Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Běží sahary při vypnutém motoru a svítí kontrolka dobijeni
Právě je čtv 28. lis 2024 17:47:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 21:22:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
Zdravím ...čerstvě jsem rozchodil XM ..."vše" ok ale ted jsem přijel dom po asi 70km, vypnu motor a běží sahary, říkam si, hm tak se asi dochlazuje, jenže jsem k autu přišel tak za 15 minut a pořád fučeli...přestali jen když jsem zapnul zapalovani ...at už do polohy jedna nebo 2, v poloze 2 navic fungovalo ovladani automaticky klimatizace což neni apson u mě běžné, nastartoval jsem vypnul jsem a porad stejně .. odpojil jsem baterku zapojil a pořád stejně ... ruzně jsem zkoušel a ruzně se to měnilo ... jakože při zapnutem motoru sviti kontrolka dobijeni, při zapnutem zapalovani ne .... nevim co s tim ...auto stoji před panelakem s odpojenou baterkou ..to je na pytel ..rano jsem chtěl jet ... a pozitri do brna

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 21:30:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
mohlo by to být nějake vadne čidlo teploty? .. ktere je pro sahary? z těch tří .. jsou myslim barevně označené ... hnede modre a další nevim ..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 0:13:42 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Ze by nejaky relatko, ktery zustalo prilepeny v poloze sepnuto?

Automaticka klimatizace v poloze jedna roztoci sahary, pokud AC kontrolka sviti. Pri startovnai se vypnou a po nastartovani opet sahary bezi. V pripade velkeho rozdilu teploty nastaveny/skutecny je zaprvy indikovany sipkou na displayi a za druhy se automaticky zapina AC - tedy sahary bezi.

To sem ale nepochopil, proc se automaticky zapne AC (vecer pri prijezdu domu AC vypnuty) kdyz je teplota nizka :-) ... to mi fakt unika...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 20:28:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
to že zapina AC kdy s emu zachce uplně zbytečně s euž řešilo na minulem foru a bez vysledne .. snad jen s tim že je to prostě kvuli tomu aby XM nabidlo nejvice komfortu za každeho počasí -...ale pořád si myslim že jsme na tom lepe než třeba VW kde AC nejde vpynut nikdy. .... manualne .... to mi přijde horší

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2009 13:16:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
Zdravím .. tak jsem to včera s přitelem na telefonu diagnostikoval jisto jistě na proraženej usměrnovač v alternatoru ....tak jsem ho vyndal ale už jsem ho večer nestihl rozebrat tak se na to chystam dneska, ale stejně asi shánim jinej ....mitsubish 80A kdyby ho nahodou někdo měl ..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2009 23:43:07 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
mam valeo. vybrakovanej ze stejnyho typu. Zarucena funkcnost - prej, ale verim. Cenu nabidni.

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 14. lis 2009 16:04:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
vyměnil jsem altik, dobijeni funguje, všechno pěkně krásně paráda, jenže se zase změnilo zapinani ventilace, ted už se zapne i bez motoru, v podstatě jsem zjistil několik poloh spianacky a vubec to stejně nechapu, prvni poloha 0, asi stejny jako kdyby tam ten kliček nebyl, když o kousek otočím zapne se radio hodiny teploměr, když o kus dal, ale fakt jen o kousiček, ta poloha nemá skoro žadny zajištění, zapne se panel ventilace,pak klasicka poloha kontrolek, žhavení a pak už jen start ...
jde mi o to že nechci aby mi při žhaveni a startu zbytečně odebiral proud ventilator a vubec kdo vi co ještě, taky mi jde o to že nechapu že s jednim altikem se to chova takhle z druhým takhle, to fakt nechápu....třeba je to ale jen nahoda........
a v neposledni řadě mi jde hlavně o to že když se rozběhne ventilator tak nesliším to něco co cvakne po dožhavení a pak pěkně nastartuju ...

ja prostě při startu čekám až v motoru něco cvakne a pak teprve startuju a docela dobře to chytne .. když se snažím startovat dříve nebo později tak vymlatim baterku a nenastartuju ....je to fakt radost mě pozorovat .. nejhorší je když někoho vezu ,,,, uplně nechape proč se tak soustředím a nic neříkám :-)

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. lis 2009 14:58:36 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Tyjo, clovece, takhle jsem byl na nervy kdyz jsem koupil prvni XM. Hlavne se hod do klidu, nestoji to za to. XMko je chytrejsi jak ty - s tim nic nenadelas :-)

Takze:

Zapinani ventilatoruuu si nevsimej, klimatizace si to ridi jak chce. I me to sere, takze kdyz na to mam cas, tak ihned po otoceni do polohy zhaveni "cudlikem" "minus" u otacek ventilatoru stahnu ventilator na minimum a tim se vypne i automaticky klima a prestanou tocit sahary. Po nastartovani (kdyz je velkej rozdil teplot - v zime) pak ihned mackam tlacitko klimy a vypinam ji. Pak uz jedu na eco. Tot takovej muj naucenej postup.

To ze startujes az po "cvaknuti" mi pripada jako ´pekna blbost, nebot to cvaknuti zrejme signalizuje vypnuti zhaveni a ze zhavicky vyhasnou pekne rychle... Takze doporucuju startovat ihned a nebo 2 vterinky pote co ti zhasne kontrolka zhaveni. To budes mit stopro jistotu ze startujes jeste se sviticima zhavickama. To ze ti to dobre startuje i pote ukazuje na to, ze mas dobry tlaky v hrncich.

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. lis 2009 21:41:13 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Teda nevim, ale mam zkušenost s tim žhavenim na několika citronech, že se mi vyplatí počkat déle po zhasnutí žhavení. Chytne mi to hned když startuji déle po zhasnutí kontrolky Čím dřív startuji tím blběji to chytá. Samo, že pokud budu čekat moc dlouho tak už jsou studené.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. lis 2009 22:39:57 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Tak to taky zkusim, bo mi to taky po dlouhym stani - 2 az 3 dny - hur chyta. Ale rozhodne ne az po cvaknuti. To se vypne zhaveni a zhavicky jsou hned studeny...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. lis 2009 11:21:36 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:31:22
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Koule nic ti nevyvracim ale co se týče zhaviček se z části mýlíš. Žhavička ihned nezchladne. Deset vteřin po vypnutí přívodu proudu si o ní ještě v poho zapálim startku. :-) U XMa už tohle neřeším, neb chytá na cvrnknutí ale u 1.9D v BXe jsem radši žhavil dvakrát a startoval až po cvaknutí relé a vždy chytlo. Když se vypne žhavení tak máš pak víc proudu na samotnej start, a u dieselu dost záleží na rychlosti roztočení motoru když mrzne.

_________________
Citroen XM 2.1TD rv.2000 lucas epic.-- Escort Qi45--G9 biče na fízly
Citroen BX 1.9D rv. 1991 historie.
Land Rover Discovery 2.5TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. lis 2009 12:21:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
no pěkny. .. a co padajici nafta. ... ? posledni starty to bylo tak že točím i s teplým motorem třeba 7 vteřin a pak motor zhasne. .. prostě pořád točím točím lidi už na mě koukaj ale já vim že na pokraji sil baterky to chytne .. to by mohla dělat ta nafta ne ? ... če šerpadlu trvá než ji nasaje ..všera jsem jezdil s jinym autem a těch startu s novym motorem prostě ještě tolik nebylo abych mohl uvest nějaký jednoznačný výsledky pozorování

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. lis 2009 13:25:54 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
To je hezký, a tah tomá neškube? Měl jsem na zx prasklou přepadovou hadičku a díky tomu mi padala nafta. Ale pokud mám auto teplé chová se to stejně také čekám dýl. Možná bych měl dát silnější bat.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. lis 2009 14:11:04 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Tak je fakt, ze jsem cigateru nezkousel, ale zkousel jsem jestli jsou funkcni a po odpojeni napeti ihned pohasli. No, pri nizkych teplotach si myslim, ze tohle by mohl byt problem, ale jestli mu to vubec nechce chytit, tak by mohl bejt ten problem jak pise... padani nafty. Mozna at zkusi nejdriv pumpovat pumpickou - tak me napadlo, ze to by melo dotlacit naftu do cerpadla a pak by to mohlo chytit rychleji. Taky bych zkusil vlozit pruhlednou hadicku. Jen kvuli diagnostice a pak vratit z5.

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. lis 2009 20:58:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
tak ted jsem sice nechtěně ale dvakrat nažhavil a startnul hned po zhasnuti kontrolky a šel na drc. .. takže nafta nepada

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz