Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Palivo 98 /100 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=118&t=808 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Relaxcz [ čtv 28. led 2010 16:49:53 ] |
Předmět příspěvku: | Palivo 98 /100 |
Jezdí tu někdo na 98, nebo 100 benoš? Je to znát jinde, než na ceně? |
Autor: | Rozmy [ čtv 28. led 2010 17:23:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
občas natankuju Carrera 100 od ÖMV . Je to poznat také na spotřebě. Zatím jsem ji natankoval třikrát (né po sobě) a pokaždé se mi zvedla o skoro litr spotřeba:( Stejnou zkušenost mám už z Fiatu Punto, kdy jsem jezdil standartně za 6,2l a po natankování Shell V Power Racing jsem jezdil za 7l. Co se výkonu týče, tak jsem nepoznal nic. |
Autor: | Mikra [ čtv 28. led 2010 18:57:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
Je to logické. Víc oktanů = víc korunek + větší spotřeba = ještě víc korunek. A TO SE VYPLATÍ! |
Autor: | Relaxcz [ čtv 28. led 2010 22:43:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
Kolega z práce si koupil Pandu (Fiat) 1.2 a v návodu má, že palivo nejméně 95 oktanů. Tak to krmí "silným" benzínem. Jen mě zajímalo, jestli jsou zkušenosti s Berlingem a případný efekt. Ale vidím jen vítr v peněžence. |
Autor: | -=Ice=- [ čtv 28. led 2010 23:39:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
testoval jesm jednu nádrž na Shell Vpower Diesel a bylo to horší, vyšší spotřeba nejelo to tolik jak na "normální" naftu. takže do berle 2.0HDi již nikdy více. ale zase mám opačné zkušenosti na předešlém autě benzín tam jsel bral jen Shell Vpower Racing ( ne ten 100 ale ten slabší ) a bylo to fakt znát, min o litr až litr a půl nižší spotřeba a dojezd min o 150 km delší takže tam jsem byl max spokojený tam se to i při vyšší ceně vyplatilo. Ale to šlo o benál. |
Autor: | Relaxcz [ pát 29. led 2010 18:19:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
Hele ICE- nenadsadil si trochu s tou spotřebou a dojezdem? O litr až 1.5l míň na 100 jen díky změně paliva- tomu se mě nechce věřit. |
Autor: | cukrar [ pát 29. led 2010 19:55:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
-=Ice=- píše: testoval jesm jednu nádrž na Shell Vpower Diesel a bylo to horší, vyšší spotřeba nejelo to tolik jak na "normální" naftu. takže do berle 2.0HDi již nikdy více. ale zase mám opačné zkušenosti na předešlém autě benzín tam jsel bral jen Shell Vpower Racing ( ne ten 100 ale ten slabší ) a bylo to fakt znát, min o litr až litr a půl nižší spotřeba a dojezd min o 150 km delší takže tam jsem byl max spokojený tam se to i při vyšší ceně vyplatilo. Ale to šlo o benál. A kde čepuješ teď? Mě příjde, že je to jedno- nepocítil jsem nějak výraznej rozdíl-max. dražší Nafta nebo levnější. Teď jsem akorád slyšel že BENZINA má nejvíce kontrol tak proto to nešidí--- ale co je na tom pravdy bůh ví. |
Autor: | -=Ice=- [ pát 29. led 2010 20:48:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
je to tak. svého času sem si to k tomu auto psal poctivě při každém tankování i s cenou, litrama a kylometrama. tam to balo fakt znát. u berlinga to bylo naopak tam to bylo jen a jen horší ( podotýkám diesel ). původní auto benál. každé auto na to může být jinak citlivé. byl to Ford Escort XR3i. v obyč motorech bez stříkačky to znát nebylo. |
Autor: | Berlinus [ ned 20. úno 2011 19:38:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
ani ja jsem nepoznal rozdil 95 nebo 98/100 u benzinaku na c25 gti a toyote carrine 2.0 16v a disel je na tom stejne jen jsem zkusil mrak cerpacek abych zjistil u ktere maji nej pomer aditiv pro muj motor na spotrebe byl rozdil 1,5 l/100km ted jezdim v rozmezi 5,9 - 6,5 |
Autor: | pankid [ pát 24. dub 2015 20:13:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
Výrobci benzínů mají za povinnost přidávat biosložku do max. 5% biolihu. Biosložky ale nejsou vhodné pro dlouhodobé skladování. Doporučujeme u vozidel na plyn alespoň v letním období, kdy je spotřeba benzínu minimální, používat benzín kategorie Super Plus s oktanovým číslem 98 a vyšším (Natural 98), který neobsahuje bioetanol. Benzíny Super Plus 98 se v ČR nevyrábí a dováží se především z rafinerií v Rakousku a SRN, jsou tedy srovnatelné s kvalitou benzínů prodávaných v zahraničí. Použití benzínů s oktanovým číslem 98 a vyšším vede k nárůstu výkonu a ke snížení spotřeby. Používáním Naturalu 98 se také minimalizuje vytváření pryskyřičných úsad, které se z benzínu tvoří v palivovém vedení u motoru, když v něm déle stojí. Odpověď od majitele sítě čerpacích stanic Tank Ono na dotaz o přítomnosti bio složek v benzínu Natural 98: "Dobrý den , natural 98 je v současné době bez bio složky a ostatních příměsí." ONDRA Jiří http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/eu-zacina-brzdit-zvysovani-podilu-bioslozky-v-palivech-bohuzel-ne-dost/ http://www.auto.cz/auto-zima-paliva-aneb-co-natankovat-mrazech-63717 |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pát 24. dub 2015 21:08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivo 98 /100 |
Pro eliminace té biosrágory stačí použít velkého panáky VIFu při každém tankování.Ti movitější mohou použít tohle: http://www.millersoils.cz/petrol-power-ecomax?c=102 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |