Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
žádný výkon motoru http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=120&t=1433 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | -=Ice=- [ ned 16. kvě 2010 19:43:32 ] |
Předmět příspěvku: | žádný výkon motoru |
zdravím, dneska z ničeho nic během jízdy, nijak agresivní ani jsem nevytáčel motor přes 2.500 otáček najednou jakoby byl výkon motoru v nozovém režimu bez turba. motor nejde do otáček maximálně se nechá točit v zátahu tak do 2.500 ot. a na volnoběh maximálně 2.750 otáček. na palubce auto nic nesignalizuje. zkusil jsem i auto vypnout a za 5min nastartovat znova ale situace se opakoval. Zkusím ještě zítra jak si auto odpočine. Napadá někoho co by to mohlo zapříčinit? Kde by mohl být problém? před cca rokem mi takto odešel eger ventyl ale to mi signalizovala i palubka symbolem klíčku. Řešil někdo tento problém? Jedná se o C. Berlingo 2005 2.0 HDi. děkuji. |
Autor: | -=Ice=- [ úte 18. kvě 2010 11:11:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
byl jsem v jedno menším servisu co maji diagnostiku a vypadá to zase na egerventyl - ukazovalo to nějaké dvě chyby eger. pak jsem byl v servisu orig citroen kde mi to před rokem a půl měnili zda je na to zákura tak mě vyhodili že nemám šanci uspět, že je jen rok na materiál a půl roku na práci. Je to tak? nebo se mě jen chtěli zbavit? tak jsem šel znovu do toho původního servisu aby mi to tam opravili a ve čtvrtek bych měl přistavit auto tak snad to bude jen tím a autí bude zase jezdit jak má. na ten eger co odešel jsem najezdil asi 50 tis. km. |
Autor: | majcherisko [ úte 18. kvě 2010 11:58:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
nech ho zaslepit a mas klid |
Autor: | -=Ice=- [ úte 18. kvě 2010 17:55:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
toto mi taky navrhovali ale prej to nedoporučuji. jak se bude pak chovat motor a ta soustava když to bude zaslepené? co pak hrozí? |
Autor: | cukrar [ stř 19. kvě 2010 23:22:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
-=Ice=- píše: toto mi taky navrhovali ale prej to nedoporučuji. jak se bude pak chovat motor a ta soustava když to bude zaslepené? co pak hrozí? http://www.kadett.cz/technika/egr.htm |
Autor: | -=Ice=- [ stř 19. kvě 2010 23:36:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
díky za link. zajímavé počtení. zkoušel to někdo už na 2.0 HDi? přece jen je to víc modernější motor s elektronikou. ale snad by taky neměl být problém. |
Autor: | majcherisko [ čtv 20. kvě 2010 11:41:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
nevim,me se to chova uplne normalne.mel jsem stejnou zavadu a nakonec to bylo snimacem tlaku v sani.ale nejdriv jsem vyzkousel zaslepit egr a uz tak zustal . edit: mam to na 2.0 Hdi 80 kw |
Autor: | -=Ice=- [ sob 22. kvě 2010 14:01:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
já to neriskoval s tím zaslepením a nechal jsem dát nový egr ventil a s prací mě to vyšlo vč. diagnostiky (zdrarm) na 4.000,- kč. původní vydržel 50 tis. km asi. auto je čiplé a tak jsem nechtlě ryskovat "jen" zaslepení Egr ventilu. tak snad bude na delší dobu klid. |
Autor: | Garfild [ čtv 14. říj 2010 19:24:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
Mám dotaz. Má to někdo udělaný na 1,6 HDI???? |
Autor: | Berlinus [ úte 18. led 2011 1:46:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
Tak se mi to stalo taky a to 2x vzdy pri -18 a pri docela velke mlze zacal jsem predjizdet a po pridani plynu jsem se radeji zaradil z5 po vypnuti motoru a asi hodine stani uz bylo vse ok a ted co je tepleji uz o tom nevim |
Autor: | Frodos [ pon 01. kvě 2017 14:25:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádný výkon motoru |
Tak Vám přispěji k tématu... měl jsem taky tento problém a na Diag. mi to hodilo chybu EGR ačkoliv je to mechanická záležitost. Po pročítání různých příspěvků jsem nechal zaslepit EGR a závadu to neodstranilo. Téměř všechny příspěvky na ucpaný, či zaseklý EGR odkazují. Zaslepení bylo dost náročné pro technika, jelikož je k EGR hodně špatný přístup a šrouby na přírubě orezlé a vypálené( proto jsem to nedělal sám). Tak jsem si domlouval známeho, aby mi kdyžtak půjčil svou funkční váhu vzduchu a ještě selenoid. Jenže měl sám svého Partnera 2,0HDI v servisu, nechtělo se mi na něj čekat a tak jsem pročítal fóra a zjistil jsem, že se tu řešilo podobné a to vyčištěním váhy vzduchu problém odstranili. Tudíž jsem vyndal váhu, vyčistil technickým benzínem a ejhle.... motor má tah lepší než před závadou!!! Lepší ale kvůli zaslepenému EGR ventilu, kdy motor tahá hezky od spodu. Proto rada, nevěřte diagnostice úplně vše. Soustava ovládající turbo je asi né přesně diagnostikovatelná!!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |