Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
topeni 1.4VTi - 1.6 VTi http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=9522 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Majkl-ta [ úte 22. pro 2015 10:35:08 ] |
Předmět příspěvku: | topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Ctěl bych se taky stát majitelem C3 picasso a potřeboval bych vědět jak se toto auto rychle ohřívá a topí. |
Autor: | Slavo3 [ pát 23. zář 2016 21:14:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Okamžite. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pát 23. zář 2016 21:32:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
to je dotaz jak svin je to benzinak jak se asi muze ohrivat ? lepe jak naftak navic by to melo mit elektrickou vodni pumpu takze do okruhu se voda dostane az je skutecne tepla (do topeni okamzite MAX je tam elektricky prihrev) |
Autor: | Petr07 [ úte 24. led 2017 18:34:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Dnes jsem zkoušel: Okolní teplota -9°C: 2km jízdy ve městě a z ventilace šel teplý (vlažný) vzduch. 5km a zhasla indikace studeného motoru. Okolní teplota -6°C: 3km a zhasla indikace studeného motoru. |
Autor: | Slavo3 [ čtv 26. led 2017 17:53:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Indikácia teploty motora zhasne pri zohriatí na 40 stupňov. Mám to odmerané. |
Autor: | kapet3 [ pon 30. led 2017 18:07:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Ta indikace studeného motoru je nějaký "nadstandard"? Protože u mého vozu (1.6 VTi, Exclusive, rok výroby 2015) nic takového neukazuje, i v současných mrazech. |
Autor: | Slavo3 [ pon 30. led 2017 18:53:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Ja na sledovanie teploty motora používam aplikáciu Torque na mobile. Na obrázku čo som sem dal, je okrem iných údajov zobrazená aj teplota vody v mojom motore po najazdení cca. 30 km v meste. Čudujem sa jednej veci a to, že teplota sa pohybuje okolo 100 stupňov po zaparkovaní a pri plynulej jazde okolo 97 stupňov. Pritom vonku je -5. Je to normálne? http://i67.tinypic.com/t810go.png |
Autor: | luki52 [ úte 31. led 2017 13:02:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Ani pri mojom motore nemám žiadnu kontrolku studeného motora |
Autor: | Miroslav Lengyel [ úte 31. led 2017 19:39:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Slavo3 píše: Ja na sledovanie teploty motora používam aplikáciu Torque na mobile. Na obrázku čo som sem dal, je okrem iných údajov zobrazená aj teplota vody v mojom motore po najazdení cca. 30 km v meste. Čudujem sa jednej veci a to, že teplota sa pohybuje okolo 100 stupňov po zaparkovaní a pri plynulej jazde okolo 97 stupňov. Pritom vonku je -5. Je to normálne? http://i67.tinypic.com/t810go.png Myslíš bezprostředně po zaparkování a zhasnutí motoru?Pokud ano,tak je to normální,bo přestane fungovat čerpadlo,případně ventilátor,takže dojde ke krátkodobému zvýšení teploty. |
Autor: | Slavo3 [ úte 31. led 2017 21:51:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Toto je stav teploty urobený ešte za chodu motora. V motore môže byť teplota aj nad 100 stupňov a voda nevrie, pretože je to tlakovo uzavretý okruh. Ale aj tak je to závratné číslo pri bežnej prevádzke a ešte pri vonkajších mínusových teplotách. Slzí mi chladič, tak možno je to tým. Budem ho v najbližších dňoch meniť a idem si inštalovať budík na palubovku. Bude to vyzerať asi takto: http://tinypic.com/r/27xeyxk/9 |
Autor: | zajo [ čtv 20. pro 2018 12:55:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
V prvych rokoch vyroby bola skutocne kontrolka studeneho motora. Neviem do kedy, ale od urcitej doby s tym prestali (nechapem co to bol za napad - asi "uspora"). Teplomer auto samozrejme nema. VTicka maju obecne dost vysoko pracovnu teplotu - nastavena na 100C. Xantie mali prevadzkovu 80, ale tito asi honia efektivitu, tak ficia na 100C. Tym padom akykolvek problem, ale vacsia zataz v lete = prehriatie motora. Ohrev vzduchu - na picasse z 2009 je uz skutocne pomaly nabeh kurenia, z mojho pohladu to trva fakt neumerne dlho kym sa interier vyhreje (kludne 20km + ). Manualna klima. Na picasse z 2016 (dvojzonova) ma kurenie brutalne rychlejsi nabeh - 3-4 km a je zjavne citit ze to kuri (teply vzduch). Nasiel niekto hadice k radiatoru kurenia v motorovom priestore? Nasiel niekto nejaky uhol kde ich vidno bez demontaze polky auta? Rad by som zmeral teplotu na tychto hadiciach a pod auto sa mi velmi nechce. Z motoroveho priestoru nevidim nic. |
Autor: | zajo [ sob 11. kvě 2019 23:02:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi |
Problem s pomalym nabehom kurenia/mizernym kurenim v picasse z 2009 vyrieseny. Problem bol vo vymenniku - uz nemal potrebnu efektivitu. Priznaky obecne: spotreba dlhodobo bez zmeny (zima/leto) = termostat funguje ako ma. Auto sa nikdy neprehrialo = vodna pumpa funguje ako ma, system zjavne priepustny. V aute nikdy nebol pouzity ziaden upchavac, alebo precistovac chladiacej sustavy, takze hadice mozeme tiez vylucit. Jedine co zostalo bol teda vymennik kurenia. Vraj existuje nejaky gynekologicky pristup ako sa dostat k vymenniku bez toho, aby sla palubovka von. Nejak okolo pedalov... V servise mi vymenik vymenili asi za 1,5 hodiny. Bacha na odvzdusnenie celeho systemu - borci to sice nejak odvzdusnili, ale az po asi 2 dnoch (kopce, zakruty atd.) sa auto fakt odvzdusnilo a zacalo kurit jak za mladi. Od vtedy kuri bez problemov, staci fakt par kilakov a je tam teplo (aj v zime )) ). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |