Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Motor v nouzovem rezimu, diag ok, netahne
Právě je sob 23. lis 2024 20:11:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 24. lis 2010 11:38:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 9:42:24
Příspěvky: 86
Berla 2.0HDi na me rozsvitila kontrolku motoru a prestala tahnout. Muj OBD kabel nepomohl, protoze hlasil chybu lambda sond. Profi diagnostika ovsem nahlasila akorat tak chybu spinace spojky (vymenili jsme). Ale kdyz se dal prikaz smazat vsechny chyby, tak kontrolka zhasla na cca 100km. Pak to same.

Tedy kamos v servise se jal zjistovat voco-gou. EGR ventil ne moc cistej, ale nijak zasadne zadelanej. Za turbem slusne oleje a turbo se jevilo jako prizadřené. Tedy jsme nechali udelat jeho repasi. Repase za 9t. Dalo se turbo zpet, Berla jela, po par km zase kontrolka motoru a zase netahne. Diagnostika nic neukazuje. (krom toho, ze jeden ze vstrikovacu je trochu slabsi, ale nijak vyrazne, cisla tu ted nemam po ruce. Jeste jsme prohazovali ruzne cidla vahy vzduchu atd. z druheho Berlinga a nic. Pak teda idea, ze zajedeme k typkovi, co ma origo diagnostiku na Citroeny, jestli neco neukaze. Nic.

Posledni idea byla vymenit EGR, ale podle diagnostiky maka, je slyset ze cvaka a kamos na to ma nejakou podtlakovou pumpicku, kterou umi EGRem zacvakat. A ikdyz nebyl uplne vyndanej, tak po odpojeni hadic bylo videt ze neni nijak zvlast zasranej.

Jinak se k tomu slusne, jezdim do 100km/h, po jizde nechavam vydechnout, do nafty pridavam VIF. Najeto 100tkm.

Proc to pada do nouzoveho rezimu a na diagnostice neni nic videt ?
Ma nekdo napad, kde dal hledat ?

_________________
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
Obrázek Smart 0.8CDi 2000 - Protitanková střela schopná opětovat palbu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 24. lis 2010 19:27:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
v orig citroenu jsi byl? přišli na něco?u mě toto udělal 2x už Eger Ventil tak jsem ho už 2x měnil poprvné asi v 95 t. km a pak asi ve 150 t. km a aztím vše ok.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 24. lis 2010 21:44:56 
Offline

Registrován: úte 03. lis 2009 9:22:51
Příspěvky: 207
Jáký máš vstřikovací systém pokud Bosch tak bych zkusil čerpadlo v nádrži sám jsem s tím laboroval není to ani dva měsíce,když byl studenej tak šel na max 1800 ot.min ohřátej do 2500 ot.min, a párkrát to i zdechlo a nešlo natočit až po nějakých 2-4 minutách dvakrát se rozžala i kontrolka diag motoru. Když jsem byl u kamaráda na origo diagnostice tak ukázala něco jako nízký tlak paliva nebo tak něco. Musel jsem shodit nádrž a vykuchat čerpadlo na spodku čerpadla je silonové sítko taková punčoška a ta byla zasr. ..... takovým černým mazem.Takže jsem to vyčistil vytřel jsem nádrž a namontoval zpět a chodí to v pohodě Známý mechanik potvrdil že to je bordel z nafty ty jejich slavné euroekologické srágory totiž když nafta dýl leží v nádrži na pumpě tak to sračkovatí bohužel nic tomu nezabrání. Taky naftu dopuju VIFem a snažím se tankovat tam kde vím že se o naftu starají.

_________________
Peugeot 807 2 hdi 100 kw šesti forf FAP

Bylo :Berlingo 2.0 Hdi r.v. 2000 malej stěhovák
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 25. lis 2010 13:04:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 9:42:24
Příspěvky: 86
Tak dekuju vsem, kamos na to vcera vecer, zda se (zatim dobry), prisel. Zasranej EGR ventil. Stacilo ho vycistit a uz to jede. Uvidime jak dlouho, kazdopadne kdyz se to ukaze znovu, tak po tom hned pujdu jako po prvnim.

Dost zklamani teda, tohle je evidentni chyba softweru v ridici jednotce, protoze to padne do nouzovyho rezimu a neni videt vubec proc. A kdyz je EGR nefunknci uplne, tak to ale videt na diag je. Vsechny chyby prece musi byt reportovane do pameti zavad. Neexistuje takovato varianta. Navic ten EGR podle dostupnych diagnostickych nastroju (ta pumpicka s podtlakem) nejak fungoval a po oddelani hadic se nezdal byt nijak extra zasranej.

Takze mem vycisteny EGR ventil a repasovane turbo asi o pul roku driv, nez jsem chtel. S prednimi lozisky, cepem rizeni za 17t.

Jak se ptal Ice, do origo servisu nejezdim. Sazim spis na cloveka nez na origo monterky a toho mam v servise v Podebradech. A vim, ze se na nej muzu spolehnout a jeste jsem mel nahradni auto zadarmo (krom nafty).

_________________
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
Obrázek Smart 0.8CDi 2000 - Protitanková střela schopná opětovat palbu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 25. lis 2010 20:09:45 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
tak to maáš good. U mě taky byl 2x K.O. EGR ventil, motor mám čipnutý a tak jsem ho ani nezkoušel čistit ale vždy nový po 50 tis.km. Vím že se EGR ventil dá zaslepit ale mechanik mi to nedoporučoval


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz