vyvod diagnosticky zasuvky ten modul pouziva. Je na ni vyvedeno jak stalych +12 tak +12 po zapnuti zapalovani. Vetsina, ne li vsechny moduly ktere jsem videl, pouzivaji stale napajeni. Pak po vypnuti klicku se vypne komunikace s ridici jednotkou. Samotny ELM je porad pod proudem a komunikuje. Da se s nim pres terminal normalne komunikovat a nacist napriklad napeti palubni site a provadet ruzne konfigurace samotne ELM327. Jen data z auta nevytahne, protoze RJ motoru je vypnuta a ELM bude hlasit nemoznost pripojeni. Nastesti mam lehce rozebratelny modul, takze jsem si to napajeni prehodil jen na jiny vyvod konektoru, aby to nebylo stale pod proudem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: pát 17. kvě 2013 11:42:50 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Mám dva android fony, v oboch Torque. Povedzme týždeň chodím s jedným telefónom PIN pri párovaní s ELM opýta len raz, pri prvom párovaní, potom si ho pamätá. Ak ale potom vezmem druhý telefón, opýta PIN zas, zasa len pri prvom párovaní s tým druhým fonom. Potom keď vezmem zasa prvý mobil, musím PIN naťukať znova, bude to bez PINu dokial opäť nevymením fon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 4:08:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Jak tu někdo zmiňoval že to neumí vyčítat chyby, tak umí.
Půjčil jsem ten svůj BT modul kamarádovi který ho zkoušel ještě u jiného kamaráda na OII kde mu svítila kontrolka motoru a přes Torque zjistili, že má asi problém s FAPem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 7:20:26 
Offline

Registrován: sob 20. dub 2013 20:06:46
Příspěvky: 6
Samozrejme ze umi. Je to standardni soucast OBD2 - mode 03. Umi je i smazat - mode 04. Ale vsechno jen s jednotkou motoru. Napr BSI nebo ABS nacist neumi, ani k tomu nebyla urcena. Ale uz jsem to psal, ta ELM327 sama nic neumi, je to jen prevodnik ze seriovyho portu na OBD2. Vic zalezi na tom, jestli ta jednotka v aute ty data posila ven podle normy SAE J/1979.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: ned 11. srp 2013 15:58:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. lis 2009 11:59:12
Příspěvky: 65
Bydliště: Praha 9
Je to pěkný, ale na mém autě to po nastartování vůbec nechodí. Jen při zapnutém zapalování. Tudíž live data nemohu využít :cry: a to jsem se těšil, že budu mít na svém picássku otáčkoměr :cry: :cry:

_________________
Xsara Picasso 1.6HDi, 80kW, 2005, plná výbava - prodán
Dříve Xantia break 1.9TDi 1996 nádherné houpáníčko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: stř 14. srp 2013 16:34:31 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Ja mám Picasso 1,6HDi 66kW 2009 a elm327 ide ok, musí byť ale klúčik v zapalovaní a otočený, motor nemusí byť naštartovaný. Otáčkomer je funkčný.
Nechápem načo ti je otáčkomer pri vypnutom zapalovaní, veď keď je motor vypnutý tak neni sú žiadne otáčky, či som ťa nejako zle pochopil?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: čtv 15. srp 2013 9:47:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
ja to pochopil tak ze mu to ELM neukazuje LIVE data pri nastartovanem motoru, tudiz ani otackomer, i kdyz jede bud ma tu vec uplne mrtvou nebo otackomer stale ukazuje O tacek

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELM327
PříspěvekNapsal: čtv 15. srp 2013 10:10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
jar píše:
Je to pěkný, ale na mém autě to po nastartování vůbec nechodí. Jen při zapnutém zapalování. Tudíž live data nemohu využít :cry: a to jsem se těšil, že budu mít na svém picássku otáčkoměr :cry: :cry:


Tam bude něco špatně, vždyť kdyz náš klíček v druhé poloze, tak to je stejná poloho, do které se vrací po nastartování. Zkoušel jsi vyčíst chyby z jednotky? Svíti ti všechny "kontrolky" v Torque? Že jsi připojený k adapteru ale i adapter k ECU? Nebo zkus modul připojit do zásuvky až po nastartování. Mě někdy, většinou když zapnu aplikaci až během jízdy, tak to nejen déle trvá, než se spojí s autem, ale některé ukazatele, které mám nastavene neukazuji, většinou ty co malíi něco dočinění s palivem. Ale otáčkoměr mi ukazuje vždy. Aby jsi nakonec neměj špatný snímač otáček, ale to by snad jednotka poznala, že dodává palivo a motor by "neviděla" se točit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz