Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=101&t=505 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sleepy.664 [ úte 15. pro 2009 19:44:49 ] |
Předmět příspěvku: | Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
Stala se mi taková podivná věc. Sednu do auta, nastartuju, rozsvítím a koukám - jednou za čas mi světla jakoby "bliknou". Ne že by pohasínaly, ale na chvíli se rozsvítěj o něco intenzivnějc, jen tak na čtvrt sekundy. Myslel sem, že se mi to jen zdá, jak sem rozespalej...tak sem se na to soustředil a...nezdá. Po pár kilometrech to ale přešlo, tak sem to v tu chvíli dál neřešil. Večer zastavím u baráku a u pravýho světla vidím obláček bílýho kouře Otevřu kapotu, de to někde od čerpadla na LHMku, někde z těch míst. Smrdí to trochu spáleně, možná jako když LHMka teče na něco horkýho, nebo tak. No a dneska sem s tím zase jel a asi se to zhoršuje. Zastavil sem u přechodu a...kua, co to tady bliká? Diskoška je až v sobotu. Aha, světla mi blikaj. A přístrojovka mi bliká. Ale už ne jako předtím, tentokrát se to plynule zesiluje, aby to zase plynule pohaslo...a za pár sekund zase. Z venku sem musel vypadat jak nějakej tunér Panel klimatizace z toho zdechnul, displej zčernal a bylo to "mrtvý", naštěstí po dalším nastartování začal fungovat zase normálně. No nic, jedu dál, musím tu věc nějak dotáhnout domů. Další přechod, zastavuju, předek mi zahaluje známej bílej kouř a motor "houpe" otáčkama mezi 500-1000 Trochu sem prošláp plyn a otáčky se vrátily na normál a už to "nehoupalo". Bílej kouř už pak taky nebyl tak intenzivní. Jen to při volnoběhu začalo docela divně kňourat. Zní to normálně, jen na volnoběhu mi to mňouká. Jo a ručička otáčkoměru se pohybuje malinko cukavě, ale to už dýl a čert ví, jestli to má souvislost. Domů to ale dojelo...a co teď s tím? Házet ze skály to ještě nechci. Je možný, že by to mohla způsobit LHMka nateklá do alternátoru? U XM je asi všechno možný, hm? Je tma a hovno vidět, ale když sem na alternátor hráb rukou, měl sem ji od mazlavýho, černýho bordelu. Teda aspoň doufám, že to byl alternátor...ono v tý tmě |
Autor: | 01mira01 [ úte 15. pro 2009 21:27:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
No ja nevim ale těžko když si neposvítíš bat do motoru odkud to je. Muj názor je že to muže být LHM na altíku, ten pohání řemen co ti pak knourá a nějaké zvíšení napětí ti nemusí prorazit amperovou pojistku, ale muže mít vliv na vše včetně světel počítace a tak. Každopádně to co doutná je tekutina. Voda to nejspíš nebude. Koukni se na to s bat a prolez to kde co ti teče. Už jsem slyšel že kapající LHM způsobila smrt altíku. |
Autor: | Sleepy.664 [ úte 15. pro 2009 22:22:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
S tím světlem je to výbornej nápad ( ), jen tu v tom bordelu nějaký najít (přestavba baráku...). Ve dne na to kouknu pořádně, no. |
Autor: | kmeco [ úte 15. pro 2009 22:50:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
ja som kvoli altiku daval pretesnit cerpadlo, az mu nepomaham k skorej smrti, rozmyslal som aj nad krytom altiku - pre istotu:-) |
Autor: | miraxm [ čtv 17. pro 2009 12:42:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
stopro tekouci čerpadlo na altik ...bud už je na něm tolik napalenyho bordelu nebo začlo tect čerpadlo nějak vic,..... sehnal bych novej altik nebo ten puvodni komplet rozebral, nevim jakej tam mas ani jakej mas motor .....a prvně prostě udělat to čerpadlo ... to ručička otačkoměru může s alt souviset .... je možná že si bere otačky z alternatoru ... |
Autor: | Sleepy.664 [ čtv 17. pro 2009 18:33:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
Jo, tak čerpadlo teče kolem tý "matice", jak zkrz ní de trubka. Sou na to nějaký přetěsňovací sady? Alternátor je toho plnej. A chodci na to koukaj jak na Sentinel, když někde zastavím Motor je V6, r.v. 2000. (Kdyby šlo nejezdit, tak s tím nejezdím... ) |
Autor: | 01mira01 [ čtv 17. pro 2009 22:57:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
No prvně u tý trubky je 0 krouže a ten bych zkusil vyměnit. Taky pišeš tak zmateně. Co takhle to dotáhnou Zkusil si to? Zkoušíš něco nebo jen doufáš, že vše vyřešíme písemě? Povolil si to a kouknul si do toho? Nechci rejpat, ale přijde mi že se na to bojiš sáhnout a hledat příčinu proč to teče. Kup hadici a pokud vim je to celej pavouk hadic. Máš dvou vívodové čerpadlo jedno vývodévé? |
Autor: | Dan [ sob 19. pro 2009 11:22:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
Já bych to viděl na gumokovou řemenici na klice. Takhle to dělá přesně jak popisuješ. Jak jde alternátor do zátěže pomocí světel tak začne prokluzovat řemenice (hořet) a allternátor má jiný otáčky a světla mění intenzitu. Řemenice je ze dvou částí spojená gumou která se vymáčká a jeden kus prokluzuje proti druhýmu. |
Autor: | Dan [ sob 19. pro 2009 11:23:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
Sleepy.664 píše: :| Stala se mi taková podivná věc. Sednu do auta, nastartuju, rozsvítím a koukám - jednou za čas mi světla jakoby "bliknou". Ne že by pohasínaly, ale na chvíli se rozsvítěj o něco intenzivnějc, jen tak na čtvrt sekundy. Myslel sem, že se mi to jen zdá, jak sem rozespalej...tak sem se na to soustředil a...nezdá. Po pár kilometrech to ale přešlo, tak sem to v tu chvíli dál neřešil. Večer zastavím u baráku a u pravýho světla vidím obláček bílýho kouře Otevřu kapotu, de to někde od čerpadla na LHMku, někde z těch míst. Smrdí to trochu spáleně, možná jako když LHMka teče na něco horkýho, nebo tak. No a dneska sem s tím zase jel a asi se to zhoršuje. Zastavil sem u přechodu a...kua, co to tady bliká? Diskoška je až v sobotu. Aha, světla mi blikaj. A přístrojovka mi bliká. Ale už ne jako předtím, tentokrát se to plynule zesiluje, aby to zase plynule pohaslo...a za pár sekund zase. Z venku sem musel vypadat jak nějakej tunér Panel klimatizace z toho zdechnul, displej zčernal a bylo to "mrtvý", naštěstí po dalším nastartování začal fungovat zase normálně. No nic, jedu dál, musím tu věc nějak dotáhnout domů. Další přechod, zastavuju, předek mi zahaluje známej bílej kouř a motor "houpe" otáčkama mezi 500-1000 Trochu sem prošláp plyn a otáčky se vrátily na normál a už to "nehoupalo". Bílej kouř už pak taky nebyl tak intenzivní. Jen to při volnoběhu začalo docela divně kňourat. Zní to normálně, jen na volnoběhu mi to mňouká. Jo a ručička otáčkoměru se pohybuje malinko cukavě, ale to už dýl a čert ví, jestli to má souvislost. Domů to ale dojelo...a co teď s tím? Házet ze skály to ještě nechci. Je možný, že by to mohla způsobit LHMka nateklá do alternátoru? U XM je asi všechno možný, hm? Je tma a hovno vidět, ale když sem na alternátor hráb rukou, měl sem ji od mazlavýho, černýho bordelu. Teda aspoň doufám, že to byl alternátor...ono v tý tmě Napiš typ motoru. |
Autor: | Lohňa [ sob 19. pro 2009 19:30:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
Citace: Motor je V6, r.v. 2000.
|
Autor: | Sleepy.664 [ sob 27. bře 2010 14:53:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problikávání světel, kouř z motoru a na volnoběh kňourání |
Úpe sem zapomenul sem dát výsledek, už je to spravený. Takže: Pohasínání světel - vinutí alternátoru v prdeli. Kňourání - kožiska alternátoru v prdeli. Kouř - tekla LHM (ale zespoda, tam sem fakt nedohlídnul) Můj mechanik má už asi taky výpadky paměti, dneska sem si všim, že mi tam něco chybí... http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=35&t=1160 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |