Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - problemy s LPG
Právě je stř 27. lis 2024 1:10:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problemy s LPG
PříspěvekNapsal: ned 30. čer 2013 20:56:10 
Offline

Registrován: pon 14. led 2013 12:26:50
Příspěvky: 1
Vlastnim C3 Picasso Vti 1,6.(kod motora 5FW)Mam v nom nainstalovany system Gastech. Do prvej garancnej prehliadky bolo vsetko v poriadku, po nej (po 2000km) po "doladeni" systemu nastali problemy.

1. Pri nastartovani po dlhsej prestavke (motor uplne vychladnuty) auto nieje schopne sa rozbehnut, ako by nemalo vykon. Potom pri niekolkonasobnom pridavani plynu na prazdno, aby sa dostalo do otacok, sa auto rozbehne. Zaujimave je, ze je to sice v rezime "G", ale auto ide este na benzin. (prepne sa az po dosiahnuti urcitej teploty).

2. Kolisanie volnobehu hlavne pri prechode z vyssich otacok, napr. pri pohybovani sa v kolone.

3. Niekedy pri ciastocnom ubrati plynu, motor akoby na chvilu nedostaval palivo, sposobi to myknutie s autom

Firma, kt. mi LPG montovala si stym zjavne nevie rady. Bol som tam odvtedy asi 10x na roznych nastavovaniach prestavovaniach, dokonca vymenili RJ, no problemy sa vzdy vo vacsej, ci mensiej miere opakuju.

Auto som dal 2x prezriet v servise, ci nieje nejaky iny problem s motorom, ale vsetko bolo v poriadku.
Budem vdacny za akukolvek radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s LPG
PříspěvekNapsal: čtv 04. črc 2013 21:47:51 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Vitaj v klube :lol: . Mne to robil motor 1,4 vti. Niekedy na volnobeh išiel akoby nie na 4 valce a niekedy aj zdochol. Pozri si farbu vstrekovačov, mne davali oranžove a vraj tam mali ist modre. Pri dvojke a pridani plynu mne to ešte aj skákalo. Preto a kopec dalších vecí išlo do sveta. Inač to bolo super auto.

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problemy s LPG
PříspěvekNapsal: pon 06. led 2014 23:27:37 
Offline

Registrován: pon 06. led 2014 23:16:19
Příspěvky: 1
Dělalo mi to úplně stejné věci, hlavně jak napsal janox v bodech 1 a 2. Mám 1.4. Strávil jsem s tím spoustu horkých chvil při ranních startech, zda se vůbec rozjedu, někdy mi to chcíplo v koloně na křižovatce, jednou nás nechal asi 70km od domova, museli jsme volat odtah, nastartoval, ale při přidáni plynu a puštění spojky chcíplo.
Naštěstí v lpg centru, kde mi dělali přestavbu se ke mně neobrátili zády a strávili nad tím taky spoustu času, vyřešilo to až přemontování na systém Lovato easy fast s teplotním čidlem na teplotu chladící kapaliny. Od té doby už (ťuk ťuk) přes 20tis km klid. Má to nějaké estetické mouchy hlavně v podobě uchycení vstřikovací lišty ke krytu motoru, ale motor zatím šlape :-) Takže doporučuju Lovato, jedna firma v Praze zase do těchhle motorů dává BRC, ale prý to taky není vždy bez problémů.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz