Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
clona pro velmi chladne podnebi http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=8122 |
Stránka 8 z 8 |
Autor: | cncp [ úte 02. pro 2014 19:06:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
To je jedno. Navigace je stejně displeji, ne? Hlavně že by byla ta teplota vidět. |
Autor: | dasto [ ned 13. pro 2020 16:41:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
A tak som vcera vyrobil a nahodil aj kryt na tu uzku hornu mriezku s tym, ze som jej nechal na oboch stranach cca 10cm volneho miesta. Na lavej je nejaky naduch. Vysledok fajn, akurat pri rychlosti cca. nad 60kmh sa auto zacina zohrievat na 97st. Kedy spusta venrilator a dochladzuje na 87. Pri jazde pod tuto rychlost to stiha chladit. Zrejme je to sposobene tym, ze ta clona odklana vzduch uplne od nejakej rychlosti a cez tie ponechane otvory nevnika na chladic uplne nic. Ventilator vzduch potom musi nasavat. Takze to bud pojde dole, alebo to najprv o par cm zmensim z kazdej strany a uvidime co bude. Do mesta by to bolo ideal, mimo mesto to uz moze sposobit problem. Zajtra otestujem na trase do prace. Mam to 50 km, tak uvidime kedy zacne spustat ventilator. Samozrejme beriem cvikacky a v pripade problemu cvakam clonu dole. |
Autor: | ddrmodes [ ned 13. pro 2020 17:18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
Takže pri rychlosti 80km/h a zaradenej šestke by to uz mohol byt problem? Klobuk dole za info. Neviem ako to auto robi, ale teply vzduch mi ide reletivne dost skoro. Nečakané na diesel. |
Autor: | Leo [ ned 13. pro 2020 22:39:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
Myslím si, že je tam zařazeno nějaké malé elektrické topení, které přihřívá vzduch při studeném motoru a proto to topí téměř hned. |
Autor: | dasto [ pon 14. pro 2020 7:54:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
Tak clona musela ísť dolu. Na hornej mriežke byť nesmie. Ideálne by boli lamely, ktoré by sa otvorili po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu ako to majú drahšie vozidlá. 82st som mal po 8km jazdy, to bolo super. Vonku 2st.C a kúrenie v kabíne nastavené na 21. Jazda do práce, kedy sa po 3km pripájam na dialnicu a 100km/h. V meste si myslím, že by to vystúpalo ešte skôr. Zhadzoval som ju dole po 45km, kedy už zníženie teploty ventilátorom bolo na asi 1 km a hneď teplota rástla až na 98. Nechcel som tú chladiacu sústavu toľko trápiť. Ten tunel ktorý som spomínal v predchádzajúcom príspevku je prívod k saniu motora. Takže mi ostala horná clona vyrobená z kože. Ak by niekto chcel do mesta darujem. Ideálne osobný odber. Môžem ju aj nahodiť. Treba však sledovať teplotu a pri nadmernom zohrievaní ju zhodiť. |
Autor: | Havlicek.Lukas [ pon 14. pro 2020 12:13:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
naftove motory maji elektricky clanek primo v tele topeni - vykon je tusim 2kW zapina se pri splneni podminek jako je zima v kabine studeny motor a pozadavek na rychle rozmrazeni interieru |
Autor: | dasto [ pon 14. pro 2020 20:51:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
Havlicek.Lukas píše: naftove motory maji elektricky clanek primo v tele topeni - vykon je tusim 2kW zapina se pri splneni podminek jako je zima v kabine studeny motor a pozadavek na rychle rozmrazeni interieru Ahoj. V manuali som to nenasiel. Takze postaci napr fukanie na celne okno a tato spirala by sa mala aktivovat? Nieco take som mal na toyote d4d t25, len tych podmienok bolo viacero, napr vnutorny okruh, bez klimatizacie, kurenie na max teplotu. Vtedy sa zapinala pomocna spirala |
Autor: | emil1a [ ned 23. led 2022 0:39:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: clona pro velmi chladne podnebi |
dasto píše: =Ahoj. V manuali som to nenasiel. Takze postaci napr fukanie na celne okno a tato spirala by sa mala aktivovat? Podle mě to jde když zapneš vyhřívání oken, ale stačí snížit rychlost na lopatkách a hned se to vypíná, škoda, člověk by si mohl přitápět než topení začne topit, takhle to trvá dloho než to topí !!!! Syn na Renaltu Scéniku měl na trubce topení co šla do radiátorku topení originál výhřevný těleso ze 3ks žhavicích svíček které byly na 13,5V s výkonem 900W, to se ohřívalo rychle a hlavně celej motor !!!!! Tady je to vidět jak to rozebírá kolem 3 minuty, a v podstatě i výměna radiátoru topení. https://www.youtube.com/watch?v=0vZ-pvWLHuY |
Stránka 8 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |