Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Sborka a rozborka přístrojovky http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=101&t=295 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lohňa [ čtv 12. lis 2009 3:06:31 ] |
Předmět příspěvku: | Sborka a rozborka přístrojovky |
Musím se pochlubit, dokážu za 17 minut vyjmout z XM nový model přístrojovku. Kompletní auto v garáži, za 17 minut budíky na stole. Opravuji na svém XM palivoměr, po prohlídce v servisu Citroen mi bylo řečeno, že chyba je v přístrojovce. Když pominu vyndání přístrojovky před rokem pro výměnu žároviček, měl jsem jí v uplynulých dvou měsících venku 5x. Závěr: dokážu rychle vyjmout přistrojovku z XM nový model. Závada je v nádrži. |
Autor: | miraxm [ čtv 12. lis 2009 10:38:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
to je paradni ... taky se na to chystám ... a co jsi měl za závadu ? ... mam taky problem s palivoměrem....funguje jen deset minut po zapnuti zapalovani pak ukazuje plnou a neustale blika kontrolka.... |
Autor: | Lohňa [ čtv 12. lis 2009 11:41:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
No mně se to chová podobně, někdy jede rafika pomalu dolů, někdy zmateně kmitá, kontrolka rezervy bliká. Tu palubku jsem vyloučil záměnou za jinou, teď budu shánět reostat do nádrže, bohužel jich je zase nepřeberně typů, ty frantíci jsou fakt magoři. Zrovna jsem volal do Citroenu, tipoval jsem 600 Kč, bylo mi sděleno 1800,- takže zkusím vrakáč. Ale jsou různé pro diesel, pro počítač dojezdu, od určié ORGA zase jiné, jenom na nový model je jich tak 6 typů. |
Autor: | kmeco [ čtv 12. lis 2009 11:47:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
heh....odkedy som mal pristrojovku dole kvoli zopar ziarovkam (svetla, palubny pocitac) a pokusu opravit matrix displej, vypadava mi tachometer. Od vonkajsich teplôt 20°C nejde vuobec, pri nizsich iba do momentu zahriatia motora / systemu. A to som bol velmi opatrny. BTW ked dotiahnem ten displej do konca, tak sa ozvem. Inac 17 min. je dobry vykon - sak to mas natrenovane, ked ju davas dole castejsie ako tankujes;-) |
Autor: | Havlicek.Lukas [ čtv 12. lis 2009 12:00:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
kmeco píše: heh....odkedy som mal pristrojovku dole kvoli zopar ziarovkam (svetla, palubny pocitac) a pokusu opravit matrix displej, vypadava mi tachometer. Od vonkajsich teplôt 20°C nejde vuobec, pri nizsich iba do momentu zahriatia motora / systemu. A to som bol velmi opatrny. BTW ked dotiahnem ten displej do konca, tak sa ozvem. Inac 17 min. je dobry vykon - sak to mas natrenovane, ked ju davas dole castejsie ako tankujes;-) podivej se na ten plast pod rucickama na kterych je ciselnik teplem se zkrouti a rucicka se zasekne skus ji trochu prizvednout ja to ted resil na Fiat Punto |
Autor: | XM_Olda [ čtv 12. lis 2009 12:27:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Předpokládám, že na XM I. je to mnohem jednodušší. Na mém byly urvané ty šrouby, takže přístroje jsem vyndával zkušeným hmatem + odpojit 3 konektory a náhon - asi do minuty... |
Autor: | Chachar [ čtv 12. lis 2009 16:07:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Jsem na tom stejně jako XM_Olda. Bez nářadí to mám venku během minuty. Jen díky chybějícím šroubkům, které tam nemá smysl dávat, protože některý z předcházejících majitelů vylámal plasty, při nížších teplotách plasty drnčí a vržou. To jsem zatím vyřešil podlepením černou izolačkou v několika místech styku. A protože vše drží samo a už většinou ani nedrnčí, z prozatimního řešení se stal standart. Jen "svědomí" pokaždé když tam lezu mi napovídá, že bych to mohl někdy vyměnit. Na druhou stranu "pohodlnost" se s ním hádá a argumentuje rychlým přístupem a tento spor prozatím za oba řeší "skleróza", protože při každé návštěvě šroťáku mi tuto nutnost tají. |
Autor: | miraxm [ pát 13. lis 2009 13:03:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
sice to sem tematicky moc n epatří ale nechci zakladat nove vlakno .... dneska jsem po týdnu trenovani dokazal vindat alternator z 2.1Td za 9 minut .. .taky slušnej výkon podle mě. .. za dalších 30 minut jsem už odjižděl z garaže s novým alternatorem včetně proměření odzkoušení. |
Autor: | karol [ úte 17. lis 2009 14:31:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Zdar, známému na P406 SW se super panorama střechou zánovní vůz, ukazoval počítač dojezd sta km, ručička v pohodě a hle auto nejede. Proč? No plovák v nádrži, prý taková kostka, se postavila naštorc. Nekecám. Auto bylo bez ropy, ale údaje hlásí opak. Chvíli to trvalo než na tu závadu přišel. Nikdy totiž nejezdí na oranžové světýlko. Už jsem mu říkal, ať to napíše na příslušné fórum, příslušného klubu výše uvedeného vozu. K. |
Autor: | Lohňa [ čtv 19. lis 2009 23:57:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Zvítězil jsem nad palivoměrem. Vytáhl jsem ven čerpadlo s potenciometrem, byl téměř přerušenej takovej tenoulinkej opletenej káblík spojující jezdce s deskou. |
Autor: | sveskaXM [ ned 19. srp 2012 12:39:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
miraxm píše: to je paradni ... taky se na to chystám ... a co jsi měl za závadu ? ... mam taky problem s palivoměrem....funguje jen deset minut po zapnuti zapalovani pak ukazuje plnou a neustale blika kontrolka.... Ahoj lidi.Začalo se mi dít přesně to co je citováno...Nutno podotknout,že jsem dodělával palubní počítač a tak mám reostat v nádrži a palivoměr z V6.Chodilo to bez problémů.Teď to ukazuje pár sekund správně a pak plná a blikání kontrolky Povedlo se vám najít příčinu?Než na to vlítnu,abych třeba aspoň trochu věděl...Přerušenej kablík by potěšil,ale vzhledem k tomu,že jsem to měl nedávno venku a vše bylo OK,moc na to nevěřím Předem díky za všechny rady. |
Autor: | ondraxmd [ ned 19. srp 2012 23:04:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Já bych se s palivoměrem taky přidal, někdy ukazuje někdy ne. Konektor pod sedačkou jsem prostříkal, ale to nepomohlo. Ne že by mi to vadilo, vím kolik můžu po natankování najet km |
Autor: | sveskaXM [ úte 21. srp 2012 9:26:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Tak jsem vyčet,že totéž dělá tranzistor v přístrojovce.Jenže mě to sem tam ukazuje správně,kdyby byl proraženej,tak to asi nebude chodit vůbec To mě to právě vadí.Jednak chci aby chodilo všechno a taky jsem se nepatlal s dojezdem na nádrž,abych koukal na pomlčky Jak něco zjistím,určitě dám vědět. |
Autor: | ondraxmd [ pon 27. srp 2012 10:23:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Sborka a rozborka přístrojovky |
Viděl bych to na nějaký studeňák po trase. Co jsem vykoukal, tak to závisí na vzdušnej vlhkosti. Když je pěkně tak to neukazuje |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |