Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Chyba P0011 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=8414 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | petrsms [ čtv 30. led 2014 19:37:34 ] |
Předmět příspěvku: | Chyba P0011 |
Ahoj, možná to zde již někdo řešil, ale při hledání jsem byl neúspěšný, tak se podělím o své zážitky s tím, že možná někoho dalšího něco napadne... Cca před třemi týdny (cca 95 000km) jsem zaregistroval podivné chování na dálnici, kdy při akceleraci přes 127km/hod (vždy při této hodnotě tachometru) auto nepatrně zaškubalo. Při překročení této hodnoty však normálně táhlo dál. Při opuštění dálnice jsem si všiml, že se otáčkoměr chová nestandardně. Normální stav je, že při klesání otáček na volnoběžné otáčky klesá otáčkoměr na cca 1000ot/min (4 čárky), kde se chvilinku ustálí, než klesne na 750ot/min (3 čárky). Tentokrát však otáčky rychle klesly rovnou na 750ot/min (3 čárky), někdy dokonce jen 2 čárky, následovně stouply (bez mého ovlivnění sešlápnutím plynu) zpět na cca 1250 ot/min (5 čárek) a pozvolna klesaly na ony 3 čárky. Po natankování a opětovném nastartování jsem již tento problém nedetekoval (ani cukání při 127km/hod). Cca po týdnu se opět projevil výše popsaný problém s otáčkami. Vypozoroval jsem, že otáčky (i podle zvuku motoru) při klesání zpět na volnoběžné opravdu klesly až pod hranici (motor se zakuckal, téměř chcípl) a následovně (patrně automatika) zabránila chcípnutí přidáním plynu a srovnáním správných volnoběžných otáček. Snažil jsem se chování a zvuk natočit na mobil, ale asi to není úplně patrné. Tento problém se vždy po chcípnutí a znovu nastartování motoru vytratil (nutno podotknout, že se objevoval častěji). Teprve včera se po nastartování (i za studena chytá výborně) rozsvítila oranžová porucha motoru "Engine fault - repair needed". Krom výše popsaného chování bylo znát i cukání při akceleraci. Obzvláště při rozjezdech do 2000ot/min občas pěkně zatrhalo. Také jsem si všiml, že při volnoběžných otáčkách a prudkém přidání plynu (na neutrál), motor neletí do otáček okamžitě, ale před náběhem se na mžik ztratí ona 3 čárka (klesnou otáčky na 2 čárky) a následuje náběh. I toto je slyšet na chodu motoru, jako by se při přidání plynu na chvilinku zahltil - zakuckal. Též při volnoběžných otáčkách a velice jemném přidávání plynu se mi nedaří přidat otáčky pozvolna, ale najednou naskočí z volnoběhu až na 1250ot/min (5 čárek) a více... Jako by nepatrné přidávání plynu chvíli nereagovalo. Celkově mi toto chování připomíná stařičkou 120ku, kdy jsem měl podobné problémy se špatně nastaveným předstihem. Tedy jsme dnes u známého provedli diagnostiku a vypadla na nás zmíněná chyba P0011 a hláška něco ve smyslu: "poloha vačkového hřídele A je nesprávná vůči výkonu motoru" (nebo něco v tom smyslu). Jelikož oranžová kontrolka zhasla po pár startech již včera (naštěstí závada zůstala uložena), tak jsme ji dnes pouze vymazali a provedli kontrolu konektoru (prostříkání, přihnutí paciček) u čidla vačky. Zatím se chyba nevrátila, tak pozoruji. O chybě jsem našel pouze toto: http://www.datsc.com/tabid/122/OBD-Error-Code/P0011/Diagnostics/Citroen/Default.aspx Mé video: http://youtu.be/EFzZXU_W1q8 Řešil již někdo? Na co (kolik) se připravit? Díky, P. |
Autor: | AndyBe [ pát 31. led 2014 12:26:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
mam 1.8i (+LPG) co je uplne iny motor (bez variabilneho casovania) ale tiez mi posklboval.. ale iba za studena. Tiez som mal oneskorenie plynu.. ale otacky mi nekolisali. U mna pomohla vymena sviecok. Ja som nemal ziadny chybovy kod v logu, ani kontrolka mi nezasvietila. |
Autor: | Oxy [ pát 31. led 2014 15:16:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Nie som odbornik, ale podla mna mas zly bud snimac polohy vackoveho hriadela alebo snimac otacok... |
Autor: | kenedz [ ned 09. úno 2014 11:42:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Ahoj,nevím jestli jsi to již vyřešil,ale tady máš pro jistotu odpověď - P0011/P1021 : Chyba ovládání elektroventilu variabilního rozvodu sání Vyměň ten ventil a budeš mít klid Vti na to trpí a ani se to pokaždé nemusí ukázat v Dia |
Autor: | petrsms [ čtv 20. úno 2014 18:01:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
děkuji za rady... zatím jsem v tom nic dalšího nepodnikal (pouze to co jsem již napsal), protože se chyba zatím nevrátila... takže pozoruji a uvidím kdy se co pokazí... |
Autor: | Miroslav Lengyel [ ned 01. úno 2015 16:36:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Tak dnes při ranním startu to na mě macík taky takhle vybalil. Koukal jsem jak blázen co se děje a první co mě napadlo,zde jsem neuspěchal start nebo přepnutí ventilátoru na okno,ale jak se zdá,tak chyba bude jinde.Nicméně po pár vteřinách se to zklidnilo,jízda cca 25 km v pohodě.Po cca 4 h jsem opět nastartoval a v pohodě,žádná hláška ani kontrolka nesvítí(ani v prvním případě),tak jsem zvědav co se z toho vyvine.Pro jistotu se ale zeptám,kde se nalézá ten elektroventil variabilního rozvodu sání? Ještě mě napadla jedna věc,včera na mě vyskočila hláška nízká hladina olej,takže jsem ho okamžitě dolil.Nicméně v popisu závady se jako příčina mimo jiné uvádí něco o kontinuálním průtoku oleje,tak jestli by to nemohlo mít nějakou souvislost.No a závěrem ještě dotaz,kolik stojí ten elektroventil? |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pon 02. úno 2015 18:30:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Tak sám se sebou,ale nevadí. Před chvílí jsem byl zkusit nastartovat a v pohodě,tak co to bylo včera za akci netuším. Uvidím jak dopadne půlnoční start. |
Autor: | Petrgoczol [ čtv 20. říj 2016 18:07:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Někdo nějaké nové zkušenosti? Také se trápím s touto chybou... |
Autor: | Miroslav Lengyel [ čtv 20. říj 2016 20:23:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Tak se netrap,zajeď do servisu a nech ten ventil vyměnit.Sestra se nedávno taky trápila a nakonec jí stejně nic jiného nezbylo. |
Autor: | bandit [ stř 02. lis 2016 23:49:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Čau chlapi. Myslíte motor pro časování ventilů? Dá se vyměnit bez nějakého nastavení nebo přípravku.? Přístup nic moc. Mám taky problém při studeném startu. Po chvilce začne chcípat, pokud nepřidám plyn, zdechne nebo začne vyskakování motoru a vyhodí chybu. Po zahřátí za jízdy sem tam poškubává. Přehraný software(trochu pomohlo), vyměněné teplotní čidlo, svíčky... 1,6 vti 88kw C4P |
Autor: | Miroslav Lengyel [ čtv 03. lis 2016 7:20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chyba P0011 |
Jaký benzín tankuješ,aditivuješ,jaké svíčky jsi dal a s jakým odtrhem,v jakém režimu auto provozuješ..město nebo spíše dálky a otáčky motoru se při jízdě pohybují spíše v dolním spektru nebo v celém rozsahu?Jinak čidla jsou tam 2,jedno vepředu a druhé vzadu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |