Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - tvrdnouci rizeni DIRAS
Právě je pát 19. dub 2024 1:03:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2009 9:25:29 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:31:54
Příspěvky: 42
Bydliště: Břeclav
zdravim,

jak postupovat u odstranovani nezadouciho tvrdnuti rizeni u XM (2,1TD,2.0i) s rizenim DARAS?
tvrdne kdyz je zima a tvrdne kdyz prudce brzdim a rychle zatacim.

jako prvni krok jsem vymenil zasobnik 62bar, :idea: vycistil sita v nadrzi LHM. :idea:

co dal?
ma smysl rozdelavat kostku :?:
vymenit tesneni na pastorku rizeni? :?:
dik predem za odpovedi a nazory.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2009 17:34:55 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
No hlavně, jestě jedno podstatné stalo se mi že mi nestačilo dávat čerpadlo a ty koule bych si nechal shlédnout komplet. Měl jsem prasklou centrálku a kuli to,mu to taky tvrdlo.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2009 17:51:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Mohl by to částečně dělat propouštějící vychozený brzdový válec, přidřená zanesená rozdělovací kostka, propouštějící pístnice posilovače, propouštějící servo, slabé hydročerpadlo. Většinou na starších Xm je to kombinací několika věcí najednou. Prostě ti někde protíká velké množství LHM a servo tím pádem špatně funguje. Brzdovej válec vysleduješ na přepadu u nádržky LHM jak moc ti protíká do vratek.
Servo jde přetěsnit : http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2006012501 kostka jde vyčistit. To je tak asi všechno. Ostatní věci vyměnit za jiné - lepší. Pístnice řízení je "nerozebiratelná" , s čerpadlem když je vychozené se taky nic moc dělat nedá. Brzdovej válec taky nejde opravit. Asi bych začal přetěsněním serva a popřípadě vyčištěním kostky. Taky mít kvalitní čistou LHM, na systém "kostka - servo" doporučuji pouze TOTAL ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: pát 20. lis 2009 21:44:35 
Offline

Registrován: čtv 22. říj 2009 9:00:56
Příspěvky: 27
Nebo predelej na diravi....:-) jde to...

_________________
CX 25 Prestige Automatic:-) :-)
CX 25 Gti Turbo 2 :-)
XM Y3 V6 12v Pallas Automatic:-)
XM Y4 V6 12v Exclusive Automatic:-)
Trabant 601 DeLuxe :-) :-) :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 1:18:48 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Vis jak na to? V patek jsem si privezl dve diravi, bohuzel bez trubek a regulaku vykonu v zavislosti na otackach... Povidej prehanej, budu to urcite predelavat...

Jinak diras neni servo, ale posilovac... servo je diravi, to jen tak pro upresneni

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 9:46:42 
Offline

Registrován: čtv 22. říj 2009 9:00:56
Příspěvky: 27
no je to celkem pakarna... ale neni nad Diravi... osobne bych s autem bez toho nejezdil...(mam pouze v6 a cx):-) Kazdopadne musi motor ven protoze diravi je o dost vetsi a stranou ho nevyndas, chce to vyndat si ho z nejake V6 cely, i s regulatorem tuhosti, rozdvojkou nahonu tachometru, nahonem omezovace a souvisejicixh trubek... dale je potreba i dalsi regulacni koule ktera je vlevo dole na ramu pod abskem.. tlak z hlavniho regulatoru jde nejdriv do ni a z ni pak dal zvlast do brzd a do zbytku systemu.. odpada ta slavna kostka... no a po mechanicky strance to neni zase tak slozity. diravi je tu kompaktni v jednom kuse ( ne jako u cx). Je to prace tak na dva dni... Kazdopadne vysledek stoji za to, XM bez diravi neni XM... Otazkou je jestli neni lepsi si sehnat hezkou V6, protoze s vydrzi a spolehlivosti motoru v6xtd je to asi tak jako s Dirasem v porovnani s Diravi....Ale to s tim nesouvisi...:-)

Jinak skoda zes nenapsal tak o tyden driv, rozebiral sem tu moji starou y4 v6 s diravi a vsechno se to vyhazelo...:( zbyla mi tu jen ta koule z pod abs a diravi bez trubek a regulatoru...:(

_________________
CX 25 Prestige Automatic:-) :-)
CX 25 Gti Turbo 2 :-)
XM Y3 V6 12v Pallas Automatic:-)
XM Y4 V6 12v Exclusive Automatic:-)
Trabant 601 DeLuxe :-) :-) :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tvrdnouci rizeni DIRAS
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 15:46:16 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
nebudu tady nekomu lezt do zeli s mejma hovadinama, takze kdo by chtel prispivat na tema diras/diravi, muze zde
viewtopic.php?f=100&t=374

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz