Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Otáčkoměr...




Právě je ned 18. srp 2019 5:52:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: ned 04. bře 2012 2:20:29 
Offline

Registrován: pon 10. říj 2011 22:07:54
Příspěvky: 20
Dobrý den chtěl bych do svého auta koupit,namontovat otáčkoměr jaké máte zkušenostï? jaký typ ot. se nejlépe hodí děkuji. picasso 2000 1.8 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2013 20:30:03 
Offline

Registrován: čtv 28. úno 2013 20:09:36
Příspěvky: 16
Take jse pridam. Nema nekdo detajlni foto originalniho otackomeru do Picassa ? Pri jde nejaky v Citroenu koupit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2013 20:35:44 
Offline

Registrován: stř 29. zář 2010 21:02:56
Příspěvky: 178
Bydliště: Chotěboř
V Citroenu dávají kapličku s otáčkoměrem před volant. Cena byla okolo 7 000 Kč i s montáží. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2013 2:00:32 
Offline

Registrován: čtv 28. úno 2013 20:09:36
Příspěvky: 16
jj Videl jsem nejake foto . Jen nevim zda je umisten na palubce nebo jen na kritu volantu.
Take Mi zajima jak slozita je jeho instalace .


Přílohy:
img0085a.jpg [81.97 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: úte 26. bře 2013 10:36:22 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
No mne v Citrene povedali, že sa nedá dokúpiť žiadny . Raz to vraj s niečim skúšali ale nefungovalo to. Otáčkomer som vyriešil pomocou ELM327(bluetooth verzia) a softu Torque. Vopruz je, že musím furt vyťahovať mobil z vrecka a štartovať aplikáciu keď sadnem do auta. Pridaná hodnota ale pre mňa je, že mi to ukazuje okrem otáčok aj teplotu chladiacej kvapaliny, Nm, HP, tlak na raile paliva atď.
Čaves!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: stř 27. bře 2013 1:42:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 522
Bydliště: Trutnov
Taky jsem mel v planu poridit nejaky ten BT modul (z Aukra za 3 stovky). Co jesste umi ten co mas? Jde s jeho pomoci vypsat chyby z jednotky, nebo povolovat treba changer, atp?

_________________
Moje C4 Grand Picasso 1.6 HDi 80kW 5st manuál 2008

Manželky C3 1.1 44kW 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: stř 27. bře 2013 4:24:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6691
Bydliště: Kolín
tyhle moduly pracuji na chipu ELM 327 ty nic nez Live data neumi
pokud chces neco menit nebo mazat chyby tak si musis priplatit za Lexii

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: stř 27. bře 2013 11:01:16 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Na mojom aute to zatiaľ žiadne chyby nenašlo tak môže byť že ich nájsť nevie alebo že fakt žiadne niesu, netuším. S tými live datami motoru súhlasím, povolovat changer to nevie určite.
Vie to robiť kadejaké grafy podľa hodnôt ktoré si určím, keď zapnem na tom androidovom fone GPS vie zaznamenať prejdenú trasu a výsledok zaznačiť do google earth. Viac som neskúšal, nemal som potrebu. Primárne je pre mňa možnosť sledovať otáčky a teplotu chladiacej kvapaliny a tlak turba. Je tam aj možnosť sledovať teplotu oleja ale toto mi nejako nezobrazuje. To kukam aby som vedel kedy mu už môžem šliapnuť na krk, kedy je už dosť teplý.
Som lama do áut tak sa mi nesmejte, ale bol som mierne v šoku z hodnôt tlaku paliva na raile, v pohode pri tlačení na plyňák aj 180MPa. Sa teraz už nedivím, že sú vstrekovače a vysokotlaké čerpadlo háklivé na kadečo, keď pracujú s takým tlačiskom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: stř 27. bře 2013 11:09:18 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Ináč mňa to ELM327 s bluetooth vyšlo na 22 Eur aj s poštovným, predával to nejaký maník tuto zo Slovenska. Po objednaní za dva dni doma. Neviem ako dlho treba čakať, keď si to človek objedná povedzme priamo z dealextreme. Soft Torque k nemu mám zadara.
V Citroene nevychádzali z údivu, ako ľahko sa dá prísť k otáčkomeru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: úte 07. kvě 2013 2:14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 522
Bydliště: Trutnov
marcel.tokar píše:
Na mojom aute to zatiaľ žiadne chyby nenašlo tak môže byť že ich nájsť nevie alebo že fakt žiadne niesu, netuším. S tými live datami motoru súhlasím, povolovat changer to nevie určite.
Vie to robiť kadejaké grafy podľa hodnôt ktoré si určím, keď zapnem na tom androidovom fone GPS vie zaznamenať prejdenú trasu a výsledok zaznačiť do google earth. Viac som neskúšal, nemal som potrebu. Primárne je pre mňa možnosť sledovať otáčky a teplotu chladiacej kvapaliny a tlak turba. Je tam aj možnosť sledovať teplotu oleja ale toto mi nejako nezobrazuje. To kukam aby som vedel kedy mu už môžem šliapnuť na krk, kedy je už dosť teplý.
Som lama do áut tak sa mi nesmejte, ale bol som mierne v šoku z hodnôt tlaku paliva na raile, v pohode pri tlačení na plyňák aj 180MPa. Sa teraz už nedivím, že sú vstrekovače a vysokotlaké čerpadlo háklivé na kadečo, keď pracujú s takým tlačiskom.


Pod čím jsi našel tlak turba? Zkoušel jsem si tam nastavovat různé ukazatele, ale u něčeho co jsem si myslel, že je tlak turba se mi ukazuje na budiku "Vacuum" a stále to ukazuje 0.7. Teploměr se mi taky nějak nedaří přidat vlastní, krom toho co tam už byl prednastaveny.

_________________
Moje C4 Grand Picasso 1.6 HDi 80kW 5st manuál 2008

Manželky C3 1.1 44kW 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: úte 07. kvě 2013 10:32:11 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Keď začne tlačiť turbo to Vacuum (asi podtlak) sa zmení na Boost. Hodnoty mi vedia vystúpiť na nejakých 1,2 baru tuším.
Teplota chladiacej kvapaliny je Coolant.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: úte 07. kvě 2013 21:19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 522
Bydliště: Trutnov
Teplota vím, že je budík pojmenován Coolant, ale nevím jak to mají pojmenované, pokud přidávám nový?
S tim turbem nevím, je fakt že většinou jsem jel po městě, když jsem to měl připojené, kde se turbo asi moc ke slovu nedostane, ale párkrát jsem jel i mimo město, a stejně tam bylo 0,7 :-( Při jakých situacích se ti tam něco ukáže?

_________________
Moje C4 Grand Picasso 1.6 HDi 80kW 5st manuál 2008

Manželky C3 1.1 44kW 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: stř 08. kvě 2013 12:05:08 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Nejako nechapem, co chces pridavat nove. Ked tam mas budik Coolant, na ktorom ti ukazuje teplotu chladenia, naco tam chces pridavat novy taky isty budik?
Pokial nemam otacky na volnobehu, kedy vacsinou ukazuje podtlak (vacuum) a nejaku hodnotu nula az minus mozno 1,0 baru, a ked stlacim plynovy pedal zmizne napis vacuum napise sa boost a podla toho ako mackam pedal a tlaci turbo tak sa menia hodnoty od nula po max 1,2 ale to uz musim stat na plynovom pedale.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: čtv 09. kvě 2013 20:31:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 522
Bydliště: Trutnov
Mám tam víc obrazovek s různými ukazatelů a teplotu jsem chtěl mít jak na te výchozí, tak i na jedné z těch dalších a nějak jsem nemohl najít položku s tím správným nazvem, ale už jsem to našel.
Nemáš odzkouseno co funguje a co nefunguje? Třeba napětí a teplota oleje mi nedělá nic. :-(
Nevíš co znamenají zelené položky v přidávání budíků?
Obrázek

EDIT: Tak jsem udělal screenshot za jizdy a turbo mi stejně nic neukazuje, resp. stále stejné hodnoty. Napadlo mě, jestli to nemůže být tím, že mám zaslepený EGR ventil?
Obrázek

_________________
Moje C4 Grand Picasso 1.6 HDi 80kW 5st manuál 2008

Manželky C3 1.1 44kW 2002


Naposledy upravil Zelych dne ned 12. kvě 2013 0:41:04, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otáčkoměr...
PříspěvekNapsal: pát 10. kvě 2013 7:56:37 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
No ja zaslepeny EGR nemam, ale neviem preco by to malo mat vplyv na tlak turba. Ale zhodou okolnosti dnes idem dat zaslepit, tak dam vediet, ci mi neprestalo ukazovat.
Ked spravne chapem o akych zelenych polozkach pises, tak to su prave tie, ktore torque s elm328 vie z ECU v tvojom aute vytiahnut. Napriklad oco ma picasso v benzine pri jeho aute viem aj nejake ine hodnoty, teraz uz presne neviem ktore, nejake cidla O2 alebo co to bolo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz