Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
MONTÁŽ MLHOVEK http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=849 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kedarek [ čtv 04. úno 2010 23:28:13 ] |
Předmět příspěvku: | MONTÁŽ MLHOVEK |
AHOJ,NEVÍTE NEBO NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENOST S MONTÁŽÍ MLHOVEK DO X1?NENÍ TAM PŘÍPRAVA,TAK BY SE TO MUSELO OD PIKY,POPŘ. JESTLI NĚKDO NEMÁTE PLÁNEK,JAK A KAM CO NAPOJIT.DÍKY.MLHOVKY MÁM PASUJÍCÍ DO VYLISKŮ V NÁRAZNÍKU. |
Autor: | roman_moty [ pát 05. úno 2010 0:34:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Všeobecně má x1 lepší přípravu než x2. Ve předu na pravé straně( za nárazníkem - pod podběhem) by měl být konektor do kterého se zapojí kabel k mlhovkám. Mělo by tam být nachystané a osazené místo pro relátko. Od relátka je tuším nutno natáhnout kabet k čudlíku na liště u hodin, nebo k páčce. Nejsem si přesně jist, ale na xantiaklubu je návod na montáž mlhovek - zkus pohledat tam. |
Autor: | kedarek [ sob 06. úno 2010 0:55:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Dík,mrknu na to,ještě mi prosím napiš,kde by se daly sehnat ty kabely,jsem na to analfabet,a jak dlouhý.A když bych to tahal k tomu vypínaři na přístrojovce,musím oddělat nějaký "koberečky"? |
Autor: | kapitán [ sob 13. úno 2010 17:27:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Předloní po defektu motoru jsem nebožtíka pežota 405 táhl na tyči z Boskovic do JH a v PE jsem utrhnul oko i s nárazníkem,a víš co bylo po stranách?Káblíky se zaizolovanými konci na dodatečnou montáž mlhovek,datum 1.registrace (výroby )měl 1988!!Z toho soudím že auto mladší to bude mít taky. |
Autor: | vita [ pát 09. dub 2010 18:47:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Já bych také potřeboval radu - chtěl jsem koupit nové mlhovky, ale na internetu mají jenom takové, které zabírají celou díru v nárazníku, zatím co já mám na autě plastový rámeček, ve kterém je uchycena obdélníková mlhovka. Na těch nových jsou nějaké příchytky, ale nějak je není za co uchytit. Zkoušel jsem to před obchodem vsunout do díry v nárazníku, ale nedařilo se mě to tam celé zasunout - asi se mlhovka vzadu dotýkala nosníků (nechtěl jsem to tam moc rvát, abych světlo nepoškodil). Řešili jste někdo tento problém? Jedná se o mlhovky CARELLO. |
Autor: | ok2ucx [ čtv 22. dub 2010 9:19:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
kapitán píše: Předloní po defektu motoru jsem nebožtíka pežota 405 táhl na tyči z Boskovic do JH a v PE jsem utrhnul oko i s nárazníkem,a víš co bylo po stranách?Káblíky se zaizolovanými konci na dodatečnou montáž mlhovek,datum 1.registrace (výroby )měl 1988!!Z toho soudím že auto mladší to bude mít taky. Chyba úsudku. Takto to vůbec nemusí být, skoro bych soudil, že starší auta budou po stránce kabeláže vybavena lépe a jak šel čas a šetřilo se více a více, kabeláž se optimalizovala. Příklad - který jsem viděl: X1 z roku 1995 (dovoz F) měla kabeláž kompletní, včetně přípravy na denní svícení. Stačilo by dopojit relátka, světla a tlačítko, všechno by fungovalo. Denní svícení jsem tam dodával, hračka, sranda na 5 minut práce. X1 z roku 1996 (dovoz A) už měla kabeláž "optimalizovanou", takže relé na denní svícení už nebylo kam zasadit. Mlhovky ale ještě přípravu měly. Kdysi jsem uvažoval o tom, že si je tam dodělám, ale pak jsem zjistil, že na těch 30 minut ročně, co najezdím v mlze, by to nebylo vůbec efektivní. A to říkám - příprava tam byla - bylo by to jednoduché. Ve tvém případě (příprava chybí) bych se tohoto vůbec nepouštěl. Vzhledem ke stáří uvedených aut, je skoro lepší si koupit novější model v lepší výbavě Pavel |
Autor: | jantar [ čtv 22. dub 2010 20:03:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Ja mam mlhovky CARRELO v narazniku ktery origo na mlhovky neni, ale mel tam prolisy. Ty jsem proriznul flexou. Zevntitr je naraznik (spojler) profilovanej tak jsem nakonec na par mistech vnitrni zebra provrtal a mlhovky pritahnul stahovacima paskama, drzi krasne a otevrit jdou. Nastaveni na vysku je OK bez nejakyho dalsiho bastleni. Ale pripravu jsem mel komplet, resp. si myslim ze ta moje s mlhovkama puvodne byla. Kupoval jsem ji lehce bouchlou uz s narzaniken z vrakace... |
Autor: | Technik [ čtv 30. zář 2010 10:41:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Zdravím chlapi a otevřel bych znovu toto téma. Také bych chtěl mlhovky domontovat. Nelíbí se mi tam ty dvě díry, co tam doposavaď mám. Akorát se mi nedaří najít schopného autoelektrikáře, který by neměl nějaký problém. Jeden mi to vrátil, že tam někde musí být schované kabely... Tak jsem je hledal, našel v pojistkovém prostoru v motoru ustřižené (nechápu, jak je hledal...). A pak se mi s ním už nepovedlo domluvit. Mám v kabině čudlík v palubce, jen to dotáhnout do konce, aby to šlo přes pojistku, relé a do světel a šel do toho proud. Je tu někdo šikovný, kdo se vyzná v elektrice v xantii z okolí Bruntálu? Případně bych někde po okolí dojel. Nemělo by to být na nějak dlouho, takže hádám, že by se u toho dalo kafe, s dotyčným pokecalo o xantijce... (práci bych samozřejmě ocenil). Díky za tipy, nebo případně rady a návody, jak to zbastlit sám. |
Autor: | Pucholt [ ned 10. říj 2010 9:28:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MONTÁŽ MLHOVEK |
Do Xantie (X1 1997) jsem neoriginál mlhovky domontoval. Můžu potvrdit, že příprava čili kabeláž tam už byla, takže stačilo mlhovky osadit shodnými zásuvkami aby pasovaly do těch origo konektorů, přidat relátko do patice a vyměnit páčku rozsvěcování světel za jinou, která byla již s vypínačem mlhovek. Nejtěžší asi bylo vyřezat otvory pro ty neorigo mlhovky aby na auto pasovaly...nechtělo se mi sundavat nárazník, tak jsem to pidlil přímo na autě. Ještě starší Xantie mají zapínání předních mlhovek tlačítkem vlevo na palubní desce, příprava tam taky je, v plastové záslepce je zapíchnut konektor kabeláže pro přední mlhovky. Takže u ještě starších modelů se nemusí měnit páčka ovl. světel, ale stačí jen vytáhnout záslepku s konektorem a nahradit ji tlačítkem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |