Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
tvrdnouci rizeni DIRAS http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=100&t=346 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jindra hydromann [ čtv 19. lis 2009 9:25:29 ] |
Předmět příspěvku: | tvrdnouci rizeni DIRAS |
zdravim, jak postupovat u odstranovani nezadouciho tvrdnuti rizeni u XM (2,1TD,2.0i) s rizenim DARAS? tvrdne kdyz je zima a tvrdne kdyz prudce brzdim a rychle zatacim. jako prvni krok jsem vymenil zasobnik 62bar, vycistil sita v nadrzi LHM. co dal? ma smysl rozdelavat kostku vymenit tesneni na pastorku rizeni? dik predem za odpovedi a nazory. |
Autor: | 01mira01 [ čtv 19. lis 2009 17:34:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tvrdnouci rizeni DIRAS |
No hlavně, jestě jedno podstatné stalo se mi že mi nestačilo dávat čerpadlo a ty koule bych si nechal shlédnout komplet. Měl jsem prasklou centrálku a kuli to,mu to taky tvrdlo. |
Autor: | PATaMAT [ čtv 19. lis 2009 17:51:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tvrdnouci rizeni DIRAS |
Mohl by to částečně dělat propouštějící vychozený brzdový válec, přidřená zanesená rozdělovací kostka, propouštějící pístnice posilovače, propouštějící servo, slabé hydročerpadlo. Většinou na starších Xm je to kombinací několika věcí najednou. Prostě ti někde protíká velké množství LHM a servo tím pádem špatně funguje. Brzdovej válec vysleduješ na přepadu u nádržky LHM jak moc ti protíká do vratek. Servo jde přetěsnit : http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2006012501 kostka jde vyčistit. To je tak asi všechno. Ostatní věci vyměnit za jiné - lepší. Pístnice řízení je "nerozebiratelná" , s čerpadlem když je vychozené se taky nic moc dělat nedá. Brzdovej válec taky nejde opravit. Asi bych začal přetěsněním serva a popřípadě vyčištěním kostky. Taky mít kvalitní čistou LHM, na systém "kostka - servo" doporučuji pouze TOTAL |
Autor: | Zqwaxx [ pát 20. lis 2009 21:44:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tvrdnouci rizeni DIRAS |
Nebo predelej na diravi.... jde to... |
Autor: | koule [ pon 23. lis 2009 1:18:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tvrdnouci rizeni DIRAS |
Vis jak na to? V patek jsem si privezl dve diravi, bohuzel bez trubek a regulaku vykonu v zavislosti na otackach... Povidej prehanej, budu to urcite predelavat... Jinak diras neni servo, ale posilovac... servo je diravi, to jen tak pro upresneni |
Autor: | Zqwaxx [ pon 23. lis 2009 9:46:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tvrdnouci rizeni DIRAS |
no je to celkem pakarna... ale neni nad Diravi... osobne bych s autem bez toho nejezdil...(mam pouze v6 a cx):-) Kazdopadne musi motor ven protoze diravi je o dost vetsi a stranou ho nevyndas, chce to vyndat si ho z nejake V6 cely, i s regulatorem tuhosti, rozdvojkou nahonu tachometru, nahonem omezovace a souvisejicixh trubek... dale je potreba i dalsi regulacni koule ktera je vlevo dole na ramu pod abskem.. tlak z hlavniho regulatoru jde nejdriv do ni a z ni pak dal zvlast do brzd a do zbytku systemu.. odpada ta slavna kostka... no a po mechanicky strance to neni zase tak slozity. diravi je tu kompaktni v jednom kuse ( ne jako u cx). Je to prace tak na dva dni... Kazdopadne vysledek stoji za to, XM bez diravi neni XM... Otazkou je jestli neni lepsi si sehnat hezkou V6, protoze s vydrzi a spolehlivosti motoru v6xtd je to asi tak jako s Dirasem v porovnani s Diravi....Ale to s tim nesouvisi... Jinak skoda zes nenapsal tak o tyden driv, rozebiral sem tu moji starou y4 v6 s diravi a vsechno se to vyhazelo... zbyla mi tu jen ta koule z pod abs a diravi bez trubek a regulatoru... |
Autor: | koule [ pon 23. lis 2009 15:46:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tvrdnouci rizeni DIRAS |
nebudu tady nekomu lezt do zeli s mejma hovadinama, takze kdo by chtel prispivat na tema diras/diravi, muze zde viewtopic.php?f=100&t=374 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |