Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Vhodná Autobaterie Berligno rv.2005, 2.0 HDi
Právě je ned 24. lis 2024 3:28:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 26. led 2011 15:13:07 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
Zdravím,
chci se zeptat jakou vhodnou autobaterii použít do Berlinga 2.0 HDi, r.v.2005. ta současná asi už dodělává. sice mě nenechala ve štychu ale už to startování za mrazů je podstatně horší i když jsem ji dobil na nabíječce 24 hodin. současná je tam nějaká Varta 680A startovací proud jinak není popsaná co je to zač. má jen průzor do baterie a prej se mění to co tam vidíme. ze zelené - červené - až do černé a mi už ukazáje jen černě. čili tipuji že před koncem životnisti. co jsem se ptal v obchodě tak nebyly ochotni vylézt ven a změřit ji v jakém je stavu prej to jen ukáže něco co není směrodatné. že tím zjistí jen že je totálně k.o. či ne. čili když už by netočila vůbec. to tam nemusím chodit, dám ji nabíječku a uvidím. prostě odborníci.

takže jsem se koukal jinde a rád byh šel přes 72Ah a 700A startovací proud ale zase aby mě to conově nezrujnovalo. jaká nejýkonější tam vleze popř jakou to ještě utahne alternátor. popř rozměry aby se tam vůbec vměstnala.

zaujala mě tato:

http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobater ... -12v-75ah/

http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobater ... -s-p-750a/

http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobater ... -s-p-740a/

http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobater ... -s-p-830a/

http://www.nakupka.cz/vyrobek/autobater ... -s-p-800a/


cenové rozmezí 1500 kč - 2500 kč. otázka je zda má cenu brát nějakou dražší zda bude kvalitnější a další otázka zda budu mít auto ještě tak dlouho abych ji využil. 5 let snad si ho ještě podržím


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. led 2011 19:51:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
i bezudrzbove baterie s magickym okem potrebuji obcas skontrolovat - skusil bych kouknout pod samolepky mely by tam byt vicka na clanky - sundat a popripade dolit destilkou dokud se nezaplavi vsechny clanky

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. led 2011 0:50:38 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
kouknu i na to ale všichni mi tvrdí že 5 let když vydrží je to spíš ojedinělé. proto se ptám jakou popř novou když tato by byla už nepoužitelná.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. led 2011 16:23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 22. říj 2010 9:50:47
Příspěvky: 46
Bydliště: Roudnicko
Já bych doporučil tuto: http://www.autola.cz/5135-bosch-silver- ... -s4-60-ah/
Měl jsem jí ještě v té starší verzi a vydržela mi přes 6let v kapacitě 52Ah.
Teď byl v autotipu uveřejněn ADAC test a umístila se na druhém místě, jako první byla pro mě neznámá Moll M3Plus
http://www.fm-autodily.com/autobaterie- ... -1237.html

Prý se dokonce montuje jako prvovýroba vw,porsche...
Až mi odejde moje 45Ah sériovka Tudor, tak bych se jí nebál vyzkoušet :-)

_________________
Berla 1,6 16V "multišpajz" 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. led 2011 18:35:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 22. říj 2010 9:50:47
Příspěvky: 46
Bydliště: Roudnicko
Takže jsem hledal, co mám od výroby za baterii a ten Tudor se vyrábí v Indii a tady tyto baterie známe my evropané jako Exide Bateries, kterážto v testu ADAC totálně propadla. :shock:

A ještě jsem hledal a našel toto : http://www.autobaterie.com/hledani/baterie/osobni
Což znamená že u 2,0HDi je origo od výrobce 66Ah
u 1,6i 16V je origo 44Ah , což opravdu odpovídá tomu, co tam mám na originálu.

_________________
Berla 1,6 16V "multišpajz" 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 16:31:44 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
Dnešní noc na horák a na teploměru -17°C a ráno ani tuk nastartovat. Dokonce to nešlo ani na kabely z druhého auta první pokus škoda Fabia motor se ani neprotočil téměř. druhý pokus Audi A6 dízl asi 1.9 ale ani na jeho velkou baterko se to netočilo jinak. nehrozilo nastartovat. pak zoufalý pokus hodit to na lano a roztahnout. Má 2.0 HDi katalizátor nebo může mu ublížit roztažení? Roztahoval jsem to na téměř ledě a tak kola se moc točit nechtěla a byly dost zablkované a tak jsem lítal ze starny na stranu, silnice mírno s bočním náklonem ale nakonec to chytlo cca na 400m. Jak jsem pak už ujel asi 5km a nechal tam auto stát asi 2-3 hodiny tak pak už jsem ho natočil na prní tuknutí. na baterce je jen vidět že je to Varta a 680Ah startovací proud jinak nic a okýnko průzoru černé. tak jsem zvědav jak to bude zítra ráno to asi bude teplota podobná. Ještě zkusím dneska zajet na benzínku a nalit do nafty aditivum tak jsem zvědav. já se spíš díval po bat s maximální kapacitou než to co je tam originál. tak je otázka jaká tam může být maximální baterie a kolik dává max alternátor? 90A ? Nikde jsem to nedokázal najít. díky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 17:11:39 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
Tady jsem dohledal fotku současné baterie. Já ji neměnil ještě takže tipuji že tam bude původní.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. led 2011 18:17:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 22. říj 2010 9:50:47
Příspěvky: 46
Bydliště: Roudnicko
Já bych tam dával baterii max. o pár Ah silnější, neboť když potom v zimě jezdíš okolo komína, tak tu baterii nikdy nedobiješ, čímž jí zlikviduješ stejně dříve, než za 5 let a více ( to kdyby jsi dodržel udávanou kapacitu od výrobce ).
Podle mě je to zbytečný vyhození peněz dávat třeba o 6Ah a více. raději si kup některou z výše mnou uvedených a budeš mít klid. ;)

_________________
Berla 1,6 16V "multišpajz" 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. led 2011 10:25:19 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
tak nakonec jsem tam dal aditivum od sharonu co měli na benzínce. a druhý den už bez větších problémů to nastartovalo bylo zase -17°C a na druhý pokus už to šlo, dneska ráno podobně. zkusím kouknout zda se dá batešrie nějak dolít destilka ale vypadá že je ještě ok že problémy se stary byly vždy při mrazech ale i tak na zimu baterii dobíjím. ono kyby v autě bylo jen to co tam patří a ne dalších X spotřebičů navíc tak by baterie stačila ale v mám případě určitě jíd to silnější jak klekne.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. úno 2011 2:39:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. lis 2009 3:21:53
Příspěvky: 145
Bydliště: Soběslav
pred zimou jsem koupil novou baterii
je to 74ah a po startu v -10 mam dobyto po 7km jizdy
takze si myslim ze jsem v pohode

_________________
Berlingo Feel XL 01/2019 1.5 BlueHDi 130k

C1 01/2017 1.0

Fiat Ulysse II 2,2JTD 2005 je to jako C8 :-) - Prodano 177 tis

Berlingo 11/2001 2.0 HDi 90HP - Prodáno na tachu 305 tis

CX 2.5 GTi jiz v automobilovem nebi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. úno 2011 18:42:10 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
tak jsem koupil destilku, strhl nálepku a z bezudržbové baterky udělal udržbovou a dolil do ní destilku asi 3/4 litru se tam vlezlo, čočka k nahlédnutí se nijak nezměnila tak uvidím zda a jak se bude baterka chvoat v terénu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. úno 2011 22:54:34 
Offline

Registrován: pon 18. říj 2010 6:23:01
Příspěvky: 47
Teoreticky jsi ji měl promíchat s kyselinou-nabíjením.Dnes snad už nebude taková zima aby ti to zmrzlo.Ale dík za radu-taky mám tzv.bezúdržbovou-aspoň vím co mám časem dělat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. úno 2011 10:28:43 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
jsem ji dolil a pak ještě jezdil tak snad se to promíchalo. dneska rano tolik nemrzlo a nastartoval jsem sice to dýl točilo ale naskočilo. uvidííme další dny. snad se to za jízdy dobije naplno.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. úno 2011 12:36:05 
Offline

Registrován: stř 11. lis 2009 13:21:19
Příspěvky: 52
Dneska jsem kouka, v ATU maj akci, měření autobaterií zdarma.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. úno 2011 22:21:39 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 1:03:55
Příspěvky: 320
tak dneska opět, před chvílí jsem nenastartoval. bral jsem ted u Shelky a ještě dal do nádrže kalíšek adivita a to je venku asi jen -6 °C uvidíím ráno zda to pude natočit či ne, ještě mám domluvené druhé auto že mě bud nahodí přes kabely, kdyby byla baterka k.o. a nebo rotahne to by zase ukazovalo na naftu. Acho jo, to jsem dneska jel několikrát a vždy natočil a ted zase budík a akontrolky jen blik blik a stěrače se sami zaply.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz