Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Suspension failure - po vymene vakov
Právě je sob 23. lis 2024 16:59:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Suspension failure - po vymene vakov
PříspěvekNapsal: sob 31. led 2015 22:56:24 
Offline

Registrován: čtv 21. bře 2013 23:29:39
Příspěvky: 4
Pred mesiacom som vymenil vzduchove vaky. Pred tyzdnom mi vyhodilo spravu Suspension failure a kompresor ich prestal nafukovat. Po jednom dni jazdenia po zastaveni na pumpe opatovne nabehol kompresor. Toto sa opakovalo dva krat. Dnes pocas jazdy hlaska vybehla opat a kompresor nenafukuje. Cital som ze to moze byt vlhkost / voda v kompresore, co sa mi nezda, lebo 4 roky som takyto problem nemal.

Mam podozrenie ci by to mohla sposobovat slabsia bateria. Vzdy ked vypnem motor a pustim radio, do 20 sekund radio vypne s hlaskou " Economic mode ".

Mate ine navrhy co by to mohlo byt?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. úno 2015 1:18:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Také jsem na minulém autě jezdil 5 let bez poruch a najednou tam jedna byla.
Přikláněl bych se k té vlhkosti, nebo nějakému špatnému kontaktu.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. úno 2015 10:05:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
pokud radio po 20 vterinach vypne je baterie KO a kompresor by se nemel v dusledku vybiti baterie zapnout proto muze byt ta chyba

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. úno 2015 14:58:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Je pravda, že jsem si toho všiml také asi před měsícem. Seděl jsem v autě a poslouchal rádio a tak po cca 30 vteřinách, to nevím přesně se radio vypnulo a psalo také " Economic mode ".
Ale auto normálně startuje, možná je start trochu línější něž v létě, ale nic neobvyklého.
Zkusím baterii nabít a uvidím. Ale předtím ještě změřím napětí.
Díky za info.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. úno 2015 19:09:39 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 108
Bydliště: Mariánské Lázně
tak už jsem také měnil minulý týden baterii. Startování při teplotě kolem nuly bylo se zvukovým pípnutím, ale nastartovalo. Při teplotě kolem -5 startování lepší bez pípnutí (někde jsem zaslechl, že elektronika při mrazech odpojí vše okolo a energie jde jen do startéru asi to tak bylo)
další problém bylo řazení robota, bylo to hodně trhavé a jakoby rychle puštěná spojka + při přeřazování lehce problikávalo podsvícení klimatizace.
po výměně vše zmizelo :-)

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 12:16:39 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
v mém autě občas hodí chybu při nafukování vaků během stratování.Někdy nenechám kompresor dojet a stratuju dřív,než se vaky dofouknou.A pokaždé,když přijdu do auta,tak mi píše economy mode.Nevím,jak dlouho by hrálo rádio,ale když jdu třeba do krámu,jsem tam hodinu,tak economy mode je pravidelně.Ale vaky se dofukují.Auto stratuje taky v pohodě.Jen se objevuje to pípnutí při nastartování.mám vyměnit baterii?Jezdíme dlouhé trasy každý týden minimálně přes 100km o víkendu.Tak nevím.díky za info

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 12:37:57 
Offline

Registrován: čtv 21. led 2010 18:16:26
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
(Jen poznamka pokud to nekdo nezaregistroval: Dofukovani vaku se vypina automaticky pri startu - tj. da se 'N' a seslapne brzda - behem chvilky se dofukovani prerusi. Po uvolneni brzdy se kompresor znovu sepne. Predpokladam ze takto se to chovat ma.)

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2009
Xsara I Break, 2.0HDI, 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 19:23:15 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 108
Bydliště: Mariánské Lázně
já bych baterii vyměnil, také jsem jí nechával dobít a i když jsem jel delší trasu tak to nepomohlo, byla už špatná.

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. úno 2015 11:27:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. říj 2009 8:04:17
Příspěvky: 56
Ahoj všichni,

jen na okraj, na autobaterie je elektronika v těchto Citroënech hodně citlivá, například v C5-kách, když už baterka nebyla v kondici, tak to dávalo nesmyslné hlášení poruch, kolikrát nešlo nastartovat jako porucha imobilizéru a nebo si okna dělala co chtěla, sama se otevírala, nebo zase nešla zavřít apod. A to nejen u C5, na tyhle nesmyslné poruchy při slabé baterce trpí i ostatní moderní modely a lidi kolikrát nevěří když přijedou s celým seznamem problémů do servisu a tam jim řeknou, že to chce pouze novou baterku :D
Ale hlavní je, že musí odpovídat parametrově, hlavně maximálním dodaným proudem, například pro C4 Picasso je to ve všech silnějších motorizací a u větších výbav 75Ah/800A, a takovou baterku v základních řadách alternativních výrobců stěží seženete. Nejlepší je nároky Vašeho vozu prověřit podle VIN, ale pro většinu C4 Picasso minulé generace bez start/stop byla 5600TC.
Máme ji i zde v klubovém obchodě:
http://citroeny.eu/autobaterie/2101-aut ... 00tc-.html

Jirka
(site admin)

PS: A jen pro zajímavost, už jsou i pneumatické měchy 5102GN zadní nápravy pro C4 Picasso v alternativě, za rozumnější cenu:
http://citroeny.eu/podvozek-a-rizeni/21 ... 102gn.html


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. bře 2015 1:07:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. bře 2015 21:03:52
Příspěvky: 17
Bydliště: Příbram, Praha
Ahoj všem, ale především Maros BA,

pokud bych měl napsat celý příběh, tak bych popsal hodně a asi bych obohatil hodně lidí. Příběh je spojen s koupí mého vozu a "Suspension faulty" hláškou :-) Pokusím se to ale zkrátit, nezlobte se ...... nemám na to se k tomu vracet. Pokusím se však detailně :-)

Koupil jsem si před rokem C4 GP, odjedu z bazaru, vše funguje. Známý co byl se mnou říkal: "... hele, tyhle auta už jsou chytré, jakmile to něco chce, tak ti to řekne" ....

No a řeklo .... další den jedu za rodičema no a co mi display nezobrazí "Suspension faulty". Můžu vám říct, že den po nákupu auta, to opravdu není příjemné .... s tím se rozsvítil SERVIS a svítil.

teď vynechám dlouhé povídání ... a půjdu k věci ....

1) Baterií to na 99% nebude. Mám ji plnou, jezdím často. Měchy byly měněny v roce 2012 (auto jsem pořídil v roce 2014).
2) Měchy se mi i dofouknou ráno, už když dálkovým klíčem zmačknu otevření vozu. Neni to každý den, ale když pár dní nejedu, tak se to samo dofoukne. A to do něj ani nenalezu :-) Občas se mi dofukuje i hned jak si sedneme do auta.
3) První zpráva "Suspension faulty" se mi napsala zcela samovolně a po nákupu auta se to opakovalo několikrát (cca 1x za 14 dní). Nebyl jsem zatížen, nic jsem nikde nemačkal, byl zcela normální den. Od té doby jsem začal špekulovat a všímat si kdy se to rozsvítí.
4) Hláška "Suspension faulty" a s tím především SERVIS mi vždy během cca 24 hodin zhaslo. Nicméně když svítil SERIVS, tak nebylfunkční ten čudlík na ovládání v kufru. Vždy do 2 dnů bylo vše opět v pohodě a vše funkční.
5) Nejdříve jsem si myslel, že se mi hláška spustí když pršelo (vlhko). Asi mi to napsalo vícekrát za deště nežli za sucha (se domnívám), ale to je otázka. Nicméně to psalo i za totálního sucha, takže varianta vlhko jsem spíše pak vyřadil z mého hledání příčiny.
6) Hodně mi to psalo, když jsem auto naložil. Naložil jsem to lidma :-) (5 dospělých) ... vše OK no a po cestě prázdného auta domu ... šup "Suspension faulty". Tak jsem to nechápal .... a do teď to nechápu :-)
7) Takže záhada :-) u mě je stále záhadou.

Abych příhěh uzavřel. Byl jsem v Citroenu a tam mi řekli, že je to na 99% v kabeláži či snímačem výšky (kontakt či něco tak). Chtěli za to 2500 CZK (komplet). Snímač výšky stojí 1376 CZK. Nenechal jsem si to opravit. Od té doby mi to hlásí jednou za cca 2 měsíce :-), tak to nechávám být. Nicméně v diagnostice mám stále hlášky chyb ... byl jsem u známého. Nijak sjem to však neřešil. Auto jezdí, měchy fungují.

Jinak co se týče rádia a vypínání (ten safe mode nebo jak to je), tak ten jsem už taky několikrát zaznamenal. Už jsem si něco pročítal a momentálně sháním více info.

Takže takto je to u mě. Zkusím přidat soubor, jestli se mi to povede.


Přílohy:
sf.pdf [180.07 KiB]
770 krát

_________________
C4 GP, r.v. 09, 1.6 HDi 110 FAP, BVM 5, Exclusive (kůže, navi, xenon, USB box, panorama, atp.) = 5,5 l / 100 km
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. bře 2015 9:46:55 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tak ty snímače výšky jsou tam ale 2. Tak by mne zajímalo, který ti chtěli vlastně měnit, nebo by to bylo 50/50 ???

U mne, co stojím v práci v garáži, tak tuhle hlášku na displayi už nevídám - 2 roky. Do té doby jsem ji potkával od podzimu do jara, ale vždy když se objevila, bylo vlezlé vlhko.

Teď když čas od času sjíždím diagnostikou chyby, tak z řídící jednotky občas vylovím chybu o nízkém napětí baterie, která má vazbu na dofuk zadní nápravy - avšak, na displayi auta se nezobrazí. Jen v řídící jednotce.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. bře 2015 20:55:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. bře 2015 21:03:52
Příspěvky: 17
Bydliště: Příbram, Praha
Ahoj,

jsou 2? Jak jsi na to přišel? Citroen mi nezmiňoval o dvou a v tom souboru co mám je jeden? Koukam blbě? Oprav mě případně.

Kde je druhej snímač?

Ty máš svoji diagnostiku? Chci si o tom něco přečíst, protože nevím k čemu to je a jestli to vůbec využiju.

_________________
C4 GP, r.v. 09, 1.6 HDi 110 FAP, BVM 5, Exclusive (kůže, navi, xenon, USB box, panorama, atp.) = 5,5 l / 100 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 06. bře 2015 8:03:59 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Jo, jsou tam 2. Jednim bys neudelal vysku i naklon. Jeden je uprostred, druhy je v pravo na napravnici.

A ano, diagnostiku mam svoji, koupenou v Cine, ale ted ji posilam nazpet, protoze s ni mam problem. Proto aby jela, musim vzdy na zacatku flashnout firmware.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 06. bře 2015 8:44:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
vojtabrozik píše:
Kde je druhej snímač?



asi vedle prvniho uz sem do jednoho tematu daval obrazek staci hledat

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 06. bře 2015 19:48:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. bře 2015 21:03:52
Příspěvky: 17
Bydliště: Příbram, Praha
Havlicek.Lukas píše:
vojtabrozik píše:
Kde je druhej snímač?



Vážení, dnes sel jel okolo Citroenu, tak jsem tam zastavil a dělal neználka :-)

Takže: snímače má moje auto 2. Jeden ve předu vozu a druhý vzadu. Přední slouží pro xenonové světlomety, podle zatížení se štelují (nahoru dolu). Ten kdo má xenony, tak při nastarotvání auta (zapnutí světel) vidí, že se hýbají (nahoru a hned dolu). Například naložené auto, a světla se přizpůsobí, ale nevypálili protijedoucím řidičům oči :-) ... xenony jsou fakt do očí nepříjemné.

Hláška "Suspension faulty" je namířena na zadní snímač. Tímto mi tento Citreon potvrdil to, co mi Citreon v jiném místě diagnostikoval právě chybný zadní snímač výšky pneumatického pérování a nabídl jeho opravu za 2500 CZK včetně práce. Materiál za 1500 CZK.

Nicméně jsem měl chvilku a zastavil na parkovišti a hrál si vzadu v kufru s těma čudlímama nahoru/dolu a OFF čudlík. Vše funguje. Držim nahoru .... auto se zvedá .... až dojede na maximum, tak to začalo asi 3x pípat ........ držím čudlík dolu .... auto jede dolu ....... až dojede na minimum, zase to zapípá. Pak jsem ještš podle návodu asi podržel čudlík (už jsem to zapomněl :-) ... a auto se vyrovnalo do automatické výšky.

Čudlíkem OFF, vypnu funkčnost přenastavení výšky. Takže jsem to nastavil například na maximální výšu a záčkl OFF. Jel jsem nakoupit a domu a auto bylo stále nahoře. Pak jsem to vyrovnal do původní polohy a tím OFF vypnul

_________________
C4 GP, r.v. 09, 1.6 HDi 110 FAP, BVM 5, Exclusive (kůže, navi, xenon, USB box, panorama, atp.) = 5,5 l / 100 km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz