Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Tempomat, Depollution a řazení :-(
Právě je sob 23. lis 2024 16:30:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tempomat, Depollution a řazení :-(
PříspěvekNapsal: stř 05. srp 2015 9:27:24 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Zdravím,
v poslední době mě trápí 3 věci.
1. Jedu po dálnici na tempomat a např. jsem zastavil na moment na odpočívadle a bez vypnutí motoru se po chvíli zase rozjel. Chci aktivovat tempomat, ale místo nastavené rychlosti mi blikají 2 pomlčky. Na displeji v logu žádná chyba. Zkusil jsem zastavit, vypnout motor, ale nepomohlo to. Teprve až po delší odstávce (cca 1h) to šlo opět aktivovat.
Další případ byl najel jsem na dálnici v cca 80 aktivoval tempomat a nastavit třeba 125. Auto začalo zrychlovat a před dosažením rychlosti opět pomlčky a tempomat OFF :-( Když ho chci aktivovat jen bliknou --.

2. Jel jsem po úzké silnici za kombajnem (cca 30km/h). Když bylo konečně místo a kombajn nás pustil tak jsem si všiml, že i přesto že jsem měl páku v poloze A (mám robota) tak na displeji svítilo pouze 3 (aktuální rychlostní stupeň). Při přepnutí na manuální ražení a zpět stále jen manuální ražení. Podřadit na 2 šlo, zpět na 3 také, ale když jsem se v cca 60km/h snažil zařadit na 4 tak nic. Teprve po chvíli tam najednou skočilo A3 a jelo to normálně. Chyba na displeji opět žádná.

3. Po případu 2 s odstávkou cca 3h jsem nastartoval a chyba "Depollution system faulty" a trvalé svítí kontrolka diagnostiky. Tady asi předpokládám problém s FAPem?

Každopádně se asi dneska stavím v Peugeotu na diagnostice (jezdil jsem tam ještě s 406tkou). Kluk tam byl velmi ochotný (což případ Citroenu u nás asi nebude).
Někdo nějaký nápady kde by mohl být zakopaný pes?

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. srp 2015 15:21:51 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mám za to, že když auto přejde do nouzového režimu, tak nejde tempomat a ani neřadí na vyšší stupně. Hlášená chyba nemusí být nutně problém PAP, ale určitě diagnostika napoví více. Bez toho je to vaření z vody.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. srp 2015 15:24:35 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Všechny tři body nejsou asi přímo závislé. Resp. bod 1 zlobí delší dobu a body 2 a 3 šly po sobě v jeden den. Dnes ještě diag svítila, ale ted zhasla...
Bohužel sehnat tady v Mladé Boleslavi diag je problém. Bohužel v Citroenu nejsou moc ochotní :-(
Nejste někdo poblíž Mladé Boleslavi s diag kam by se dalo zajet? Díky

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. srp 2015 15:42:55 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Já tedy nevím, ale Citroen Mrkvička z Kosmonos je velmi kvalitní a vstřícný servis. A byli velmi ochotní a jako jediní mi dokázali pomoci.
Takže bych tam zajel.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. srp 2015 15:44:29 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Tam jsem byl, ale cca 700kč (určitě bez DPH) pomalu jen za připojení??? To asi opravdu ne..

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. srp 2015 16:04:17 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak ono je problém, když někdo investuje peníze do nějakého zařízení, nechá proškolit pracovníky a musí je platit a k tomu sociální a zdravotní pojištění. A potom tam někdo přijede a chce jen diagnostiku a opravu bude řešit jinde, nebo svépomocí. Já tam přijel s problémem který řešili na několika místech, a věnovali se mi dvakrát půl dne a za první nechtěli nic, protože to neopravili a za druhý, kdy závadu odstranili chtěli 500.
Takže za mě spokojenost, když bude problém tak jinam nejedu.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 06. srp 2015 10:51:54 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Mitch píše:
Zdravím,
v poslední době mě trápí 3 věci.
1. Jedu po dálnici na tempomat a např. jsem zastavil na moment na odpočívadle a bez vypnutí motoru se po chvíli zase rozjel. Chci aktivovat tempomat, ale místo nastavené rychlosti mi blikají 2 pomlčky. Na displeji v logu žádná chyba. Zkusil jsem zastavit, vypnout motor, ale nepomohlo to. Teprve až po delší odstávce (cca 1h) to šlo opět aktivovat.
Další případ byl najel jsem na dálnici v cca 80 aktivoval tempomat a nastavit třeba 125. Auto začalo zrychlovat a před dosažením rychlosti opět pomlčky a tempomat OFF :-( Když ho chci aktivovat jen bliknou --.

2. Jel jsem po úzké silnici za kombajnem (cca 30km/h). Když bylo konečně místo a kombajn nás pustil tak jsem si všiml, že i přesto že jsem měl páku v poloze A (mám robota) tak na displeji svítilo pouze 3 (aktuální rychlostní stupeň). Při přepnutí na manuální ražení a zpět stále jen manuální ražení. Podřadit na 2 šlo, zpět na 3 také, ale když jsem se v cca 60km/h snažil zařadit na 4 tak nic. Teprve po chvíli tam najednou skočilo A3 a jelo to normálně. Chyba na displeji opět žádná.

3. Po případu 2 s odstávkou cca 3h jsem nastartoval a chyba "Depollution system faulty" a trvalé svítí kontrolka diagnostiky. Tady asi předpokládám problém s FAPem?

Každopádně se asi dneska stavím v Peugeotu na diagnostice (jezdil jsem tam ještě s 406tkou). Kluk tam byl velmi ochotný (což případ Citroenu u nás asi nebude).
Někdo nějaký nápady kde by mohl být zakopaný pes?


Bod 1 je jednoduchý. Na "Zlatíčku" to máme taky. Osvědčuje se na volantu párkrát protočit ovladač tempomatu Reg - O - Lim do limitu a zpět do reg a dá to na chvíli pokoj.

Bod 2 je horší. Pravděpodobně nízký tlak hydraulikyv převodovce, u nás to byl vyrezlý hliníkový korpus hydrauliky, najdete to zde ve starších diskuzích.

Bod 3 je v klidu. Stává se mi občas taky, když prudce přidám plyn na "Modrákovi". Auto skočí do nouzového režimu, přestane fungovat tempomat v Reg, ale funguje Lim. Po stopnutí a nastartování se obnoví funkce tempomatu a hlášení Service s ikonkou motoru zhasne za jeden až dva dny. Podle serisu mám problém s odporovou dráhou pedálu plynu, což ale vzhledem k mému klidnému způsobu jízdy není závažný problém. Auto je 5,5 roku staré, má 400 000 km a nemá už smysl do něj výrazněji investovat,

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 06. srp 2015 12:17:52 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Přepínač na volantu jsem zkoušel. Dokonce nešel aktivovat ani limit.

Ostatní uvidíme po diag. Jen domluven dnes po druhé hodině tak uvidíme co tam bude.

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. srp 2015 17:05:40 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Diagnostika bohužel odložena až na příští týden nicméně se situace dnes opakovala.

Najel jsem na dálnici a že nešel aktivovat tempomat mě nepřekvapilo.
Pak jsem sjel a projížděl děravou cestou krokem. Když jsem se dostal na normální silnici koukám místo A2 pouze 2. Zrychlil jsem a ručně zařadil 3, ale dál to nešlo.
Manželka říká tak tady zastav a vypni motor. A já blbec jí poslechl :-D

Zapnu klíček, otočím a nic. Proces startování opakuji a zase nic. Přepínám řazení a poslouchám a převodovka je zticha. Pak jsem si všiml při zařazeném N na mě bliká že mám šlápnout na brzdu abych mohl startovat. Zřejmě bude opravdu problém v koncáku brzdy protože i když jsem stál na brzdě tak auto evidentně o tom nevědělo a proto nešlo startování.
Zkusil jsem párkrát dupnout na brzdu a po chvíli to nastartovalo a řazení už normální.
Jsem z toho jelen.

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. srp 2015 17:31:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Mrkni na brzdový spínač.Svítí brzdová světla?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. srp 2015 17:45:05 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Kouknout na světla mě napadlo až když bylo nastartováno a to svítilo.

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. srp 2015 11:35:26 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Tak mým problémem by mohl být tento šmejd http://www.autokelly.cz/#|k86fjqApTvRrqc8lit9NBFobBRHjcRhrplgwi1cyV7jOyNDwoUPIZBlfmouQG0l8rVJP9+9cefXsbiPLuFrTww==
Docela pecka za něj.. Objednán přímo z Citroenu kde je trochu levnější tak uvidíme.

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. srp 2015 11:49:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak není jasné jaký šmejd máš na mysli,protože po kliknutí na odkaz se otevřou pouze stránky autokelly :D ale měl jsi se pozeptat tady
http://citroeny.eu/ pořídil bys ještě levněji. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. srp 2015 12:48:04 
Offline

Registrován: sob 09. bře 2013 23:55:07
Příspěvky: 106
Koukám, že má Auto Kelly debilní systém odkazování. Tak jsem kouknul na citroeny.eu a mělo být to být toto http://citroeny.eu/elektrosoucasti-a-elektronika/1116-spinac-brzdoveho-svetla-facet-71213k-pro-citroen-c2-c3-c4-c4-picasso-c5-c6-ds3-a-jumpy-453467-8012510032688.html.
Cenovka už je o něco zajímavější...

_________________
Citroën C4 Picasso 1.6HDi 16V Robotický automat - rv. 2008 - modrá metalíza
Peugeot 406 1.8 16V 81kw rv. 1999 nový model - červená Lucifer - prodáno
Ford Fiesta - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. srp 2015 15:22:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No,ještě zajímavější je,ten brzdový spínač rozebrat na prvočinitele,vyčistit kontakty a zase složit dohromady. :D Je to ovšem řešení pro zručné jedince. :lol: Jak vidíš,jsou tam 4 konektory,tedy spíná 2 okruhy.Jeden je na brzdová světla,druhý na tempomat a další vymoženosti,je to tu na fóru popisováno na několika místech.Ségře a dceři to dělalo na C4 psí kusy taky,ale protože mají šikovného brášku a taťku,tak je to nestálo nic. :mrgreen:


Přílohy:
20150520_080411.jpg
20150520_080411.jpg [ 221.13 KiB | Zobrazeno 17467 krát ]
20150520_080324.jpg
20150520_080324.jpg [ 192.17 KiB | Zobrazeno 17467 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz