Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Svítí kontrolka vstřiku Berlingo 1.6 benzín+lpg




Právě je pon 21. říj 2019 23:19:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 12:58:22 
Offline

Registrován: ned 23. říj 2016 12:49:05
Příspěvky: 1
Zdravím všechny na foru a rád bych se poradil.Asi měsíc jsem majitelem berlinga a už mám problém.Začala mě svítit kontrolka vstřiku.Včera jsem chtěl odjet nakoupit a jak jsem nastartoval tak začala svítit kontrolka vstřiku a asi to jelo na 3 válce nebo aspon se to tak chovalo protože se auto třepalo.Dnes jsem potřeboval přeparkovat a auto chytlo normálně ale kontrolka zustala svítit.Auto je na lpg ale plyn mě dosel tak jsem ted jezdil na benzín.Nerad bych podpalil ventily tak jsem se chtěl zeptat na zkušenosti.Po celou dobu to jezdilo jak na benzin tak na plyn.Děkuji za radu.Berlingo je 2006 rok.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2016 16:03:36 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 17:00:50
Příspěvky: 11
Kdysi jsem si koupil Xsaru Picasso1.6 na LPG a záhy po ránu když bylo tak 5°C po nastartování 5-10vteřin běžel normálně a pak se začal třást jak šel na 3 válce a vyskočila hláška závady motoru, po vypnutí a zpětném nastartování už šel motor normálně a po přepnutí na plyn taky, nutno podotknout,že hláška závady zmizela.
Samozřejmě že příští ráno i další dny se to opakovalo pokud teplota spadla na 5°Ca níže. Ještě před tím jsem pozoroval když jsem nastartoval a nebo když teplota byla třeba 8-10°C, že motor jako by se lehce třásl ,ale závada nevyskočila a záhy se motor uklidnil a šel normálně. dneska vím že to byli podpálený ventily (tedy jenom jeden po rozebrání) a že se závada postupně zhoršuje ale jinak auto jezdilo normálně žádná trvalá závada nesvítila a na STK jsem normálně procházel až na to že se v holansku rádi auta zbavily a dovozce se ani slovem nezmínil, koupil jsem ho začátkem listopadu a závada se začala projevovat koncem měsíce !! V létě když bylo 18-20° strtovalo bez problému,než jsem dal novou hlavu uplynulo další dva roky! Nikdy to nezačně najedou a naplno vždy je to takoví plíživý vždyť i ty sedla ventilů se zatloukají postupně !!
Jo a nevíte náhodou co za katalyzátor v tom našem benzínu máme jestli je keramický a nebo oceloví !!!

_________________
Citroen C4 GP 2.0 i 103kw + LPG Elpigaz BMP 6 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz